onzeker na MVM test

Zonder twijfel zwanger hoor!!

Gefeliciteerd en ook hier duimen draaien op een mooie echo!!

Ha Tammy,

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

gr Leonie

Tammy wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd! :dance: :inlove:

Ik heb ook meegedaan met mvm maar ze kwam pas toen ik 6 weken was. Dus mijn test was heel duidelijk.

Maar jouw testen vind ik ook gewoon heel duidelijk hoor!! Leuk een broertje of zusje voor Amy!! :inlove:

Hier ook meegemaakt hoor, test hartstikke positief, alleen MvM test heel licht… was toch echt zwanger hoor!

gefeliciteert! streep is streep :smiley:

Oh meid, zo herkenbaar, je wilt niet weten hoeveel testen ik deze zwangerschap gedaan heb :oops: :oops:

Maar het is nu eenmaal zo dat je die ervaring gehad hebt en dat blijft altijd in je achterhoofd hangen :hug:

Ik had ook lichtere testen ertussen zitten en dan sloeg de twijfel weer toe.

Het is wel zo dat de ene test donkerder uitslaat dan de andere, zelfs als je van hetzelfde merk gebruikt.

Maar een streep is een streep dus gefeliciteerd!!! :-*

woensdag was er bij mij iemand van MvM, en de eerste test deed het niet

toen d8 oow nee :shock:

maar de tweede deed het wel :slight_smile: maar werd heel langzaam donkerder zei ze,

gefeliciteerd :smiley:

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden. en de felicitatie’s :smiley: :smiley:

Vanmorgen voor de laatste keer een test gedaan en het streepje kwam al eerder trevoor schijn als de controlle streep en ook was de streep nu echt over duidelijk donkerder als gisteren.

Streepje sprong bijna van de test af nog net niet donkerder als de controle streep. Ik ben dus helemaal gerustgesteld door de test en door jullie woorden :smiley:

Na je beginpost wilde ik nog wat schrijven, maar lees dat je nu al helemaal bent gerustgesteld :dance: Dus GEFELICITEERDDDD :-* :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd!!

Ik had hetzelfde met de mvm test hoor.

Zie je nou wel :dance: :dance:

Gefeliciteerd Tammy!! :dance: