Op zoek naar bepaald serviesgoed, wie kent dit?

Neuh, geen pasnummer… Jammerrrr…

Hmmm, als ik bij Hoyng probeer te kijken, kan ik volgens mij ‘starterset’ lezen. En dat voor 99,-, ipv 129,-. Volgens mij staat er 5-delig. Voor dat geld is het volgens mij dus gewoon het echte spul (en dus weer onbetaalbaar voor een hele set…)

Ik kan ook zo niet lezen hoeveel servies je ervoor krijgt :think:

Het is inderdaad het echte spul, vandaar dat ik zei dat ik niet wist hoeveel je ervoor zou krijgen.

Mischien kan Sisil eens voor je kijken of ze niet iets soortgelijks hebben? :think:

Volgens mij heeft de Sligro ook zo iets in het assortiment.

Weet wat je vraagt he, deze olifant op porselein afsturen… :angel: :eh: :roll: :lol:

@joseetje wrote:

En als ik goed kijk hebben ze in utrecht een serviesenhuis.




Dat is Leeuwin. (met een punt nl kom je er ook online :wink: )





En het new wave servies staat ook (deels) op mp: 13128595813 bijv.

Hahahaha :lol:

Het is trouwens wel een heeel leuk servies zeg :thumbup:

Ja zag het net ook op Mp staan.

maar al die verkopers weten denk ik ook zeker dat het niet goedkoop is…

Ja, mp had ik gezien, 3 borden hier, 2 bekers daar… Gaat een vermogen aan verzenden kosten, en krijg het maar eens bij elkaar… En het is the real deal, dus tweedehands inderdaad nog steeds poepieduur… Daarom zoek ik nep :wink:



Makro heeft het niet in de folders staan, misschien wel in de winkel, maar dat moet ik nog uitzoeken dan…

maar je wilt het toch niet in 1 keer hebben?



Wij hebben ook een “origineel” servies, en dat kopen we in delen.

Als we bij een rosenthal winkel komen dan kopen we een onderdeel, en we vragen het op verjaardagen. Op die manier hebben we al heel wat bij elkaar gekocht, gezocht en gekregen.



Kunnen we ook een serviestopic openen :mrgreen:

wil die van ons wel showen maar dat vind ik topicvervuiling richting Smiley :wink:

:naughty: Nee, Lydia, dat kan niet he, nou moet je showen :mrgreen:



Ik kan inderdaad in etappes vragen en kopen, maar het is wel HEEEEL erg duur hoor. Ik heb net voor de lol in een online shop ingevuld wat een set zou kosten. Van alles 8 stuks: borden, diepe borden, kleine bordjes, eierdopjes en koffiekopjes en schotels. 1 melkkannetje en suikerpot, en 3 verschillende simpele schalen. GEEN espressokopjes, zout- en peperstel, speciale schalen, enz (ik dacht, ik begin rustig :wink: ) Kosteflappies: 2400,- :shock: :shock: :shock: DOEI, dan maar nep 8)



(Ons serviesgoed valt letterlijk uit elkaar, dus het heeft een beetje haast. Die rommel die we nu hebben, hebben we voor 60,- bij Xenos gekocht, 10 jaar terug. Guldens dus he 8) Ze moesten er duidelijk vanaf :wink: Nu komt er een verjaardag aan van mij, dus ik wilde een nieuw serviesgoed vragen van vrienden en familie samen. En nu heb ik veel lieve vrienden hoor, maar het zijn geen rijke vrienden :lol: Dus gaan we voor nep :mrgreen: )

Wij hebben ook servies gekocht in delen :smiley:

Het blijft prachtig en als er iets sneuvelt kan je het altijd nog bijkopen.

Dat is het voordeel van een bekend merk.

Voor verjaardagen vroeg ik altijd cadeaubonnen van de servieswinkel.

Ik ben begonnen met een theepot en 6 kopjes meer echt niet.

Nu is bijna alles compleet 12 delig 8)

niet wohnwelt pallen maar die andere duitse winkel ohhhh ben de naam kwijt :wall: :wall: :wall:



die ligt ook vlak bij verdorie hoe heet ie nu???

Wat heb jij Maxim?



Wij hebben dus een serie van Rosenthal, love story.

Voor ons trouwen kregen we beiden een bordje en een beker, zomaar als grap, maar we vonden het zo leuk…

Is trouwens ook behoorlijk prijzig maar het is zo leuk :inlove:

Da’s leuk zeg!!



Wat een desperate housewifes zijn we zeg, 3 pagina’s gezwam over serviesgoed in 1 avondje :lol:

en wat mij dan weer bezighoudt is hoe die eierdoppies er dan uitzien en hoe past dat ei erin wat dat is rond en niet vierkant met golfjes :think:

@Judith1 wrote:

…hoe past dat ei erin wat dat is rond en niet vierkant met golfjes :think:




Whahahaha, zie hele rare eieren voor me nu :lol: :lol:



Ik zoek even een plaatje van een eierdopje, brb :smiley:

@charity wrote:

niet wohnwelt pallen maar die andere duitse winkel ohhhh ben de naam kwijt :wall: :wall: :wall:



die ligt ook vlak bij verdorie hoe heet ie nu???




Ben je er al uit? :angel: Want bij alle andere suggesties loop ik tot nu toe een beetje klem :shifty: In de folders die ik online kan inzien staat het nergens, alleen de echte, en die zijn ondanks aanbiedingen DUUR…

@Smiley wrote:

@charity wrote:
niet wohnwelt pallen maar die andere duitse winkel ohhhh ben de naam kwijt :wall: :wall: :wall:



die ligt ook vlak bij verdorie hoe heet ie nu???




Ben je er al uit? :angel: Want bij alle andere suggesties loop ik tot nu toe een beetje klem :shifty: In de folders die ik online kan inzien staat het nergens, alleen de echte, en die zijn ondanks aanbiedingen DUUR…




heb ff me ma gesmst haha wet niet zeker of ze ze hebben maar voorheen hadden ze wel iets dat erop leek