Op vakantie in 2009, waar naar toe ?

@Karin2 wrote:

@Sabje wrote:
Wij gaan volgend jaar weer met de caravan naar de Sprookjescamping.

Dus we blijven lekker dicht bij huis :oops: :smiley:




Waarom " :oops: " ? Sommige mensen hebben geen geld om op vakantie te gaan, dus geniet maar lekker van de vakantie tussen de sprookjes :thumbup: Klinkt in ieder geval erg leuk, waar is het ?




precies. en los van geld heeft iedereen toch andere wensen en behoeftes? nisk om je voor te schamen.

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst in Nl op vakantie geweest. en vriendin en ik hadden alletwee zoiets van: ‘toch wel heel prettig om niet een enorme autoreis te hoeven maken om het toch heel gezellig te hebben!’



Ik ben wel een globetrotter dus zou niet alleen maar in nl op vakantie willen gaan, maar als jij niet de behoefte hebt het buiten de grenzen op te zoeken, lijkt me daar niks mee mis :thumbup:

Dit jaar zijn we naar Gambia geweest (prima te doen met een dreumes)

en komend jaar gaan we naar Italie. We willen niet meteen ver weg als

de kleine beeb nog zo klein is.

En daarom volgend jaar weer naar Brazilie!

Wij gaan, net als ieder jaar, lekker kamperen aan het Gardameer in Italie!

Wij zijn afgelopen zomer naar de adriatische kust in Italië geweest. Dit jaar willen wij weer naar Italië, maar dan naar het Garda meer.



Wij zijn nog bezig met een camping zoeken (stacarvan of bungalow). Mocht er iemand nog tips hebben dus voor een leuke camping aan het Gardameer. Die zijn altijd welkom. :mrgreen:

Waarschijnlijk gaan we naar Bretagne naar een mooie camping in een stacaravan en nog ergens een weekje naar een bungalowpark in NL.

Ik ga in mei met een vriendin naar Afrika als ik niet zwanger ben en verder gaan we in de zomervakantie waarschijnlijk 2 weekjes naar Frankrijk ofzo… geen idee nog.

aaaaah… marokko here we come :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@Karin2 wrote:
@Sabje wrote:
Wij gaan volgend jaar weer met de caravan naar de Sprookjescamping.

Dus we blijven lekker dicht bij huis :oops: :smiley:




Waarom " :oops: " ? Sommige mensen hebben geen geld om op vakantie te gaan, dus geniet maar lekker van de vakantie tussen de sprookjes :thumbup: Klinkt in ieder geval erg leuk, waar is het ?




precies. en los van geld heeft iedereen toch andere wensen en behoeftes? nisk om je voor te schamen.

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst in Nl op vakantie geweest. en vriendin en ik hadden alletwee zoiets van: ‘toch wel heel prettig om niet een enorme autoreis te hoeven maken om het toch heel gezellig te hebben!’



Ik ben wel een globetrotter dus zou niet alleen maar in nl op vakantie willen gaan, maar als jij niet de behoefte hebt het buiten de grenzen op te zoeken, lijkt me daar niks mee mis :thumbup:




Helemaal mee eens :thumbup:

Ik ben een nl vakantieganger haha. Vond het in mallorca geweldig, maar vind valkenburg nog leuker :D. Eigen taal, eigen eten, als er wat is, ben zo weer thuis.

En voor kids maakt het niet uit waar je zit. Als ze maar kunnen spelen.

Afgelopen 2 jaar niet weggeweest en ik wil aankomend jaar zó graag! Zuid Frankrijk…Ardennen…Waddeneiland. Tis mij eigenlijk allemaal om het even als we maar lekker even weg zijn.

Nog geen idee maar wel dichtbij huis (nederland of Belgie ofzo). We hebben vorig jaar een caravan gekocht dus daar willen we mee weg.

Wij houden niet van lange autoritten en met 2 kleintjes straks ga ik liever niet naar ver weg…Ik hoop nu wel op een echte zomer! De laatste 2 jaar hadden wij niet echt geweldig weer in onze vakantie…da’s weer het nadeel van eigen land he…

zullen we KOK meeting aan het Gardameer houden??? :mrgreen: :dance:



ik ben vroeger altijd op La Quercia geweest, super!! Vorig jaar op San Francesco in Desenzano del Garda en komend jaar gaan we naar Cisano/San Vito in Bardolino :slight_smile:

@Suuzeke wrote:

Ik ga in mei met een vriendin naar Afrika


waarheen waarheen waarheen?

@Amy82 wrote:

zullen we KOK meeting aan het Gardameer houden??? :mrgreen: :dance:



ik ben vroeger altijd op La Quercia geweest, super!! Vorig jaar op San Francesco in Desenzano del Garda en komend jaar gaan we naar Cisano/San Vito in Bardolino :slight_smile:




Mee eens, maar dan volgend jaar haha :lol: :mrgreen:

Wij gaan lekker 3 weken met de camper naar zweden. als ik de gehuurde camper op de ‘site’ zie staan, krijg ik al helemaal de kriebels…



suzanne

@suzanne26 wrote:

Wij gaan lekker 3 weken met de camper naar zweden. als ik de gehuurde camper op de ‘site’ zie staan, krijg ik al helemaal de kriebels…



suzanne




Dat vind ik nu ook een topidee :thumbup: :thumbup:

Welke site is dat ? Je hoeft alleen maar een naam te posten, zonder linkje.

hanzestadcampers. En de rest mag je zelf invullen. :mrgreen: (zijn trouwens niet duur en kilometers vrij)



groetjes Suzanne

Wij zijn afgelopen zomer naar de adriatische kust in Italië geweest. Dit jaar willen wij weer naar Italië, maar dan naar het Garda meer.

Wij zijn nog bezig met een camping zoeken (stacarvan of bungalow). Mocht er iemand nog tips hebben dus voor een leuke camping aan het Gardameer. Die zijn altijd welkom. Meneer Groen


Hier precies hetzelfde. Vorig jaar de adriatische kust maar daar wat behalve de camping, verder niks te beleven. Nu weer naar het Gardameer....voor de zoveelste keer, maar het blijft leuk. Wij gaan naar Bella Italia. Een aanrader als je van grote campings houdt.
Heb er nu al zin in....we gaan in mei al!!!

Ameland :angel:

@sensje wrote:

Wij zijn afgelopen zomer naar de adriatische kust in Italië geweest. Dit jaar willen wij weer naar Italië, maar dan naar het Garda meer.



Wij zijn nog bezig met een camping zoeken (stacarvan of bungalow). Mocht er iemand nog tips hebben dus voor een leuke camping aan het Gardameer. Die zijn altijd welkom. Meneer Groen


Hier precies hetzelfde. Vorig jaar de adriatische kust maar daar wat behalve de camping, verder niks te beleven. Nu weer naar het Gardameer....voor de zoveelste keer, maar het blijft leuk. Wij gaan naar Bella Italia. Een aanrader als je van grote campings houdt.
Heb er nu al zin in....we gaan in mei al!!!


Wij gaan eind juli naar Bella Italia. Voor de heel veelste keer :mrgreen:

Oe ik krijg er ook helemaal zin in.

Maar geen geld voor verre reizen (en ook helemaal niet handig, ik moet eind april bevallen).

En eigenlijk vind ik het in NL ook wel heerlijk hoor.



In september gaat een vriendin in Zeeland trouwen. Goed excuus voor een weekje in een huisje dacht ik :wink: :thumbup: .