oohh wat zal mijn man....

chagerijnig zijn…



nu weer een wielrenner (zijn faforiet) uit de tour is gezet



nee dat gaat hij niet leuk vinden…



wat vinden jullie nou allemaal van die ophef over de tour en de renners…

OEPS :oops: :oops: Ik volg het helemaal niet!



Dus ik weet niet wat er allemaal loos is.



Veel kijkplezier en sterkte met sjaggie-papa.



Liefs,

Moon

@spooky wrote:

Ik volg het helemaal niet!




Hier nog zo één…

Ik volg het ook niet, maar ik vind het wel steed ongeloofwaardiger worden op deze manier!



Kan me heel goed voorstellen dat je man er ontsettend van baalt!

ik lees het altijd ff bij in de krant maar dit gaat idd wel eenbeetje te gek worden hoor.

heel begrijpelijk voor de echte tour de france fan dat je hier behoorlijk chagerijnig van kan worden.



suc6 met je mannetje

Ik volg het ook niet. Maar ik vind het wel te erg worden nu. Als je de krant openslaat is het elke dag aan de orde nu. En het word alsmaar erger.



Ik vind het onsportief dat ze doping gebruiken. ja als de ene het doet moet de andere het ook.; Anders houden ze het niet bij. Dus je hebt gewoon doping nodig om te winnen. Zonder kunnen ze het niet af.



Nee vind het te erg voor woorden. Is dit nu sport?



Ja en tuulk baalt de echte tour de france kijker.

Ik vind er geen r**t meer aan :twisted: Was echt pissig gisteren! Ik kan maar niet geloven wat er allemaal gebeurt, vind het zó sneu voor de renners die wel ‘schoon’ rijden. (áls die er nog zijn :cry: tis toch triest dat ik zo denk) Ik weet nog niet of ik ga kijken vanmiddag (heb alles tot nu toe gevolgd), hangt denk ik af van wat de rest van de Rabo’s gaat doen…

Ik vind heel de tour een grote commerciele handel geworden. Inderdaad zo jammer voor die renners die nog clean rijden. :?

Ze kunnen bijna niet ander meer dan doping gebruiken als ik het zo allemaal hoor en lees. Er staat zó 'n enorme druk op ze :shock:



Mijn collega vertelde net dat de laatst gewonnen tour zonder doping in 1967 was… :shock:

@dena wrote:





Mijn collega vertelde net dat de laatst gewonnen tour zonder doping in 1967 was… :shock:




Jeetje. Moet je nagaan. :shock:

ja erg he!! ik volg het elf ook niet, maar door de fanatiekheid van mijn man moet je wel :silenced:



rasmussen had gelogen over zijn verblijf in mexico…tja en waarom??? :think:

@Biebels wrote:

Ik vind er geen r**t meer aan :twisted: Was echt pissig gisteren! Ik kan maar niet geloven wat er allemaal gebeurt, vind het zó sneu voor de renners die wel ‘schoon’ rijden. (áls die er nog zijn :cry: tis toch triest dat ik zo denk) Ik weet nog niet of ik ga kijken vanmiddag (heb alles tot nu toe gevolgd), hangt denk ik af van wat de rest van de Rabo’s gaat doen…




Ik heb het ook wel gehad ondertussen. Ik heb zo goed als alles gevolgd (mannen he :roll: ) maar nu is voor mij ook alle lol eraf…

@kimmetje23 wrote:

rasmussen had gelogen over zijn verblijf in mexico…tja en waarom??? :think:




Ach joh, dat horen wel toch nooit. Wie weet of DAT wel waar is… ondertussen ben ik er ook wel achter dat de media echt enkel laat zien wat ze willen… En de organisatie van de tour mensen ook enkel verteld wat we MOGEN horen…



Misshcien had ie wel enkel zijn vliegtuig gemist en dacht ie, oh nou, dan ga ik wel ff een stukje fietsen in Italie :lol: :wink:

ja hier nog eentje

hij heeft het gisteravond laat helemaal gevolgd



hij zei al nu heb ik 2 weken voor niets gekeken :think: mannen :mrgreen:

Ik volg al jaren de tour en had gisterenmiddag nog heel enthousiast Rasmussen zitten aanmoedigen ben nu diep teleurgesteld want het was weer een lekkere ouderwetse die alle kanten nog op kon gaan. Voor dit jaar is de fun er wel weer af zo… :frowning:

Ik vind het heel erg. Ik voel me ook echt verraden eigenlijk…



Wat een hals!



Anderzijds is hij 14 keer negatief getest tijdens de tour. Dus er is geen doping in het spel. Waarom dan wel deze actie? Of speelt er meer en weten wij dit niet??

mijn man is ook een erge tour fanaat.

ik snap gewoon niet dat wielrenners dopping oid gebruiken terwijl de kans zo groot is dat ze gepakt worden.

je hebt ws ook straks een winnaar die niet echt de sterkste is.

mijn man zegt ook geen tour de france meer maar tour de dope.

:lol: :lol: :lol: Die is goed. Maar helaas is het wel zo.

@kimmetje23 wrote:

j



rasmussen had gelogen over zijn verblijf in mexico…tja en waarom??? :think:




Wat denk je. Dan hoefde hij niet voor controle gaan. Want ze konden hem niet vinden. En later er spijt van hebben en opgebicht. Ja ja. :hand:

@Christine wrote:



Wat een hals!



Anderzijds is hij 14 keer negatief getest tijdens de tour. Dus er is geen doping in het spel. Waarom dan wel deze actie? Of speelt er meer en weten wij dit niet??




Oh ja. Als dat zo is waarom zo geheinzinnig doen waar je bent. Zeg dan waar je bent als je niks te verbergen hebt.



Volgens mij hebben ze wel een verhoogde waarde gevonden hoor. Alleen ze konden niks bewijzen.

Dat komt dat men niet wist waar hij was.

Mag ik vragen waar jij die informatie vandaan hebt? Is dit namelijk niet een “aanname” of een “stel dat”… ?



Ik heb nog niets gehoord van een verhoogde waarde die ze niet konden bewijzen omdat hij zijn verblijfplaats niet vertelde. Maar ik werk niet bij de NOS dus kan zeker iets gemist hebben :mrgreen: