Onze kat!

Vandaag moesten we naarde Dierenarts met Bookie onze kater.

Hij poepte al weken op de bank en bleek last van zijn heupje te hebben in elk geval… dat dachten wij.

Hij reageerde op zijn heupje altijd heel kwaad . Wij dachten daar zit pijn.

De dokter voelt en voelt en voelt.

Houd zijn mond dicht.



Onze kat, bookie van 13 jaar nu… Blijkt Leukemie te hebben , niets gedrags probleem niets gewoon eigenwijs, niks met zijn heupje.

Bookie… & leukemie! :cry: :cry:



Lesley

:hug: :hug: :hug: Wat erg zeg. Sterkte

Hij heeft nu Prednoral gehad, om de pijn te stillen en alles dragelijker te maken.

:hug: :hug: :hug: Sterkte :cry:

:frowning: Sterkte! :hug:

Hee sweet ik wens je heel veel sterkte hoor…



Dikke knuffel en kus

bah zeg wat een naar nieuws

sterkte en verwen hem nog maar lekker!!!

:hug:

Wat een naar nieuws zeg :frowning:

Sterkte ermee :hug:

Ohw meissie toch! :hug:

En dat arme kleine poezen-beestje… :cry: :hug:

ah zielig :frowning: sterkte :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: heel veel sterkte

ow meis wat sneu!!! tis zon mooie kat!!!



geef hem maar een dikke knuffel van me en een extra kattensnoepje(als dat mag :slight_smile: )



:hug: :hug: :hug:

Hij schijnt er zelf niet mee te zitten heeft het niet door en weigert ze medicatie.

We hadden nog snoepjes en toen heeft hij zijn pil wel ingenomen.



Ik hoor net van Knuffeldraakje dat Leukemie besmettelijk is, voor andere katten.

Wij hebben hier nog een poes rond lopen die van de straat komt, Bookie is later gekomen en misschien was de poes de drager van deze ziekte en over gebracht naar Bookie. Het hoeft niet zo te zijn dat Porkie (de poes.) er ziek van word, Porkie kan het dragen maar hoeft niet perse ziek te worden. Als Zij het draagt moet haar baas (dus mijn schoonmoeder) in gelicht worden waar R. vol op tegen is. Omdat zij dan Bookie er uit zal zetten. Maar als haar kat een drager van dit is en zijn moeder neemt een nieuw katje (over 2 weken krijgt ze een kitten) dan heeft dat katje ook kans op deze besmettelijk ziekte.



Wat moet ik nou

Och meid!!

:hug: :hug:



Ik had het wel tegen je schoonmoeder gezegd, ik wist niet dat dat besmettelijk kon zijn! Ter bescherming van dat jonge nieuwe kitten had ik het dus wel gezegd!



Heel veel sterkte ermee en verwen hem nog maar lekker :hug: :hug:

Ik wil het ook wel zeggen maar R. wil het niet hebben

Er is namelijk 99% kans dat ze Bookie er uit zet.

Net Schoonmoeder gebeld, ze ving het goed op.

Volgende week gaat ze naar de DA. En ze neemt geen kitten voor haar kat 'Ingemaskerd’is.

@Sweet-Love wrote:

Net Schoonmoeder gebeld, ze ving het goed op.

Volgende week gaat ze naar de DA. En ze neemt geen kitten voor haar kat 'Ingemaskerd’is.




Fijn :thumbup: :thumbup:

ah gelukkig dat ze het goed op nam

veel sterkte met bookie



gr loessie

Ben wel blij dat ze het goed op nam. Maar ja ze kon ook niet veel ze zat 40 KM verder op en via de telefoon.

Misschien gebeurt er later nog wat maar ja.



Bookie is erg… hoe zeg je dat? Aanhankelijk veel aandacht gaat op het buro, op je schoot hij gaat overal zitten . En mouwen tot hij aandacht krijgt. Normaal is ie niet zo.

Ik denk dat hij echt wel voelt dat er wat mis is (met hem.)

sterkte meis, mijn poes is ook 13 jaar zou ek worden als zij wat zou mankeren