Op vakantie in 2009, waar naar toe ?

Het is nog maar december maar ik krijg al de kriebels bij de gedachte aan een mooie reis. We zijn al een paar jaar niet echt op vakantie geweest, de laatste grote reis was een rondreis van 6000km in 2004 en hebben 11 landen bezocht. Prachtig!



Maar we zijn nog nooit in Noorwegen geweest, Zweden en Finland ook niet overigens en het lijkt me heel bijzonder om de midzomernacht mee te maken. Ik zou dus wel 2 of 3 weken naar Scandinavie willen gaan maar man,- en dochterlief willen naar Oostenrijk…



Dus wij dubben nog even.



Waar gaan jullie naar toe ?

wij gaan voor het eerst vliegen met kids , wij willen naar portugal :thumbup:

waar ging die grote reis naartoe?





hier in feb voor de verandering weer eens naar oeganda.

en in de zomer denk ik weer ergens bij een boer kamperen, gewoon in de benelux denk ik. dat beviel vorig jaar met de kinderen erg goed.

Daar ben ik echt nog niet mee bezig.

Vorig jaar hebben we een paar dagen van tevoren beslist; Engeland of Frankrijk. Werd toen Engeland.



En komend jaar, pffff, we zien wel…

Scandinavie trekt ons niet zo. Ik zou wel naar Italie willen of ergens in eh Afrika ofzo :smiley:

wij gaan naar italie, lago di garda!

We willen nog heel veel zien, Kenia, Canada, Nieuw Zeeland,Zuid Afrika,Maleisie,Cuba, Corsica, Sicilie…Maar de kinderen zijn nu nog wat klein.



Onze rondreis was een Europa reis met een paar hoofddoelen : Polen, Auschwitz,Slovenie, Plitvice Kroatie & Cinque Terre Italie.

We zijn in Duitsland, Tsjechie,Polen, Slowakije, Oostenrijk, Slovenie,Kroatie, Italie, Zwitserland, Luxemburg & Belgie geweest.

Aangezien we in februari de sleutels krijgen van ons nieuwe huis en we daar aardig nog wat moeten doen, inclusief een tuin en we ook medio augustus volgend jaar als Mies naar een grote autostoel gaat een andere auto moeten kopen, nouja moeten, het zou wel een stuk makkelijker zijn en de auto begint aardig gaar te raken.



Om die redenen gaan we volgend jaar als uitgangspunt “dagjes weg” nemen en we kijken op de dag van het begin van Ruuds vakantie of we ergens in NL nog een last minute bungalow kunnen vinden, al is het maar voor een week.



Volgend jaar winter gaan we als het lukt dan voor een vouwwagen kijken en dan in 2010 met de kinderen lekker naar Frankrijk, Zuid Duitsland of Italie :dance:

zoals altijd blijven wij thuis… We gaan dagjes weg…

Ik heb nog niet echt de behoefte om met Veron ergens naartoe te gaan… Ik zie teveel troubles (ander bed–> wij geen nachtrust, dingen vergeten --> thuis heb ik alles, wat als we ziek worden --> ben dan liever thuis enz)…



En ik hoop in de zomer misschien al weer wel zwanger te zijn en dan heb ik al helemaal geen zin in om weg te gaan…



gr patricia

Wij gaan weer naar Frankrijk zelfde camping als we dit jaar ook zijn geweest.

Als wij weg gaan is onze kleine is dan 2 a hoogstends 3 mnd oud en wij vinden het gewoon een prettig idee dat je alles daar kent en weet wat je daar aantreft.

Eigenaren zijn Nederlands en altijd op de camping aanwezig, dus mocht er wat zijn dan staan zij altijd paraat

wij zijn pas goed op vakantie geweest naar Aruba dus volgend jaar gaan wij weer lekker een huisje huren bij CP geen id waar nog :smiley: waarschijnlijk Belgie

Waarschijnlijk wordt het of België of Duitsland. Voorwaarden zijn een

visvijver in de buurt en een wasmachien/droger op de camping. Dan hebben

we alles wat we nodig hebben :smiley:

Heb nog geen idee, ben niet zo van het kamperen met kleine kids, dus waarschijnlijk een bungalowpark ofzo, maar waar en in welk land, weten we nog niet.

(als we al gaan want eigenlijk hoop ik een hele dikke buik te hebben in de zomer van 2009! :wink: ) Veel plezier met uitzoeken! Alleen de voorpret is al zooo leuk!

Wij blijven dit jaar in nl,



Afgelopen jaar zijn we naar Mallorca gegaan en willen volgend jaar naar Italie, garda meer.



Maar we sparen ook voor een grote verbouwing, dus elk jaar naar het buitenland word ons dan te gortig.

We gaan in de voorjaarsvakantie met mijn schoonfamilie naar de canarische eilanden (schoonouders zijn 40 jaar getrouwd volgend jaar)



In de zomervakantie gaan we kamperen in Italie bij het gardameer

Wij gaan denk ik in het voorjaar naar een kant en klare tent in frankrijk of duitsland! :thumbup:

Wij gaan dit jaar weer proberen naar de Ardennen te gaan. :slight_smile:



Dat was dit jaar ook het plan toen mijn sm ons opeens uitnodigden en we op Tenerife belanden…

Wij gaan volgend jaar weer met de caravan naar de Sprookjescamping.

Dus we blijven lekker dicht bij huis :oops: :smiley:

Volgend jaar eind mei/begin juni gaan we naar Rhodos!!

De laatste keer dat we daar waren, was Saar 3,5 maand… wordt weer tijd! :mrgreen:



En dan in de herfst weer weekje Roompotten ofzo!!!

@Sabje wrote:

Wij gaan volgend jaar weer met de caravan naar de Sprookjescamping.

Dus we blijven lekker dicht bij huis :oops: :smiley:




Waarom " :oops: " ? Sommige mensen hebben geen geld om op vakantie te gaan, dus geniet maar lekker van de vakantie tussen de sprookjes :thumbup: Klinkt in ieder geval erg leuk, waar is het ?

In Hardenberg/Rheeze. Ik vind het helemaal geen straf hoor, om hier in Nederland te blijven. Het is een geweldige camping en er is veel te doen.

We gaan er weer lekker van genieten!