Elk jaar komt ie terug, dus aangezien het boeken her en der alweer begint…
Ga jij dit jaar op vakantie en zoja waarheen? wat doen?
Hier ga ik 4 dagen met mijn moeder samen naar Berlijn in april, gewoon 2 dames samen…
In de meivakantie ga ik ook samen met mijn moeder en broer en de kinderen naar een bungalowpark, een weekje bos. Voor mij goedkoper omdat we kosten delen en voor mijn moeder en broer gezelliger. Alleen gaan ze nl niet weg.
En dan gaan we in de zomervakantie 2 weken naar de Bretonse kust.
Kamperen in de overige weken zie ik dan wel, zal misschien een paar dagen zijn en dan op een natuurkampeerterrein…
We gaan in oktober altijd samen een weekend weg, naar een stad in NL.
En van de zomer 2 weken kamperen, gewoon daar waar de zon is Kan Nederland zijn, kan Frankrijk zijn, we zien het op dat moment wel
Zomervakantie??? Pfff dat is nog zover weg! ( gelukkig )
We gaan vast ergens naar toe. Buitenland, dat is wel zeker. Met de heimwee zoals ik dat heb is in nederland blijven onmogelijk. Dan ga ik namelijk gewoon weer naar huis :lol: De drang naar huis te gaan is heel sterk. Vanuit het buitenland kan dat niet. Op de een of andere manier geeft me dat rust. Overigens is de heimwee alleen 's nachts.
We denken aan oostenrijk of Italie ofzo. Ergens waar bergen zijn, waar je niet massaal op een strand bivakkeert en waar geen animatie is. Gewoon lekker met z’n 4tjes. Wel de luxe van een appartement of hotel.
In het voorseizoen gaan we met manlief en Jayden naar Italië, camping aan het Gardameer.
En sinds woensdag weet ik dat ik in juli ook nog 2 weken samen met mijn moeder en Jayden naar dezelfde camping ga :dance:
Wij gaan in maart een weekendje weg. In Nederland (via mp een huisje geboekt).
Verder nog geen plannen. Wel weet ik dat onze zoon dit jaar een nachtje mag kamperen met mijn ouders.
Wij gaan 3 dagen duinrell met opa oma schoonzus zwager+2kids in het voorjaar…
In de zomervakantie gaan we 3 dagen naar mijn andere schoonouders op de camping in tiel…
de rest van de zomer hopen we in la-tuinos te zitten met mooi weer…
En dan staan er vast nog dingen op het programma als :
Zwembad, dierentuin, speeltuin, bos, kids logeren bij opa’s en oma’s …tante en oom …
Het is allemaal al duur genoeg dit jaar dus doen we het maar even wat rustiger aan… Er moet ook nog een andere auto komen en ik wil graag een andere tv… En breedbeeld tv met kont de deur uit zetten…
Wij zijn aan het kijken om in de meivakantie weg te gaan. We kunnen dan een auto lenen dus willen dan richting bergen, geen idee nog precies waar. Ws een huurtent of huisje want onze eigen kampeerspullen mee wordt denk ik erg krap.
Dan ga ik van de zomer met de kinderen alleen of met een vriendin nog een weekje fietsen, manlief vind dat niks en we zijn dan dus al met zn allen weggeweest in mei. Ws langs de rijn van nijmegen tot ergens in duitsland.
Ik heb een paar weken geleden een camping geboekt bij ommen…even lekker 2 weken met zijn drietjes weg in de zomervakantie met mijn nieuwe vouwwagen.
Heb het nu al zin in :dance: ben die kou helemaal beu
zou zo graag aankomende week weg gaan met het gezin… maar het kan helaas niet, man moet weer werken.
Maar zie als een berg tegen een ongestructureerde week zonder school op. Zijn het normaal de kinderen die wel baat hebben bij die structuur… nu smacht ik er naar.
En verder weet ik het allemaal nog niet.
Afgelopen tijd is hier eentje van afwachten en aanpassen van plannen geweest, ik kan niet eens meer plannen… dus we zullen vast nog wel ergens op een camping geraken in de zomer denk ik, maar minder lang dan gehoopt, want afgelopen week is grotendeels gewoon van de vrije dagen van man af gegaan…
Yep, geboekt en al en hebben er zin in. Dit jaar echter even geen puf om weer zo lang in die auto te zitten en meerdere hotels te nemen (rijden uberhaupt nooit lang op 1 dag), dus gekozen voor een camping op max. 800 km rijden ipv 1300 a 1400 km.
