Open Huis...zucht

nou, wij doen deze keer niet mee, omdat we toevallig vorige week ons huis na een jaar verkocht hebben!! :dance:



Ik hoop voor jullie allen dag de dag goed uitpakt!!!

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: helemaal nada… :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

:frowning: :hug:

Fietje: gefeliciteerd!!! Wow een jaar…pff dan mogen wij nog niet klagen :oops: :oops: (hebben net een maand te koop staan)!!!



Soleil: :hug: :cry:



Hubbie heeft net kijkers gehad :dance: :dance: waren erg enthousiast :smiley: …spannend!!!

Even voor mijn info…Je hoeft toch niet mee te doen aan ‘open huis’ ???



Als ik mij er niet prettig bij zou voelen of niet de hele dag thuis zou willen zijn zou ik dus gewoon niet meedoen…

@Madre wrote:

Even voor mijn info…Je hoeft toch niet mee te doen aan ‘open huis’ ???



Als ik mij er niet prettig bij zou voelen of niet de hele dag thuis zou willen zijn zou ik dus gewoon niet meedoen…




maar dan heb je dus wel het gevoel dat je je evt koper hebt laten lopen (tenmiste, zo dacht ik er over)

Bij een open huizen route komen mensen wat laardrempeliger kijken, en het is natuurlijk zonde als je die kans voorbij laat gaan nietwaar??



en het is iid niet verplicht. Bij onze makelaar moesten we er zelfs flink voor betalen… (advertenties, brochures enz.)

Het is inderdaad niet verplicht.

Maar het duurt ook niet de hele dag!

Vandaag was de Open Huizen Route van 11 uur tot 14 uur.

Maar drie uurtjes van je tijd dus.

En inderdaad, als je niet mee doet, loop je wellicht kijkers, en dus potentiële kopers, mis, en dat zou toch ook zonde zijn…

Wij zijn vandaag bij een huis gaan kijken. Er was open huis van 11-13uur. Het huis stond al leeg op een bankstelletje na. We waren de 3e die kwamen kijken zei hij, ik hoop voor meneer dat 1 van de andere 2 het huis kopen, want wij worden het niet.



Hoop voor alle mensen hier die hun huis te koop hebben staan dat ze het snel verkocht hebben.

Hier heeft mijn man ook al de hele dag in ons oude huis gezeten…

Maar geen kijkers…huis staat al een jaar te koop.

Maar gelukkig hebben we wel vanaf volgende week een huurder voor een half jaar!

@Fietje wrote:

@Madre wrote:
Even voor mijn info…Je hoeft toch niet mee te doen aan ‘open huis’ ???



Als ik mij er niet prettig bij zou voelen of niet de hele dag thuis zou willen zijn zou ik dus gewoon niet meedoen…




maar dan heb je dus wel het gevoel dat je je evt koper hebt laten lopen (tenmiste, zo dacht ik er over)

Bij een open huizen route komen mensen wat laardrempeliger kijken, en het is natuurlijk zonde als je die kans voorbij laat gaan nietwaar??



en het is iid niet verplicht. Bij onze makelaar moesten we er zelfs flink voor betalen… (advertenties, brochures enz.)




Wij hebben ons huis ruim twee jaar te koop gehad en veel meegedaan aan open huizen routes. Al die keren is er nooit een kijker geweest! We hebben dus de laatste keren niet meegedaan. Je zit je op te vreten van chagrijn en allemaal voor niets!

Inmiddels hebben we ons huis uit de verkoop gehaald en blijven we hier nu maar wonen…



Succes voor alle dames die hun huis te koop hebben staan. Ik duim voor een snelle verkoop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Onze buurman deed mee, jeetje die heeft het druk gehad zeg!!!

Het was bijna non stop mensen voor de deur.



Hij zei wel dat hij het idee had dat 90% gewoon even lekker kwam gluren en misschien maar 1 of 2 die serieus waren.



Ik ben erg benieuwd wat voor soort mensen er komen wonen, het worden toch je buren he!!

En hebben jullie zelf al een ander huis gekocht?



Wij willen ook verhuizen maar ik twijfel zo aan de volgorde…

Wij hebben nog geen ander huis gekocht, en ook nog niet eentje specifiek op het oog. We willen vanwege de huidige markt, eerst verkopen, en daarna pas aankopen. Uiteraard houden we ondertussen wel in de gaten wat er allemaal te koop staat! :wink:

Jikes!!! :shock:



Dinsdagmiddag komen er mensen voor een bezichtiging…

En maandagavond sturen ze al een taxateur!!!

Men geeft vast geen 200/300 euro uit aan een taxateur als ze niet redelijk zeker weten dat ze het huis echt willen kopen…



:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



Dinsdag staan we drie weken in de verkoop…



:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



Het gaat nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg snel!!! :shifty: :shock: :pray:



Zou het dan echt zo zijn dat dromen soms toch uit komen???

Tweet: SPANNEND!!! :dance: :dance: :thumbup:



Moet zeggen dat het hier ook al zo snel gaat!! :shock:

We hebben deze week 4 stellen te kijken gehad, waarvan 1 stel vanmiddag een bod heeft gedaan & een ander stel gaat morgen een bod doen :shock: :dance: ) Dussse nog ff spannend dus…



En idd soms komen dromen toch uit!!! Duurt wel ff :pray:

En hier ook nog niet wat anders!!! Eerst deze maar ff verkopen…

We hebben iig wel wat op het oog…

Hier wel al een ander huis…er was sprake van een zeer unieke kans voor een hele lage prijs (erfstuk van familie), lage kosten van deze woning hebben gemaakt dat we het aandurfden. En het heeft een voordeel, zolang alles zo grondig verbouwd wordt, kunnen we toevlucht zoeken voor rust in ons huidige huis.



Goed dat jullie huizen zo goed in de markt liggen :thumbup: ! Hier wel afgesproken met de makelaar dat er nieuwe fotos op Funda geplaatst worden, de fotos die er nu staan heeft hij in de gauwigheid bij zijn eerste bezoek meteen gemaakt, voordat het huis opgeknapt en geheel opgeruimd was. Gezegd dat ik graag representatieve fotos wil zien, en geen rommelige slaapkamers etc.



Duimen jullie nog even voor ons? We willen het graag binnen een jaar kwijt :slight_smile: .

Ik duim op mijn hardst voor jullie Suus en Soleil! :pray: :pray:



En ook voor ons uiteraard! :wink: :pray:

Jaaa! we hebben gisteren ons huis verkocht na 3,5 maand.

Best snel toch? :thumbup:

Gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance: :dance: