Onze kat is ziek...toch laten inslapen :-(

Hij was nog maar alleen, we hebben 6 jaar geleden zijn maatje ook moeten laten inslapen, maar die was veel zichtbaarder ziek dan Okki.



Nino was in 3 weken graatmager geworden, had een nierontsteking in het dierenpension opgelopen tijdens de verbouwing van ons huis.



De dierenarts vroeg wat we met het stoffelijk overschot van Okki wilden doen, of we hem misschien wilden laten cremeren…hadden we niet over nagedacht, maar toen ik de folder zag dacht ik “120 euro :shock:” pfffff, das een heleboel geld…Als je een urn wenste kwam er nog 35 euro bij…



Ik bedacht me dus op dat moment, ben ik nu heel erg slecht om dan nee te zeggen, hij gaat nu opgehaald worden door het destructiebedrijf waar in principe hetzelfde gebeurd (verbranden). Maar ik had gelukkig een mooi stukje film en foto’s als aandenken…



T.ijn wilde nu graag een paar vissen :? Ik denk even helemaal niets nu.

Nee joh gekkie tuurlijk ben je dan niet slecht.

Je hebt toch z’n leven lang goed voor hem gezorgd.



Ik persoonlijk heb er ook helemaal niets mee om zo’n diertje mee naar huis te nemen in een urntje.

Bij leven zorg ik goed voor de diertjes, maar ik hoef ze niet in een potje op de schouw, maar dat is natuurlijk ieder zijn ding.

Maar als je dat niet doet maakt het je nog niet slecht hoor.







:hug: :-*

Ook al zouden wij onze hond in huis willen laten inslapen, zij zou wel naar de destructor gaan, nee je bent dan niet slecht. Ieder zn eigen ding.



Heel veel sterkte

Vanmorgen toch me bedacht…en direct gebeld met mijn ouders en de dierenarts. Wilde hem toch liever onder de appelboompjes begraven. Ook al heb ik helemaal niets met begraven…ik vind dit toch fijner voor mezelf dan het idee van destructie. Ook voor T.ijn is dit een echte afsluiting. We kunnen nu altijd nog naar het plekje gaan waar hij begraven ligt…

dat is heel mooi…



hebben wij ook gedaan, daarop een mooie plant gezet…

:hug:

Ja dat kan natuurlijk ook, helemaal niet aan gedacht.

Mooi hoor Anne-Marie, inderdaad ook goed voor Tijn.



:hug:

Het is helemaal niet moeilijk om 2x per dag insuline te spuiten bij een kat met suikerziekte, en je kan het gewoon tijdens dat hij eet geven, ik heb er ervaring mee en ben blij dat ik het gedaan heb voor mijn kat en je hoeft maar af en toe voor controle naar de dierenarts

denk niet te makkelijk over inslapen, want daar kan je spijt van krijgen