Ook bezig met het Cambridge dieet?

Mijn nicht heeft een tijd geleden het Cambridge dieet gevolgd, om de eerste kilo’s weg te krijgen (ze had een lange weg te gaan), volgens mij is ze daar iets van 20 kilo mee afgevallen, en daarna over gegaan op Sonja Bakkeren. Het was niet echt lastig om vol te houden zei ze, ze had al heel snel echt geen trek meer naar koekjes en dat soort dingen, keek ze helemaal niet naar om. Alleen was ze op gegeven moment wel flauw van dat het vrij saai is, alleen maar die soepen, repen en shakes… En water en gewone thee. Maar het heeft haar een heel eind op weg geholpen, ze woog bijna 100 kilo geloof ik en inmiddels ongeveer 70…

Ze heeft het overigens onder begeleiding van een dieetiste gedaan, dus mss was dat een extra stimulans?

Ik weet niet meer hoe lang ze het gevolgd heeft, maar op gegeven moment is ze langzaam af gaan bouwen, uitgestrekt over 3 weken en toen met Sonja begonnen.

Een succesverhaal dus :smiley:

Wens je heel veel succes! :thumbup:

@hedwich wrote:

@ruud wrote:
Geen idee

:think: :think:

ruud, geef jij dan even demonstratie :angel:

Go Ruud… Go Ruud…

Kom op tanktop aan Ruudjuh… laat je mooie navel zien. :inlove: :mrgreen:

Wat is in hemelsnaam Zumba?

Ik heb het proteinedieet gevolgd, maar volgens mij is dat net zoiets als Cambridge.

Ik ben ik korte tijd bijna 30 kilo afgevallen, het is heel makkelijk en nu eet ik al weken weer normaal en kom geen gram aan. Ja, ideaal dus idd!!! :thumbup: :thumbup:

bestaat er ook zoiets als een sap dieet?

ik wil graag afvallen, heb nou een sapcentrifuge gkocht, en als ikdaar nou eens mee kan afvallen :smiley:

Ik geloof in geen enkel dieet…

Tja en daarom houden sommige mensen een dikke … :mrgreen:

OOOOOOOOOOH dit was zooooooooo een inkoppertje, kon hem niet laten… Mijn handen jeukten al de hele tijd… :mrgreen:

Chocolade dieet heb ik geprobeerd.

Maar werdt er alleen maar dikker van :mrgreen:

@Dune wrote:

Chocolade dieet heb ik geprobeerd.

Maar werdt er alleen maar dikker van :mrgreen:

mmm dat houd ik wel vol :drool:

zie ruud al voor me in zijn tank op :lol: