Open Huis...zucht

Ik zit hier met kaarsjes aan, op deze druilerige dag, te wachten op mensen die mijn o zo nette, opgeruimde en schone huis zouden willen bekijken…Pffff ik vind dat niets aan, merk ik nu al. Uit voorzorg kinderen, man en honden de deur uit tot 3 uur en nu maar wachten, wachten, wachten…ben ik de enige die vandaag tot 3 uur wacht op potentiële kopers?

Nope, wij ook!

Ik heb ook een hekel aan dat wachten…

Het is de bedoeling dat ik zo met de kids de deur uit ga, en dat mijn man thuis blijft.

Maar hij is de babymeubels nog even weg brengen naar een vriendin haar berging, hebben we zelf niet genoeg ruimte voor.

Dus zit ik van nood nog thuis, en de kids nog voor de tv!



Gelukkig kan ik straks lekker weg, ga bij de Action snuffelen voor leuke baby- en kinder dingetjes! :lol: :mrgreen:

Ik niet, wij wonen hier nog heerlijk, maar ik wil je wel veel succes wensen!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

heel veel succes…

hoop dat er idd een potentiële koper bij zit ! :thumbup:

Hier ook aan het wachten wachten wachten…

Mag ik vragen waarom jullie weggaan??? Ons werd namelijk geadviseerd om beide in huis te blijven :think:

Maja kijken het wel ff aan & anders ga ik ook ff shoppen met de kleine :mrgreen:

Nou succes dames!! :pray: :thumbup:

Heel veel suc6 dames !!

Onze buurman zit ook thuis en heeft all aanloop. Op dit moment geen leuke mensen dus ik ga even herrie maken :oops: ( gewoon stofzuigen want dat moet gebeuren op de zaterdagmorgen. Niks geks hoor :wink: )

Manlief is met de oudste op pad, ze gaan samen klussen :inlove: . De jongste is bij opa en oma, omdat de jongste altijd een spoor van speelgoed achter zich aan heeft en wij het juist netjes moeten houden :mrgreen: . Manlief is geen ster in het ontvangen van vreemden, dus dan maar zo. En ik, ik heb voor he eerst langer dan een uur mijn huis pico bello op orde terwijl ik thuis ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .



Tweet en Suus24, heel veel succes! Ik hoop dat er mensen komen…Eerlijk gezegd ben ik niet erg hoopvol, maarja…

@ariel wrote:

Onze buurman zit ook thuis en heeft all aanloop. Op dit moment geen leuke mensen dus ik ga even herrie maken :oops: ( gewoon stofzuigen want dat moet gebeuren op de zaterdagmorgen. Niks geks hoor :wink: )






Oooooohhhhhhhhh



Blij dat je mijn buuv niet bent :mrgreen:

Succes Soleil! Hopelijk zijn jullie je huis snel kwijt! :thumbup:



(De kaarsjes snap ik niet zo… :oops: Geurkaarsjes ofzo?)



(Enne: heb je geen appeltaart gebakken joh??? :lol: )

@Frischling wrote:

Succes Soleil! Hopelijk zijn jullie je huis snel kwijt! :thumbup:



(De kaarsjes snap ik niet zo… :oops: Geurkaarsjes ofzo?)



(Enne: heb je geen appeltaart gebakken joh??? :lol: )




Het is donker en kil, kaarsjes moeten wat sfer geven :kaars: :kaars: :kaars: :mrgreen: !



Ik denk dat ik zo muffins ga bakken hahaha, geen tijd meer voor de appeltaart 8)

Chocolademuffins?

Nah, dan kom ik straks even langs mijn al mijn kinderen. Lekker met chocomuffins, speelgoed en snotneuzen door je schone huis heen :twisted:



:wink:

Hier net de eerste mensen gehad al, zowaar! :dance:

Maar natuuuuuuuuuuurlijk was mijn man nog niet weer thuis… :wall:

Dus zit ik hier met twee hyperstuiterballen, en moest ik ze zelf een rondleiding geven.

En ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg slecht met mensen die ik niet ken…

Vandaar dus ook dat ik zo direct, als de deurbel opnieuw mocht gaan voor kijkers, weg ga met de kids.

