Ook zo'n zin in de winter?

Op zich kijk ik wel uit naar de winter, maar ik heb toch ook het gevoel dat we echt iets gemist hebben hoor… :think:

Ik heb heeeeeeeeeeeeeeel veel zin in de winter! lamaarkomme! (zelfs sex onder de dekens finnik lekker! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

@~Marion~ wrote:

(zelfs sex onder de dekens finnik lekker! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )






En de deken op het laatst eraf gooien omdat je het opeens wel erg warm krijgt :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ooh, heerlijk. Kan ook zo uitkijken naar de winter…maar zodra die gearriveerd heb, krijg ik net zulke verlangens weer naar de zomer :wink:



(ik sex altijd onder de dekens ;))

Zin in de winter ?? Neeeeeee :snooty:



zit nog steeds op een mega lekkere, warme nazomer te wachten :shifty:

Wat vind ik vooral gezellig aan de winterse periode?



Dat het schemeren gaat als ik sta te koken. (idd vooral de stamppotten en de erwtensoep!)

Dat A na het eten altijd direct lekker de kaarsjes aansteekt en de gordijnen dicht doet.

Dat mijn mijn meiden van die heerlijke rode wangen en koude neusjes hebben als ze terug komen van het buiten zijn.

Dat ik de regen op het zolderraam hoor kletteren terwijl ik heeerlijk in mijn bedje lig!

Dat mijn meiden hun mooie lekkere winterkleren en de dikke jassen aan kunnen!

Dat de ijspegelverlichting weer buiten in de tuin langs de pergola hangt.

A dan ook elke avond de olielampen aandoet.

Dat we ons elk jaar weer moeten inhouden om niet veeeeeel te vroeg de kerstboom op te tuigen.

Dat de verlichting in de stad ook altijd gezellig brand.

Lopend naar de markt met de kids ingepakt in de wagen.



Ik vind het heeeeeeeeeeeeeerlijk, ondanks:



Mijn pluizebollenkop van de mist en de dauw op mijn haar,

het feit dat ik regen HAAT

dat het in de badkamer zo steenkoud is 'sochtends

en donker is als ik opsta

ik doodsangsten uitsla als het ijzelt en a nog op de weg is.



Ik ben gek op de winter! Zaaalig!

Neeeeeeeeeeeee ik hoop echt nog steeds op een beetje mooie nazomer 8)

Ik heb al weken zin in de kerstperiode, dus niet zozeer een hele winter. Maar eerst een mooie nazomer zeg ik ook geen nee tegen.



Pietsjen had ik als limbo niet geweten, maar ik ben dan ook een sjeng. Is toch anders hè :smiley: .

Als het een winter wordt met mooie droge koude dagen met veel zon en als er al neerslag uit de lucht komt, dat het sneeuw is (die blijft liggen) … laat hem dan maar komen.



Een dik pak sneeuw in de tuin, zodat je niet ziet dat hij aardig kaal is omdat het winter is (in de lente en zomer is mijn tuin groen, in de herfst rood met geel en in de winter … zou ie toch echt wit moeten zijn en geen onduidelijke bruine drab met hier en daar een kaal struikje).



Dat ik met mijn zoon zijn eerste sneeuwpop kan gaan maken buiten in de vorm van een teletubbie (moet lukken) en dat we 's avonds samen papa opwachten en hem bekogelen met sneeuwballen.



En dat het eindelijk eens koud genoeg is om heerlijk buiten te kunnen schaatsen of een sneeuwballengevecht in de straat te houden en hierna warme chocomel met een dikke snee krentenbrood te kunnen eten bij ons thuis.



En wakker worden door het geluid van ijskrabbers op de autoramen … en dan weten dat je zelf niet hoeft te krabben … haha …



Wakker worden van het geluid van sneeuwschuivers of van de oranje knipperlicht van de strooiwagen.



Kinderen hier langs komen op de slee als ze naar school gebracht worden.



Als het maar geen kwakkelwinter wordt, dan heb ik nog liever een kwakkelzomer :mrgreen:.

Nee geen winter. Ik ben nog steeds in de denial fase op de zomer aan het wachten :mrgreen: :wink: :lol:

jaaaaa vooral de kerstsfeer daar kijk ik weer naar uit.

Zo gezellig altijd! huis versierd… lekker shoppen voor kerstspulletjes… de lampjes, de gezelligheid en dit keer voor het eerst met ons kindje! :inlove:

(ze moet nog wel even geboren worden maar dat moet toch lukken voor de kerst :mrgreen: )

(de kou is dan alleen wel minder leuk… brrr … )

De dagen voor kerst vind ik wel erg gezellig, maar de dagen zelf wat minder. Veel in de auto zitten op weg naar de opa’s en oma’s, eenmaal aangekomen veel op de bank zitten, veel aan tafel zitten, een kind die net zoals zijn ouders zijn energie niet kwijt kan … ben altijd blij als deze dagen weer om zijn :oops:

ohhh ja ik heb ook zin in de winter!!!

en dan in het speciaal de kerstperiode…lekker knus met het gezin bij elkaar.

ben zelfs al bezig met de kerstrecepten :oops: :oops:

dus iemand nog een lekker recept???

ik kijk er ook erg na uit…Ben zo benieuwd, deze winter voor het eerst met ons drietjes mee te maken…