Gaan naar de Jura in Frankrijk. Misschien een keer iets minder zon en tropische warmte zeker, maar ik geloof er heilig in dat het goed gaat komen. Het kan nooit 2 weken lang vriezen in die periode. Er is een binnen zwembad bij en de omgeving bekijken is bij18 graden ook lekker…
Heb evengoed gehoord dat het er ook zomaar 30 graden kan zijn…
Wij gaan in de meivakantie een week naar een pension in Passau (Duitsland) en in de zomervakantie 2 weken naar een appartement van de L@N#A$-keten in Oostenrijk. En als het weer cabrioweer is gaan mijn man en ik samen nog een weekendje weg.
Heerlijke vooruitzichten dus.
Wij gaan in maart een weekendje met zijn tweeën weg (zonder Laura), waarschijnlijk naar Berlijn (nog niet geboekt, dus kan nog veranderen). In de meivakantie wil ik 2 weken met Laura op pad (zonder mijn vriend), misschien richting Italië. En in de zomer gaan mijn vriend en Laura (zonder mij) waarschijnlijk naar zijn familie in Peru, als hij vrij kan krijgen in die periode.
Eigenlijk hebben we dus geen echte vakantie met zijn drieën samen, dat gaat niet lukken qua vrije dagen en kosten. Wel jammer, maar ik vind het ook wel erg leuk om alleen met Laura op pad te gaan, dat is toch weer heel anders dan als gezin, wel fijn om even echt de tijd voor elkaar te hebben 1-op-1.
Jeetje Cell jij hebt een hoop leuke dingen voor de boeg.
Wij wilde dit jaar een jaar overslaan omdat we vorig jaar ook al op vakantie geweest zijn.
Maar wie weet wordt het toch een paar daagjes naar Duitsland.
In juni gaan manlief en ik Samen een weekendje weg. Waarheen weten we alleen nog niet.
En in de zomervakantie gaan we twee weken kamperen in een sta caravan in zuid Frankrijk met mijn ouders
Dat uitje met mijn moeder word dan ook wel het eerste uitje zonder man en/of kinderen in 10 jaar tijd… ik kijk er erg naar uit, gewoon even ge-mama of ge-lieffie? Heerlijk.
Ik heb daar dus ook lang voor gespaard en uiteindelijk vielen de kosten zo mee dat ik nog 400 euro van mijn vakantiespaargeld over had… dus gaan we nu 50/50 betaald naar Landal, een week mei vakantie. Anders ook niet hoor. En verder zijn we dit jaar 10 jaar getrouwd en wilde ik perse een keer verder weg weer… Is ook alweer even gelee… op 1 of andere manier heb ik 7 zomers grotendeels gevuld met kinderen krijgen of dingen die ermee te maken hadden en verhuizingen… :mrgreen:
In de mei vakantie gaan we met mijn ouders een week naar Oostenrijk…zomaar als cadeau van hun :inlove:
In de zomervakantie gaan we 2 weken heerlijk camperen op een camping hier in NL.
Tussendoor ga ik waarschijnlijk nog camperen met de meiden samen, maar dat doe ik pas als ik zeker weet dat het lekker weer is
Ik word dit jaar een grootverbruiker Centerparcs
In juli 2 weken naar CP in Belgie met manlief en de meiden. Eva is dan een halfjaar, heb nog geen zin om dan hele einden met haar te rijden.
En in oktober met manlief en de meiden en ouders en zus een midweek naar CP omdat mijn ouders dan 35 jaar getrouwd zijn :dance:
In de maand mei doet Michaël zijn Eerste Communie.
We hebben er voor gekozen om géén traditioneel feest te houden (uren aan tafel zitten is echt niets voor hem en het is tenslotte zijn dag).
We gaan van donderdagmiddag tot zondagnamiddag logeren in een bed & breakfast, waaraan een kinderboerderij gekoppeld is met grote speeltuin erbij, van alles anders leuk in de buurt én kortbij zee en strand.
Iedereen gaat mee: Michaël, Rob, Marijke, Tineke, Thijs, Kobe, Tijl, Maaike en moeke en vake (mijn mama en stiefpapa) en ik.
Dus dat wordt dus ook wel een mini-vakantie, omringd door diegenen waar ik het meest van hou !
Ik kijk er nu al naar uit.
xxx
Gerda
hier wordt het een weekje landal de vers. aangezien we een beperkt budget hebben omdat we ook wat klussen in huis willen doen gaan we een week.
vorig jaar op hetzelfde park geweest, niet te groot en daardoor redelijk rustig in het hoogseizoen. genoeg te doen in de omgeving dus we zullen ons weer prima vermaken.
In de meivakantie gaan we een midweek proefkamperen en in de zomervakantie 15 dagen naar beaulieu sur dordogne inFrankrijk. Alles voor het eerst met onze vouwwagen!