Ook even trots op mezelf... - En gelijk een hoop vragen ;)

Want ik heb vandaag de laatste start 2 run les gelopen. En de pauze die er in zit heb ik ook doorgelopen. En daarna nog een stukje verder tot ik thuis was.



Resultaat: na 10 weken trainen kan ik 35 minuten non-stop joggen. En ik vind het een KICK :dance:



Dus even een veer in mijn eigen kont 8) :mrgreen:

:clap:

Vind het altijd bewonderenswaardig hoor!

:thumbup: :thumbup: Dikke duim van mij erbij!

@kaboutertje wrote:

:thumbup: :thumbup: Dikke duim van mij erbij!




Toch niet bij die veer he?! :mrgreen:





Goed gedaan Vicky! :clap:

wat goed zeg! ik ben al blij als ik 30 sec volhoud whahahahahaha

Goed hoor! Hier slaat de hyperventilatie al toe als ik de straat uit ben… Ga je dan nu in je eentje joggen?

Met die veer in je kont ren je ook wel :shifty:



:lol: :lol: sorry flauw grapje ,



top man viond ik erg knap hooor,

is het een programma wat je volgt, begrijp ik goed?



N tre goed hé? En is pur voor jezelf als afleiding , of om conditie of afvallen nee afvallen niet je hebt mooi figuurtje haha



maar tp hoor oprecht trots :thumbup:

Ja ik loop alleen, vind ik lekker, even verstand op nul en niets aan mijn hoofd :mrgreen:



Het is inderdaad een programma Bianca. De eerste les bijvoorbeeld is een les van 18 minuten, waarvan je er 9 loopt, in blokjes van 1 en 2 minuten. En 9 weken later loop je dus een half uur non stop.



Ik ben ermee begonnen omdat ik 1 keer sporten in de week niet genoeg vond (ik step 1x / week) en de sportschool te duur, en de tijden komen niet overeen met de tijden waarop ik kan sporten.



Maar nu vind ik het gewoon leuk en ga ik er ook gewoon mee door :dance:

wow , lekker h oor , dus dan word langzaam opgebpuwd, maar dan nog doorzetting heb je wel nodig ,



en alleen lijkt me ook lekker hoor, even gedachten op nul even tijd voor jezelf en je lichaam.



Goed zo … :thumbup:

Hartstikke goed Vicky :clap: :clap:



Echt een hele prestatie.

Heel knap hoor en dat in 10 weken :thumbup:

Weet je ook hoe hard je loopt ?

Thx iedereen :mrgreen:



Karin, nee geen idee eigenlijk… langzaam iig :lol: :wink:

wat goed!

ik vind dat zo knap!

alleen om te beginnen al…

ik heb het me ook al vaak voorgenomen.

ben net terug van een week vakantie en heb een paar keer in de duinen gelopen en dan stukjes gejogd, maar ben echt in no time buiten adem.

moet echt bij 0 beginnen.



maar vind het zo moeilijk om het op eigen houtje te doen…



Dus erg knap van je!! :thumbup:



en hoe ga je nu verder? paar keer in de week ofzo?

en voel je je ook beter?

want het lijkt me zo heerlijk als je het goed kunt!

Ik ga nu verder met start to run 10 km :mrgreen: Nog steeds 3x/week dus.



Ik kon ook helemaal niet lopen hoor Esther… Na de eerste les was ik kapot en dat waren maar stukjes van 1 en 2 minuten. Maar je bouwt je conditie zo snel op, echt het heeft me verbaasd hoe snel dat gaat :thumbup:

3x per week, jeetje!

dat is best veel, maar dan heb je wel meer resultaat natuurlijk…



misschien ga ik ook wel beginnen, maar dan gewoon zelf, geen idee of hier van die start to run clubs zijn eigenlijk

Dit was ook niet met een club hoor, had de mp3’tjes gedownload ervan… Dus gewoon zelf gelopen…

Wat goed!! :dance: :thumbup: :inlove:

(Na 2 weken, 5x gelopen, ben ik gestopt… :oops: )…

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbup:

Ik heb me net aangemeld voor de Losserloop (5 km) op 23 augustus… moet lukken toch :shifty: Hoop ik :shifty: :lol:

Gaat je lukken, je gaat zo goed :thumbup: :thumbup: :thumbup: