Ook zo ziek met Kerst?

Zijn er nog meer die niet van de Kerst hebben kunnen genieten vanwege griep? Het begon bij mij al vorige week vrijdagavond. Met een beetje keelpijn toch (lekker slim…) lekker gaan hardlopen, terwijl het vroor! 's Nachts vreselijke keelpijn gekregen waarbij vooral het slikken heel pijnlijk was. Zaterdagavond bij kennissen wezen eten, maar weinig gegeten, vanwege slikken en dat mijn hoofd er niet naar stond… Ik vond namelijk dat we het op zo’n korte termijn niet meer af konden zeggen…

Zondag eigenwijs gaan badmintonnen, omdat anders heel de wedstrijd niet door kon gaan, vanwege gebrek aan invallers… 's Middags manlief en Lotte bij schoonouders opgehaald en daar kreeg ik vreselijke koorts. Maandag ging het wel weer een beetje en ben ik gaan werken, omdat ik alleen zou zijn en nog wat te doen had. Vroeg naar huis en meteen mijn bed in! Ik kreeg weer vreselijke koorts. Manlief had hetzelfde, in iets mindere mate en leek een dag voor te lopen. 's Nachts hielden we elkaar wakker door snurken (ook de nachten die volgenden) en Lotte heeft ook niet alle nachten lekker doorgeslapen. Gisteren naar de kerstbrunch van mijn ouders gegaan, maar al die lekkere dingen daar had ik geen trek in… alleen af en toe wat drinken… en slapen… en koorts 's middags. Manlief kreeg behoorlijke hoofdpijn en dat was vandaag alleen maar erger. De gourmet bij ons gisteravond hebben we niet door laten gaan, ik heb slechts 10 gebakken aardappeltjes gegeten. Waardeloos! Vandaag maar de HAP-post gebeld, maar die konden ook niets doen… Ik heb ook zo’n vieze smaak in mijn mond… en ik voel me zo slap… Stiekem ben ik blij dat Lotte morgen naar het KDV gaat…

Sorry voor het lange verhaal, maar sinds dagen heb ik even energie om achter de computer te kruipen…

Kan iemand mij vertellen hoe lang dit nog duurt??? Vooral die vieze smaak in mijn mond ben ik goed zat!!!



Groetjes,



Viratine

sterkte in elk geval… hire ook niet helemaal in orde… maar die vieze smaak heb ik al bijna me hele zwangerschap… om niet goed van te worden!



ff met de tandenborstel de tong schrobben wil tijdlijk wel ff helpen… miss heb je er wat aan!!

Hier een baby met waterpokken, en een vriend met buikgriep :sick: …

Hier heeft Boaz een beginnende longontsteking :cry:

ik ben ook ziek :cry: :cry: :cry: koorst spierpijn misselijk :cry:

Mijn zoontje is doodziek (lees ziekenboeg) en dat maakt de sfeer

er natuurlijk niet beter op.



Alle zieken onder ons: beterschap!!! :hug:

Hier ook

gisteren niks aan de hand, vandaag benauwd, keelpijn, slapjes en af en toe gewoon zwart voor m’n ogen :cry:





sterkte allemaal :-*

Hier hubbie die ziek is en al de hele dag in bed ligt, ook keelontsteking, gezellig hè?!

mijn man ligt ook ziek op bed…al de hele dag :cry:



k voel me ECHT alleen :cry:

Sam hier is al vanaf vrijdag ziek. Koorts, slecht eten/drinken, veel huilen en hangen bij mama. En veeeeel slapen. Hij is zooo niet lekker! Heel sneu!



(Van de week ga ik doorverwijzing naar een kinderarts vragen, omdat hij sinds hij geboren is, echt wekelijks ziek is geweest :frowning: geloof niet dat het nu nog ’ alleen maar ’ een griepje o.i.d. is…)

Jarno is hartstikke ziek! Vanmorgen naar de HAP geweest, aangezien de koorts steeds opnieuw opkomt en hij maar zieker wordt.

Hij heeft dus oorontsteking, keelontsteking en hij is aan het uitdrogen!

Dus hij moet heel veel drinken, om te voorkomen dat hij in het ziekenhuis beland! :cry:



Ikzelf ben ook absoluut niet fit, keelpijn, buikpijn en af en toe koortsig. Maar ik moet zeggen dat ik er niet zo bij stil sta, ik vind het belangrijker om voor ons mannetje te zorgen.

ik ook…/



we gingen vorig weekend lekker weekendje weg…

ik 's avonds helemaal voor pampus… giga keelpijn, geen stem meer…



Nu ook nog… koorts, hoesten (niet normaal meer) en keelpijn…



maar hey… Eten kan ik altijd!!!

:dance: :dance:

Ik zelf ben niet ziek, maar Mik en manlief zijn niet lekker te pas.



We zijn wel beide dagen even bij de opa’s en oma’s geweest, maar is eigenlijk niets waard, Mik is net plak-kleef-aan bij mama :wink:

Eva is al 6 dagen doodziek. 4 dagen 40+, hoesten, keelpijn. lichte oorontsteking, zo sneu :frowning: :frowning: Ze eet niet, is behoorlijk afgevallen, heeft zwarte kringen rond haar ogen en is zo grauw om haar snoet…



Vanavond was het zelfs zo dat ik niet eens bij haar mocht blijven op haar kamertje. Zegt die hummel van 2,5 : Ga maar weg mama, laat me alleen.



Waar ze het vandaan haalt, ik weet het niet, ze is echt zichzelf niet.

En Christan vertoont nu dezelfde symptomen. Bah :frowning: Arme krummels…

pffffffffffff wat erg zeg wat een zieken hier beterschap allemaal zeg :hug: :-* :-* :-



maar ook hier niet kunne genieten van een gezellige kerst



ik werd doodziek wakker en ineens zat ik recht op in bed en kwam me alles er uit , dat heeft 2 dagen geduurd en vanavond voel ik me weer een beetje mens dus weg gezellige kerst dagen :roll:



nou ik ben in ieder geval niet dikker geworden tijden het eetfestijn hihih ja ikmoet er iets positiefs uit halen :roll: hihihihi :mrgreen:



nou hopen dat ik met nieuwjaar niet weer ziek ben want dan heb ik appelbollen op het menu staan al weken verheug ik me daar op , mijn oma en moeder maken ze voor me en die zijn natuurlijk het lekkerst :inlove: :inlove:



beterschap meiden :-
:-* :-*

hier was het ook een kerst waarbij we echt moesten opassen … Ik en L. hadden beide last gehad van buikgriep …

Enne benthe die heeft een luchtwegen, maag/darm infectie :cry: dus die braakte wel 6-10x per dag :cry:



Nu aan penciline kuur … enne zetpillen tegen braken …



gelukkig sins vandaag aan de betere hand :thumbup:



:-*

Hier ook een ziekenboel!!





We zijn alledrie ziek!!



Ik vanaf zaterdag koorts, keelpijn, hoesten etc.



Zoonlief is al 4 weken ziek (volgens de HA ‘‘gewoon’’ verkouden!!!)



Manlief begon dinsdag gezellig mee te doen!!!



Heb maandag nog wel geprobeerd te werken, ben om 6.00 uur begonnen, maar moest het om 9.00 uur voor gezien houden. Ik kon bijna niet meer op mijn benen staan.







IEDEREEN VEEL BETERSCHAP :-* :-*

hier werd Kayleigh ziek op 1e kerstdag,koorts en overgeven.

dus hebben hubbie en ik maar met zn 2en gegourmet.

Ik lig met een zware bronchitis in bed… ben 1e Kerstdag nog wel naar mijn zus thuis geweest, maar bleek bij thuiskomst 39 graden koorts te hebben. Gisterenmorgen naar de hap geweest, ab gekregen. Gisteren en vannacht bijna 40 graden koorts gehad, afwisselend koud, rillerig en klappertandend en gloeien, doorweekt van het zweet :?. Nu lijkt de koorts iets gezakt, maar het hoesten doet zó’n pijn… :(. Ik lig nu in bed met de laptop, maar KoK maar eventjes, ga zo weer slapen.

Bij mij begint het te komen, stijve nek en opgezette klieren, keelpijn etc.

Ach ja stop ik toch een paar dagen eerder met roken :mrgreen: