Ook zo ziek met Kerst?

zoasl altijd hier ook een zikke boeg,

hier zijn 4 van de 5 ziek, en Femke denkt dat ze soms ziek is zodat ze niets hoeft te eten :wall: :think:



we hebben:

  • buikgriep
  • diaree / overgeven
  • verkoudheid
  • vastzittend sluim op de longen
  • oorontsteking
  • oogontsteking



    :think: wat wil je nog meer :wall:

Ikzelf heb nog nergens last van :pray: :pray: maar met kerst waren zowel mijn man, schoonmoeder, vader en schoonzus ziek :frowning: :frowning: . Allemaal misselijk, verkouden en grieperig. Dussss, heb ik nog voor weken eten liggen :think:

Danique en ik zijn ook allebei ziek dus de kerstdagen waren niet zoals gepland helaas.

Alleen papa is de dans tot nu toe ontsprongen.



Beterschap allemaal :-*

Ik was ziek 2e kerstdag…buikgriep…

ik ben sinds gisteravond ziek.

Overal spierpijn, geen eetlust, 39 graden koorts.

En vanavond moet ik beginnen met stimulatie voor ivf :frowning:

ik maak me zorgen om de kwaliteit vd eicellen.



hoe lang duurde het ziekbed bij jullie?



gr mint

Hier geen koorts, maar mn holtes zitten wel helemaal vol. Heel erg vervelend… maar er valt mee te leven :wink:

Hier vanaf donderdagnacht zware buikgriep,overgeven en diarree :sick: En gister de hele dag misselijk geweest, hoofpijn,spierpijn, vandaag gaat het iets beter,maar ik doe gewoon lekker rustig aan, ben ook snel moe :zzz:

Bij mij is de koors alweer weg, alleen de ontlasting is nog niet eens diarree maar water!!!

Ik krijg langzaam weer trek maar durf nog niet veel meer als soep te eten.

Ik kan me voorstellen dat als je dit tijdens de kerst had, en je al dat lekkere eten moest missen, dat flink balen was!

Nou hier hoesten hoesten en hoesten al twee weken. Slijm slijm en nog eens slijm. Heb een peniciline kuur gekregen. Heb een zere rug van het hoesten. Durf zowat niet te hoesten. Het gaat wat beter. Maar je baalt zo deze dagen.