Ook zo'n zin in de winter?

Hebben jullie dat ook…



Zin in de winter… lekkere dikke sjaals… mooie winterjassen weer aan…

Thuis komen met een bevroren neus en die laten ontdooien naast de verwarming… heerlijk boek lezen op de bank en kaarsjes aan…

Je voeten warm maken aan de benen van je man… Kruik in bed… (zoooo romantisch :mrgreen: )

De kerstverlichting die overal ophangt in de stad… iedereen kerstcadeaus kopen… tra la la la la… la la… la la…

Binnen zitten terwijl het buiten sneeuwt… geen rode wangen uit een potje maar echtttt rood van de buitenlucht…







We hebben een rot zomer gehad maar ach de winter heeft toch ook zeker z’n charme en ik kijk er wel naar uit… :inlove:



Jullie ook?..

Zoals jij het omschrijft wel. Haha!

Ja echt winter vind ik echt wel wat hebben! Maar herfst weer (lees: regen en harde wind) vind ik dus niets. Maar vriezen, en sneeuw vind ik weer wel erg gezellig en ook heel leuk!

Ach het weer is het weer, en lk seizoen heeft iets fijns en moois…

Regen en wind kan soms best iets hebben de sfeer de geur… de kleuren van de bladeren…



ja elk seizoen heeft zijn moois vindt ik …

neeeeee asjeblieft nog niet! :o

Precies, dat wilde ik ook zeggen…het klinkt prachtig romantisch zoals jij het beschrijft meis…geweldig! :smiley:

(doet me eraan denken dat ik ooit een keer met Kerst naar Londen wil -New York is een beetje ver weg- en dan shoppen…zoals je in kerstfilms ziet…zucht…)

Maarre…eerlijk gezegd heb ik niet z’on zin in de winter hoor!

De winter is hier wel mooi; veel zon, meestal droog en vaak sneeuw.

Ik ben wat dat betreft meer een zomermens! :wink:

jaaaa ik hou van de winter maar liefst wel met een pak sneeuw :inlove:

wie heeft er ook zo’n rot gevoel bij de winter…



Fietsen zonder sjaal en al die kou die zo je shirt in blaast…

Met hakken op straat lopen en dan een flinke smak maken omdat er overal ijs ligt…

Bij het stoplicht staan en een berg grijze pratsjhhh sneeuw over je heen krijgen… stomme automoblisten…

Je haar net mooi gefohnt hebben en dan door weer en wind naar buiten moeten…

Op station staan en niet goed kunnen lopen omdat je je tenen niet meer kunt voelen…

Een mooie kerel zien langs lopen en die een snotterbel tot aan je kin ziet bengelen…

Verkouden zijn, griepjes… kapotte lippen… sex onder de dekens omdat het zo verrekte koud is…



Beter? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha wat ben je toch een lekker ding Fai!

Nou zoals je het in je eerste berichtje schrijft, heb ik er stiekem wel een beetje zin in. Ik ben een echt zomer mens, maar goed die was ruk dit jaar dus dan maar lekker de winter! :-*

@Stephie wrote:

Hahaha wat ben je toch een lekker ding Fai!

Nou zoals je het in je eerste berichtje schrijft, heb ik er stiekem wel een beetje zin in. Ik ben een echt zomer mens, maar goed die was ruk dit jaar dus dan maar lekker de winter! :-






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: he wijffie… :-

Ja idd… ik heb me er bij neergelegd… de zomer is voorbij… ja dan maar snel de winter… en dan een mooie… droog en anders mooie witte sneeuw… die geen grijze pratsjjj wordt… :angel:

i love de winter :inlove: en de herfst …

ben absoluut geen zomermens, geef maar gure stormen en kou dan ben ik in mijn nopjes :mrgreen:

en nee ik doe niet alles met de auto ik heb niet eens een rijbewijs dus alles op het fietsje en het maakt me niks uit!

@jacsansil wrote:

i love de winter :inlove: en de herfst …

ben absoluut geen zomermens, geef maar gure stormen en kou dan ben ik in mijn nopjes :mrgreen:

en nee ik doe niet alles met de auto ik heb niet eens een rijbewijs dus alles op het fietsje en het maakt me niks uit!






hahaha… BIKKEL… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
pratsjhhh


woejjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!! limburgs, i love it!!!

en de winter ook. Met stip op 1 het grote voordeel van nederland: seizoenen!!! heerlijk!

@fiep klophout wrote:

pratsjhhh




woejjjjjjjjjjj!!! limburgs, i love it!!!



en de winter ook. Met stip op 1 het grote voordeel van nederland: seizoenen!!! heerlijk!






hahahhahahahahahahhaha



jaaaa hoor… ik lees het nu ook… pratsjjj… :mrgreen: wat is dat in het Ned? Blubber? Nee he…



jij ZIET ook alles he Fiep… geweldiggg… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee das weer een van de vele woroden waar gewoon geen fatsoenlijk nederlands woord voor bestaat. Ik denk dat de ‘hollanders’ he tidd doen met blubber, maar das dus niet hetzelfde he :snooty: Pietsjen is net zo’n woord, de ‘hollanders’ zeggen dan prikken, maar dat dekt de lading dus echt niet he…armoedig taaltje hoor, dat nederlands :lol:





en nu ga ik als de wiedeweerga naar bed, en dan word ik morgenvroeg wakker, kijk uit mijn raam, ligt de hele tuin verstopt onder een dik pak sneeuw!!!

@fiep klophout wrote:

nee das weer een van de vele woroden waar gewoon geen fatsoenlijk nederlands woord voor bestaat. Ik denk dat de ‘hollanders’ he tidd doen met blubber, maar das dus niet hetzelfde he :snooty: Pietsjen is net zo’n woord, de ‘hollanders’ zeggen dan prikken, maar dat dekt de lading dus echt niet he…armoedig taaltje hoor, dat nederlands :lol:





en nu ga ik als de wiedeweerga naar bed, en dan word ik morgenvroeg wakker, kijk uit mijn raam, ligt de hele tuin verstopt onder een dik pak sneeuw!!!




hahahhahaa jaaaa klopt… :mrgreen: leuk dit!!

waar heb jij gewoond dat je deze woorden kent… :mrgreen:

morgen sneeuw… droom verder schat! :mrgreen: :wink:

Beste Meneer Winter,



Ik heb een paar vraagjes voor u, ik vraag u ook met klem om snel te reageren.



-Als U dit jaar al komt, kan u dan zo aardig zijn om al die rondvliegende en kruipende en stekende beesjes dood te laten vriezen?

-Zou U dan ook ervoor willen zorgen dat dit jaar het ijs WEL dik genoeg is om op te staan?

-Zou u er zowieso voor kunnen zorgen dat ik dit jaar nog op het ijs kan staan?

-Zou u er ook voor kunnen zorgen dat de arme krantenjongen (die hier rond een uur of zes smorgens komt) niet meerdere keren onderuit gaat en dan tot slot maar roept dat we - óf de krant zelf maar moeten komen halen, óf gevarengeld moeten gaan betalen?

-Misschien dat u ervoor kunt zorgen dat als ik de autoruiten ijsvrij gekrabt heb, dat ik dan de binnenkant niet ook hoef te doen?

-Het zou dan ook fijn zijn dat u ervoor zorgdraagt dat dan van diezelfde boven genoemde auto de handremlampjes uitgaan op het moment dat die bewuste rem eraf gaat?

-Het zou dan helemaal geweldig zijn dat ik, voordat ik de bovengenoemde vragen betreffende ons automobiel heb kunnen uitvoeren, niet al drie keer onderuit gegaan ben!

-Mocht ik dan toch onderuit gaan, kan dit dan zachtjes en met beleid gebeuren?? bevroren water is per definitie namelijk erg hard, sneeuw daarintegen niet!!

-Als het dan al sneeuwt, kan dat dan op een tijdstip dat ik niet naar buiten hoef? Mocht het dan toch sneeuwen, is dat dan wel echte sneeuw en niet dat witte natte prutteltje dat ervoor zorgt dat je er drijfnat en ijskoud van wordt?

-Mocht het erg koud worden, kan u er dan zorg voor dragen dat mn boodschappen gratis in huis bezorgd kan krijgen?

(Zorg er dan ook even voor dat deze reeds betaald zijn!)

-Zou u dan koud en rotweer kunnen aflossen met lekker winterweer? (verhouding 10-90)

-Mocht het toch meer rotweer worden, wilt u dat ruim van te voren aangeven, zodat ik daar rekening mee kan houden?

-Zou u er dan ook voor kunnen zorgen dat alle buren (links, rechts en onder)Het koud hebben en hun kachel op 25 graden zetten? Dan hoeven wij niet zo hard te stoken en hebben we vloerverwarming.( wat erg lekker is…)

-Zou u ervoor kunnen zorgen dat mn rechterheup en linkerhand s’morgens niet al in de gaten hebben dat het buiten heel koud is??

-Zou U er zowieso voor kunnen zorgen dat het s’morgens niet koud is?

-En, zou het mogelijk zijn dat u zo tegen eind december weer weg bent? Mag ook eerder hoor, voelt u zich absoluut niet bezwaard om weg te gaan!



Ik bedoel dus eigenlijk,



Kom maar helemaal niet!

@faizaa wrote:

@jacsansil wrote:
i love de winter :inlove: en de herfst …

ben absoluut geen zomermens, geef maar gure stormen en kou dan ben ik in mijn nopjes :mrgreen:

en nee ik doe niet alles met de auto ik heb niet eens een rijbewijs dus alles op het fietsje en het maakt me niks uit!






hahaha… BIKKEL… :thumbup: :thumbup: :thumbup:






:mrgreen: ik klaag wel mee hoor voor de vorm anders verklaren de mensen mij voor gek :wink:

Jaaaaaa Fai, ik heb zin in de winter, we hebben een butzomer gehad dus ja, doe me dan maar de winter.

De kou heeft zijn charmes en waar ik heel erg naar uitkijk is de kerstverlichting en dan mijn beebje in mijn armen met de rest van de kids om me heen :inlove: :inlove:

zal er ook even bij zeggen waarom ik er zo van hou: winterkleding is veeeel mooier dan zomerkleding :mrgreen:

de houtkachel weer aan , is zooooo gezellig :inlove:

de poezen zijn weer lekker veel binnen(met zijn twee rond de kachel geschaard)

de gordijnen mogen ongegeneerd om 16.00 gewoon dicht :wink:

de rode neuzen van de kou en je longen die zowat bevriezen, er is geen gezonder weer als vriesweer(alle bacterieen zijn de pijp uit)

het maakt lekker niet uit hoe je haar zit , je trekt er toch een muts over :wink:

het is mega goed voor je conditie om dikke wind tegen te hebben!

je zweetklieren blijven lekker dicht(zomers dan ben ik net een dweil)

en wat is er nou gezelliger als met zijn allen dicht tegen elkaar aangekropen onder een dikke deken een spelletje te doen of gewoon tv te kijken?



kortom ik vind deze jaargetijden gewoon veeeeeeel knusser! :thumbup:

Jaaaaaaaaaah lekker winter…Maar dan wel met sneeuw enzo…>Geen drassige rommel…



Vind elk seizoen trouwens leuk…



Dus laten we eerst maar genieten van de herfst…