Nu is mijn man namelijk eindelijk WEL thuis! :wink:

@Soleil wrote:

@ariel wrote:
Onze buurman zit ook thuis en heeft all aanloop. Op dit moment geen leuke mensen dus ik ga even herrie maken :oops: ( gewoon stofzuigen want dat moet gebeuren op de zaterdagmorgen. Niks geks hoor :wink: )






Oooooohhhhhhhhh



Blij dat je mijn buuv niet bent :mrgreen:




Misschien moet ik maar blij zijn dat jij mijn buurvrouw niet bent. Want zo te lezen ben jij vanmorgenvroeg al met de poetsdoek en stofzuiger door het huis geweest :mrgreen: Dan had je waarschijnlijk meer lawaai dan mij. Ik heb echt niks geks gedaan hoor. Maar zou best inspraak willen hebben bij eventuele kopers. Ik ben wel toe aan leuke buren!



Ik hoop dat voor jullie allmaal de koper er tussen zit vandaag. En ook voor mijn buurman. Want ergens wonen waar je weg wilt is niet leuk. En voor alle buren hoop ik dat er alleen leuke mensen kopers zijn :pray:

@ariel wrote:

@Soleil wrote:
@ariel wrote:
Onze buurman zit ook thuis en heeft all aanloop. Op dit moment geen leuke mensen dus ik ga even herrie maken :oops: ( gewoon stofzuigen want dat moet gebeuren op de zaterdagmorgen. Niks geks hoor :wink: )






Oooooohhhhhhhhh



Blij dat je mijn buuv niet bent :mrgreen:




Misschien moet ik maar blij zijn dat jij mijn buurvrouw niet bent. Want zo te lezen ben jij vanmorgenvroeg al met de poetsdoek en stofzuiger door het huis geweest :mrgreen: Dan had je waarschijnlijk meer lawaai dan mij. Ik heb echt niks geks gedaan hoor. Maar zou best inspraak willen hebben bij eventuele kopers. Ik ben wel toe aan leuke buren!




:mrgreen:

Was ook maar een grapje :wink: . Hier is het huis gelukkig niet zo gehorig dat je de stofzuiger bij de buren hoort :) . Ik hoop dat je leuke buren krijgt (zoals de mijne :thumbup: )!

O ik weet zo goed hoe vreselijk langzaam zo’n dag voorbij gaat!!



Wij hadden het een jaar geleden. En maar wachten en wachten…

Uiteindelijk is er 1 stel geweest :roll:



Maar datzelfde stel heeft het huis toen wel gekocht! :dance: Dus heb hoop… het kan wel degelijk nut hebben!



Veel succes vandaag. Hopelijk komt er een hoop “bezoek” en zit er een koper tussen! :pray:

Nog niks, de chocoladechipmuffins zijn nu uit verveling gemaakt, kan ik die straks lekker uit frustratie wegkauwen…



Nee Frisch, hoe lief ik je kiddies ook vind, ik red me er zelf wel mee hahahaha of je moet het huis willen kopen,leuk huis hoor!), leuke plaats, enzovoort hihihi

Succes allemaal met het open huis. Hier aan de overkant zie ik ook steeds kijkers voor het open huis. Wat het weer betreft is het wel jammer. Want als het regent zijn zelfs de zonnigste huizen wel wat somber. Ik hoop dat de kijkers er doorheen kunnen kijken.



Ik heb al 2x een huis verkocht aan mensen die tijdens het open huis zijn komen kijken (2 verschillende huizen heb ik het dan over he). Ik vind het DE manier. Maar het kan ook gewoon toeval zijn. Ik was wel altijd samen met m’n man in huis want ik heb wel eens gehad dat er 3 stellen tegelijk liepen. Dat lukt niet alleen. Bij het 1e huis hadden we nog geen kids maar bij de 2e wel. En toen heb ik de oudste bij oma gelaten en de jongste (toen 6 weken) lag gewoon op bed).

Hier ook nog steeds geen kijkers gehad :cry: :cry:

Had ook niet anders verwacht, we doen nl wel mee maar we stonden niet in het huizenkrantje zeg maar omdat de foto’s te laat waren :wall: :wall:

Maja nog 1.5 uur…dus ff duimen :pray: :pray: :pray: :thumbup:

@suus24 wrote:

Hier ook nog steeds geen kijkers gehad :cry: :cry:

Had ook niet anders verwacht, we doen nl wel mee maar we stonden niet in het huizenkrantje zeg maar omdat de foto’s te laat waren :wall: :wall:

Maja nog 1.5 uur…dus ff duimen :pray: :pray: :pray: :thumbup:


Wij staan ook niet in het krantje, omdat we pas sinds een week in de verkoop staan, maar toch al vier kijkers gehad inmiddels!

En ook best een paar die enthousiast waren, dus de duimen draaien volop hier…



Hoop dat jullie toch nog kijkers krijgen hoor! Zal ook voor jullie duimen…



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: