Wij gaan in augustus naar Hongarije. Hebben van particulieren een villa gehuurd met zwembad en al :thumbup: . We gaan met m’n nicht en haar gezin, heb er nu al zin in!
Wij gaan dit jaar nergens naar toe.
Gaan 2 weken vakantie houden in ons eigen huis
Geen tv geen laptop ipad geen was alleen maar leuke dingen doen.
Lees vooral veel wandelen en fietsen.
En 1 dagje naar de efteling.
Ik heb er gewoon een keer geen zin in.
Het geeft me best veel stress en daheb ik het niet over de voorberedingen maar meer de vakantie plek zelf iets met kinderen en niet helmaal je vakantie zoals je zou willen.
En nu eens kijken of dit ons beter bevalt
Zoals het nu staat gaan wij zeker in de mei en zomervakantie niet weg
Ik ga voor mijn rijbewijs binnenkort, en hoop dan zelf naar Duitsland te kunnen rijden, samen met mijn zus voor week in een huisje bij mijn moeder.
@Sanne,
Zo hebben wij dus ook heel wat zomervakanties gezeten… zwanger of net een kind gekregen… hahaha
:mrgreen:
@Cell wrote:
@Sanne,
Zo hebben wij dus ook heel wat zomervakanties gezeten… zwanger of net een kind gekregen… hahaha
Toen ik eind juni uitgerekend was zijn we expres in april nog een week weg geweest. En later in september voor het eerst met z’n drietjes.
Bij de andere jongens viel het in de zomer allemaal wel nog mee… alleen bij de 3e was het ivm mijn bekken achteraf niet zo’n heel strak plan naar Denemarken te rijden en op een luchtbed te slapen dat heb ik echt wel geweten, was toen 5 maand zwanger.
aangezien in aug. ons ukkepukje komt hebben wij dit jaar gekozen om in de mei vakantie te gaan.
voor het eerst kamperen met de vouwwagen, dus blijven lekker dicht bij huis en gaan naar ter spegelt in eersel.
nu al zin in!
(of eigenlijk vooral zin in het voorjaar op zich…)
@Cell wrote:
@Sanne,
Misschien dat we inderdaad net zoals mm zegt eerder nog wel gaan, maar misschien ook wel ff lekker met zijn 2, we weten het nog niet, aan de andere kant is het ook wel lekker om dit jaar ff te sparen zodat we volgend jaar ergens heen kunnen, al genoeg kosten gemaakt dit jaar :mrgreen:
Wij zijn met Roan voor het eerst geweest toen ie 3 maanden was, uitje met mijn familie, was best ok hoor en in feb een week weg, maar dat viel tegen, Roan was helemaal van slag snachts en ook nog eens ziek.
Ik wil dit jaar eindelijk weer naar Vlieland, mijn 2e thuis.
Zoon wil weer naar de boerencamping… heel misschien dat we daar het weekend van zijn verjaardag heen gaan.
in mijn baby album zit een foto op de camping in Nederland… in april… ik ben ook in april geboren… iets zegt me dat ik gewoon echt dat hele kamperen met de paplepel ingegoten heb gekregen :lol: .
Dat was overigens wel met de caravan… met de tent vonden mijn ouders iets te gortig met een week of 3.
Dat hebben ze bewaard tot ik 3 maand was en we naar Frankrijk gingen :mrgreen: .
:lol:
Ach en juist als ze zo heel klein zijn hebben ze toch ook niet verl meer nodig als jouw borst en aanwezigheid, ik heb t ook wel gedaan hoor met alle kinderen, de een was een halfjaar in de zomer, ander drie maanden.
Wij gaan eind juli 2 weken naar Frankrijk, camping Le Pech Charmant. Samen met vrienden en hun dochters.
Lekker kamperen, genieten van de omgeving en de natuur. Ik heb er zin in!
We weten het nog niet. Manlief zit thuis sinds 1 januari en als dat van de zomer nog zo is…dan kon het wel eens zijn dat we de centjes ergens anders beter voor kunnen gebruiken. Heeft hij tegen die tijd wel weer werk, dan zien we het nog wel.
We wilde, beter gezegd “ik wilde graag”, een weekje weg in een huisje ofzo maar als ik naar de prijzen kijk dan vind ik dat toch wel veel.
Campeerders zijn wij beide niet, dan blijven we nog liever thuis.
Aangezien S nog behoorlijk klein is en net zo veel vakantie heeft bij het water of in de duinen, kunnen we net zo goed thuis blijven en gewoon wat daggjes weg.
We gaan dan buiten de seizoenen wel eens een lang weekendje weg ofzo.
Clair, kijk eens op http://www.letzeburg.nl
Hebben wij vorig jaar een huisje gehuurd in Luxemburg.
En helemaal niet duur!
Dank je voor het meedenken.
Heb net even gekeken maar in de periode dat wij dan zouden gaan komt het toch al snel op zo’n € 500-800 per week neer, dat vind ik nog steeds behoorlijk voor een weekje weg waarbij je dan verder nog niets hebt.
Wel een goede site overigens, moeite waard om naar te kijken buiten het hoogseizoen.
We zijn twee weken geleden naar centerparcs geweest met m’n schoonouders, we gaan in april een weekend naar Istanbul, in mei gaan we met m’n ouders naar centerparcs en in juni een weekje naar Frankrijk. En daarna is m’n ouderschapsverlof voorbij en m’n geld op! Nou betalen m’n ouders en schoonouders gelukkig centerparcs anders waren we niet gegaan. Zij wilden dolgraag met de kleinkinderen op vakantie en vooruit wij mochten ook mee!
hier ook net eergisteren een camping geboekt in Frankrijk, camping Domaine de Champe. ook niet ver in Frankrijk, zie dat niet zo zitten met een tent en 2 kleine kinderen…ook lekker 2 weken en netzoals Cell ? , gaan we eigenlijk gelijk als de vakantie begint (7 tot 21 Juli), dus nog een weekje voorseizoens-prijs…hihi
heerlijk nu al zin in…
Hey Riki, ik heb even gekeken, maar dat ziet er ook leuk uit! Gaat vast goed bevallen. En idd… op een lekkere afstand. We gaan idd gelijk… nouja… 1 dag verschil… wij gaan van 6 tot 20. Maar een kniesoor die daar op let
Veel plezier met de voorpret. :dance:
Van de week geboekt, wij gaan eind juli naar Bella Italia 8)