onzeker na MVM test

Sinds afgelopen zondag weet ik dat ik zwanger ben.

Uitgaande van de laatste 2 cyclussen zou ik nu 5 weken zijn,

alleen vermoed weet het eigenlijk wel zeker dat ik dinsdag of woensdag 4 weken was.

Nu had ik dinsdag een hele mooie positieve test van Kruidvat.

Ik heb me dinsdag opgegeven voor moeders voor moeders met het idee dat ze volgende weke pas komt.

Nu wilde ze gisteren al komen, omdat ze in de buurt was, was geen probleem dat ik ws pas net 4 weken was geweest.

Nu had ik bij haar met ochtend urine een lichter streepje dan ik had bij kruidvat, werd daar toch wel onzeker van.

Ben bang dat het misschien misgaat, word er gewoon onzeker van.

In ieder geval voel ook erg weinig, heb iets vollere borsten, wat moe en soms wat weeig. Had tot 2 dagen geleden veel steekjes in mijn schaamstreek en een menstruatiegevoel, maar dat heb ik ook niet meer.

Klinkt het herkenbaar sommige?? Zijn er meiden die bij MVM ook een lichte test hadden??

De ene test zal gevoeliger zijn dan de andere test. Streep is streep meis, je bent hartstikke zwanger.

En anders even de vk bellen of nog een testje halen.

als je twijfelt zou ik nog een andere test halen…

Maar streep is streep hoor…

gefeliciteerd…

grts patricia

Heb vanmorgen KV test gedaan, deze was ietsje donkerder dan de test van de 9de, werd ook iets sneller positief, toch die onzekerheid hé.

Bij het zwanger worden van Amy is het 2 keer misgegaan, merk dat ik nu bang ben dat dit weer gebeurt.

Ook doordat ik dus die steekjes niet meer heb.

Ach ben gewoon een muts :wink:

maar wel een lief zwanger mutsje ! :-*

Je bent een lieverd :-*

Streep is streep!!! :dance:

Proficiat!!!

Wat een goed nieuws Tammy :inlove: Gefeliciteerd!!!

allereerst voorzichtig gefeliciteerd!!

@Tammy wrote:

Bij het zwanger worden van Amy is het 2 keer misgegaan, merk dat ik nu bang ben dat dit weer gebeurt.

je kan hiervoor je vk bellen, of je een vroege echo kan krijgen.

heel veel succes om deze weken door te komen :hug:

ja rond de 6-7 weken zoiets , eerder doen ze niet omdat er dan toch nog niet zoveel te zien is :wink:

wil je veel succes wensen , een streep is een streep en ik vind jou ook hardstikke zwanger (Y)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik dacht onthouden te hebben dat die testen van MvM minder gevoelig zijn, omdat er genoeg HCG moet zijn om het ook uit de urine te kunnen halen.

Zei die mevrouw van MvM er niets van? Vervelend dat je zo in onzekerheid zat.

Streep is streep hoor!

Die vrouw zei er niks van, das juist het jammere.

Maar goed, moet er maar aan geloven en die onzekerheid los laten,

maar das best moeilijk :wink:

zeker is dat moeilijk heb zelf ook 4 mk gehad waarvan de laatste een MA was met 11 weken , je blijft toch in de stress zitten en zeker als het nog zo vroeg is EN met bloedverlies erbij.

kan niets anders zeggen dan je sterkte te wensen en dat de tijd mag vliegen naar 12-13 weken :-*

2 strepen is 2 strepen hoor! Gefeliciteerd! :mrgreen:

mijn mvm test was ook heel licht, maar zij zei : een streep is een streep en ik ben nu ondertussen bijna 23 weken onderweg.

dus lekke rgenieten hoor ! gefeliciteerd!

volgens mij stond het bij mij in de info die ik kreeg of op de site had gelezen, maar zeker bij zw.schappen korter dan 6 weken willen de strepen bij MvM lichter uitvallen als een ‘gewone’ zw.schapstest.

Om mee te kunnen doen aan MvM moet er wel al een redelijke hoeveelheid HcG in de urine zitten. Als de MvM test positief is met 4/5 weken… dan ben je echt zwanger hoor :thumbup:

Hier vertelde de vrouw van MvM toen trouwens dat ze 1x had meegemaakt bij een vrouw dat ze geen enkele test van hun positief kreeg… en toen pakte ze er zelf eentje van een ander merk uit de kast en die was knalpositief. Snapten ze allebei gewoon niks van.

Hier hetzelfde meegemaakt maar dan met een predictor test. We hebben bij de eerste nogal wat tests gedaan omdat we niet konden geloven na 5 jaar eindelijk zwanger te zijn. En elke test (kv, cb gewoon en digitaal) was positief behalve de predictor. Maar dametje zat er wel degelijk. :inlove:

lieverd het komt allemaal goed echt waar :-

wanneer ben je uitgerekend? :-

ook hier even een geruststelling! De mvm testen vallen idd lichter uit omdat ze meer hormonen nodig hebben om donker te kleuren! Jij bent gewoon harstikke zwanger hoor meis :dance:

Ik snap je angst/onzekerheid, maar laat dat aub niet leiden door die test, want dat is dus niet nodig!! :hug:

groetjes Jiska

Gefeliciteerd hoor duimen draaien dat het gewoon goed gaat