oohh wat zal mijn man....

Ik volg het niet… maar het lijkt wel alsof er elke week iets is!!!



En net wat iemand anders hier al zei: het is triest voor de mensen die netjes clean rijden… :frowning:

@pientje wrote:

Mag ik vragen waar jij die informatie vandaan hebt? Is dit namelijk niet een “aanname” of een “stel dat”… ?



Ik heb nog niets gehoord van een verhoogde waarde die ze niet konden bewijzen omdat hij zijn verblijfplaats niet vertelde. Maar ik werk niet bij de NOS dus kan zeker iets gemist hebben :mrgreen:




Ik las dat nl ook ergens.



Maar het word ook allemaal ongeloofwaardig zo. Eerst hoor je zo .Dan weer zo.

En toch denk ik echt dat hij doping heefd gebruikt. Ik vind het gewoon al vreemd dat hij zijn verblijfplaats geheim houdt. Dat niemand het mocht weten. Dan heb je wel iets op je geweten ,wat dat maakt niks uit. Dat ziet er al ongeloofwaardig uit. Ze zeggen allemaal dat ze het niet doen. Maar toch gebruiken ze het. Erg geloofwaardig daar allemaal. Niemand geloofd nog werkelijk dat de meesten geen doping gebruiken zo.

Ze moeten diegene huldigen vind ik die wind die geen doping heefd gebruikt. Niet de eerste die wel gebruikt. Maar diegene die als eerste van de niet dopingsgebruikers huldigen. Dat is het eerslijkste . En zo stimuleer je alleen maar dat je echt niet hoefd te gebruiken.

Om eerlijk te zijn, van mij mag het vandaag nog afgelopen zijn :wink:

Nee hoor, zo erg is het niet, maar mij boeit het gewoon niet zo.

Mijn man volgt het op de voet, en zo gauw hij thuis komt gaat hij, na ons begroet te hebben, eerst op teletekst kijken hoe de stand er voor staat en in de avond uren komt er een samenvatting voorbij (gezellig :roll: ) Mij intresseert sport niet zo, als je het nog sport kan noemen, want geld en drugs zijn er onlosmakelijk mee verbonden als ik het zo hoor.