Op zoek naar bepaald serviesgoed, wie kent dit?

porta !!

Ik heb het servies, maar verkoop het niet uiteraard.

We hebben alles 8 delig, inclussief koffie/espressokopjes eierdopjes grote kleine, diepe, pasta, rechthoekige, driehoekige en onderborden. 3 grote schalen en 8 kleine schaaltjes 2 kaarsenhouders 12 serveerbakjes die je op de onderborden kunt zetten, maar geen peper en zout stel.



We woonden al in ons huis toen we trouwden en hadden weinig andere wensen, dus schoonouders hebben ons het servies geschonken.

:mrgreen:



En je hebt gelijk het blijft mooi en chique in gebruik.



Ik heb idd ook al eens de nepversie gezien, maar weet niet hoe het heet of waar je het kunt krijgen. Echter ik vond de kwaliteit ook niet vergelijkbaar.

Ben heus niet jaloers hoor Inkie :liar: Dat is nogal een gaaf kado om te krijgen!!! Zo’n groot kado hebben wij nog nooit gekregen, niet voor ons trouwen, of Anouks geboorte, wat een mazzel zeg!!



Ja, qua kwaliteit is the real deal natuurlijk veel beter. Gooien jullie het in de vaatwasser? En blijft dat dan mooi? Anders misschien toch maar in delen aanschaffen en beginnen met het broodnodige (=borden) :think:

Zou ik wel doen eigenlijk :think:

Gewoon in delen sparen en dan ben je als je klaar bent helemaal blij met het echte spul :mrgreen:

Weet je tenminste de aankomende tijd wat je als cadeau moet vragen :wink:

leuk eierdoppie en zo past het ja… :smiley:

Nee mijn goede servies mag niet in de vaatwasser, en voor dagelijks gebruik hebben we een goedkoop blokkerserviesje in de keukenkast.

Net zoals we een goedkoop besteksetje hebben een een luxe (die we dan weer van mijn ouders kregen.



De vaatwasser is zelf overigens niet het probleem, maar de vaatwasmiddelen, die zijn vaak erg agressief voor het glazuur, en dit moet toch wel meegaan tot mijn 80 minimaal.

En daarom wil ik een neppert :shifty: Dan heb ik een setje dat wel mooi is en toch gewoon de vaatwasser in kan :wink:

Ik weet dat ze bestaan, ik moet alleen nog even uitvinden waar precies :lol:

hoyng toch? :think: :mrgreen:

Kunnen we geen topic openen SHOW JE SERVIESGOED? :lol: Lijkt mij leuk :stuck_out_tongue:

En ik vind het servies dat de topicstartster zoekt echt wel mooi… en duur.

Maar weet helaas niet waar je de nep versie kunt krijgen :stuck_out_tongue:

Suuzeke, ik ga even aan de slag voor je :wink:

@crien wrote:

Hebben ze dat niet bij Xen*s? Ik weet wat je bedoeld, volgens mij heeft mijn schoonzusje er ook wat van (niet de originele van V&B). Ik zal het wel eens navragen aan haar.




Kheb d’r net aan de foon gehad: ze heeft ze idd van Xenos (Utrecht, Overvecht) en daar heeft ze het een week of 4 tot 6 geleden nog gezien.

Nu kan ik niet in je profiel zien waar je woont en of je hier iets aan hebt, maar iig SUC6 :thumbup:

Crien, joepiedepoepie!! Ik stuur meteen (nouja, bij daglicht :wink: ) iemand die kant op :mrgreen: Bedankt voor het navragen!! En nu maar hopen dat het er nog is (duimerderduim!!)



Dan ga ik nu dat topic eens opsnorren dat Lydia geopend heeft :lol:

@Smiley wrote:

Ik stuur meteen (nouja, bij daglicht :wink: ) iemand die kant op :mrgreen:


:roll: :think: :mrgreen:

:oops: :oops:



Ik bedoel natuurlijk: Sis… Zou jij zo vriendelijk willen zijn om voor me te gaan kijken, op een totaal onwillekeurig tijdstip, uiteraard wanneer het jou het beste schikt?

Alvast bedankt voor de moeite!



:angel: :mrgreen:

Nu ligt Overvecht niet echt bij mij werk… maar we zullen eens zien wat we kunnen doen, het zal waarschijnlijk qua filiaal niet zoveel uitmaken. Hoewel, Overvecht is wel HUGE.

Oke, ik miep nog even door :oops:



Crien, weet je zeker dat het lijkt op het serviesgoed dat ik plaatste in mijn eerste bericht. Sis en ik hebben net namelijk ontdekt dat de serviezen op de site van Xenos staan, maar daar staat dit serviesgoed niet tussen… Degene die er het dichtste bij in de buurt komen zijn ‘vierkant serviesgoed’ en ‘vierkant serviesgoed met punt’ (beide te vinden onder het kopje 'prijsinformatie en dan links op serviezen drukken, linkje mag niet :angel: ) Maar beiden lijken nog steeds niet sterk op het spul dat ik zoek, rechthoekig/vierkant, met een golf erin…

Ik dubbelcheck dus voor de zekerheid maar even :shifty: (het zou natuurlijk best kunnen dat de grotere Xenossen meer hebben dan alleen die paar dingen die er op de site staan…)

Zo, Sis was on the road! En met mij nog 3 miljoen anderen, allemaal dezelfde kant op. Tsjeeee dat servies is populair. :mrgreen:



Anyway, bij de Xenos hebben ze het niet. Wel helemaal vierkante, afgeronde hoeken en een punt variant. Dit filiaal (Utrecht Overvecht, Seinedreef) is gróót! 2 verdiepingen vol met Xenos spul. En nog geen ruimte voor je buggy om fatsoenlijk te manouvreren



Ze hebben trouwens wel veul kerstspul zeg. En heb ook mijn speelgoedmand gevonden. Je kan je uuuuren vermaken in zo’n zaak. :angel: