Op zoek naar bepaald serviesgoed, wie kent dit?

Hoi!



Ik ben al een poosje op zoek naar een bepaald serviesgoed. Misschien kan iemand me helpen?



Ik ben helemaal gek van Villery and Bch, en dan de ‘new wave lijn’. Nou kost 1 eierdopje al 25,- ofzo, en ik wil een compleet serviesgoed… Met andere woorden, keep on dreaming, dat kan ik nooit betalen :lol: Nu kwam ik er laatst achter dat er een lijn is die nagemaakt is hiervan, dus het is niet van Villery and Bch, maar ziet er helemaal hetzelfde uit. En dan dus betaalbaar :wink:

Wie weet waarover ik het heb, en vooral, waar kan ik het vinden? evt. via pb, als linkjes niet mogen :slight_smile:

Hieronder een fotootje van een echt ‘new wave’ bord.



Hebben ze dat niet bij Xen*s? Ik weet wat je bedoeld, volgens mij heeft mijn schoonzusje er ook wat van (niet de originele van V&B). Ik zal het wel eens navragen aan haar.

Hmmm, bij onze Xen*s niet nee… Als je het na zou willen vragen, heel erg graag!! Heeft ze dan ook van die hele aparte theekopjes en eierdopjes enzo?



Iemand anders nog ideeën? Ik verzin het wel weer he… :roll: :oops:

ikea :think:

ik dacht bij de makro… maar kan me ook vergissen hoor!

Tis ook echt weer wat voor jou :mrgreen:

@Sisil wrote:

Tis ook echt weer wat voor jou :mrgreen:






:oops:





Thanks, ik ga bij Ikea en de Makro checken :mrgreen:



(meer ideeën blijven welkom :wink: Geen idee namelijk of het bij bovenstaande winkels te vinden is…)

He je hoeft je niet te schamen hoor, moest er alleen wel om lachen. Als ik ergens voor je kan kijken dan zeg het maar. Centrum Utrecht dagelijks bij de hand! :thumbup:

Kijk eens op hun site.

Zie ze daar netjes in hun online shop staan :mrgreen:

En als ik goed kijk hebben ze in utrecht een serviesenhuis.

ow sorry :oops:

ik zie dat je iets wil wat erop lijkt :oops: :oops:



Blokker?

volgens mij ook makro

hoing?

of hoe schrijf je dat? :think:

Hahaha, joseetje, ik begreep je al niet :wink: Hmmm, blokker kan ook.



Ik kijk wel altijd bij serviesgoed hoor, tot nu toe nergens tegengekomen, en ik kijk echt letterlijk al jaaaaren rond. Vandaar dat ik hulp inschakel, ik hoop op iemand die het ergens weet te staan :wink: Ik ben ook al langzaam alle opties weer aan het aflopen, maar tot nu toe niet gevonden…



Ikea heeft het niet online staan… One down… :wink:

@joseetje wrote:

hoing?

of hoe schrijf je dat? :think:




Eh, wat? :lol: Nooit van gehoord… :shifty:

Hoyng

hoyng



en dat servies wat jij wilt staat in hun foldertje :mrgreen:

kan alleen niet goed zien hoeveel servies je ervoor krijgt, maar het kost 99 euro :mrgreen:

Jippieeee!!! Kijk, dat klinkt acceptabeler qua prijs, voor de geld krijg je bij V&B 4 eierdoppen. Ik ga er kijken, dank je wel!!



(zoek me ondertussen suf bij Makro, maar kan geen online folder vinden)

Jaaaaa, bij Hoyng hebben ze inderdaad soortgelijk servies in de folder!!! Ik kan alleen heel slecht zien wat er bij zit (zoals jij ook aangaf), en ik woon er niet om de hoek :shifty: Maar Sis wil misschien kijken voor me (lief!!!)

@Smiley wrote:

(zoek me ondertussen suf bij Makro, maar kan geen online folder vinden)


Moet je een pasnr voor hebben… hebbie die?



Sis woont niet ver van een Hoyng (hoe spreek je dat eigenlijk uit…?) winkel… :wink: