sinds een week ben ik de hele door zo ontzettend duizelig.soms ben ik gewoon bang om de trap op of af te gaan…is dit nu normaal tijdens zwanger zijn? ik ken dit nml totaal niet van de voorgaande zwangerschappen…
ijzertekort misschien? je kan je bloed laten checken bij de HA… :hug:
:o Diaan, ik heb helemaal gemist dat je weer zwanger bent!
Gefeliciteerd :dance: :dance:
In het begin van de zwangerschap kun je toch ook wel lage bloeddruk hebben?
Ik zou het beide (ijzer en bloeddruk) even laten nakijken.
Hoop dat het gauw over is! Is toch wel eng op de trap.
ik had het trouwens vaak als ik te snel opstond ofzo :hug:
@merel33 wrote:
sinds een week ben ik de hele door zo ontzettend duizelig.soms ben ik gewoon bang om de trap op of af te gaan…is dit nu normaal tijdens zwanger zijn? ik ken dit nml totaal niet van de voorgaande zwangerschappen…
Wauw :shock: gefeliciteerd meid!!! :dance:
Waarschijnlijk kan je niets vergelijken met de vorige zwangerschappen omdat deze erg vlug op de andere komt.
Ik zou dus ook even je hb laten prikken en van die speciale vitaminepillen nemen voor zwangere vrouwen.
@Tamma wrote:
Ik zou het beide (ijzer en bloeddruk) even laten nakijken.
Zal ik even laten doen als ik jou was :wink:
trouwens nu heb ik je zaterdag nog gezien en niet eens persoonlijk gefeliciteerd :wall:
Ik heb dit ook een aantal weken gehad, bloeddruk was toen heel laag.
Ik had het ook, lage bloeddruk.
een bezoekje aan de huisarts is dus even aan te raden zo te lezen?
sandra en mamma van sharondenise
thankss meiden :-
mariane schaam je :naughty: :mrgreen: :-
ja het is echt niet leuk meer.het houd ook gewoon niet op.ik word duizelig wakker en ga duizelig naar bed.ik heb me al verscheidene keren moeten vastgrijpen aan de tafel of aanrecht. en dat als je een kindje van ruim 6 maand in de armen hebt is niet bepaald veilig :thumbdown:
ik heb het ook heel erg gehad toen ik zwanger van Silve was…
het lag idd aan mn te lage bloeddruk… heb er bijna mn hele zwangerschap last van gehad en niets hielp en ze doen dr ook niks aan… :thumbdown:
vervelend voor de moeder maar perfect voor t kind… :thumbup: (werd er steeds gezegd :roll: )
@merel33 wrote:
marianne schaam je :naughty: :mrgreen: :-
ja het is echt niet leuk meer.het houd ook gewoon niet op.ik word duizelig wakker en ga duizelig naar bed.ik heb me al verscheidene keren moeten vastgrijpen aan de tafel of aanrecht. en dat als je een kindje van ruim 6 maand in de armen hebt is niet bepaald veilig :thumbdown:
Je kan beter een keer te veel dan te weinig gaan denk ik dan!
En sorry :oops: :oops: :- :-*
Ik heb dat ook, maar mijn bloeddruk is dan ook erg laag. 90/45.
Valt vrij weinig aan te doen. Zout eten helpt weinig.
Maar ik zou inderdaad ook even andere dingen zoals ijzergehalte even laten uitsluiten.
Verder fijne zwangerschap toegewenst.
morgen om 08.40 moet ik bij de huisarts zijn dus ik ben benieuwd.
ik heb altijd al standaart een lage bloeddruk 100/50 als ik het zo nog ff uit mijn geheugen schud.boven de 50 is hij in elk geval nog nooit geweest.zelf toen ik op het laatst liep met thomas en floris was het altijd standaart 50…de gyna noemde me altijd een koele kikker :mrgreen:
Dan weet ik bijna wel zeker dat het je lage bloeddruk is. Hier namelijk precies hetzelfde beeld.
Is op zich heel vervelend voor jou, maar wel heel gezond voor je hart en bloedvaten en nu ook je babietje.
Ik heb er ook standaard een lage hartslag bij en na de geboorte van mijn dochter was die extreem laag; 40. Eng gewoon.
Ik zit normaal met de bloeddruk ook rond de 100-110/50-60 en nu dus al vanaf het begin van de zwangerschap 90/45 en zelfs een 40 ertussen.
Bij mijn andere kids was hij rond week 30 op het dieptepunt van 90/45, dus ik ben nu wel benieuwd. Morgen mag ik weer naar de vk.
Succes bij dehuisarts, want je moet idd wel even allerlei andere dingen uitsluiten.
idd zeg…
ik zal morgen wel even laten weten wat er uit is gekomen…
ben verdorie bijna net flauw gevallen in de supermarkt :shifty:
nou een te lage bloeddruk was het dus niet…!! eerder te hoog
120/90 dat is voor mij ontzettend hoog als je normaal 100/50 hebt.
ik moet dus meer gaan rusten en het kalmer aan gaan doen .
ik moest me nergens bang om maken…volgens de huisarts kan het totaal geen kwaad als ik mezelf teminste even kalm hou :thumbup:
dit kwam blijkbaar vaak voor bij vrouwen die snel achter elkaar zwanger raakte…je lichaam heeft het er schijnbaar een beetje moeilijk mee…
wisten jullie dat 30% van je bloed naar je baarmoeder gaat nu? :shock: jemig 30% dat is best veel zeg :think:
zoveel mogelijk rust pakken dus
en 30% :shock: best wat ja…
Hopelijk voel je je snel beter :-*
@MamaMarianne wrote:
zoveel mogelijk rust pakken dus
hee ff je banner bekijken :shock:
toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@merel33 wrote:
@MamaMarianne wrote:zoveel mogelijk rust pakken dus
hee ff je banner bekijken :shock:
toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ja nog steeds kans :lol: en hopelijk straks om te wisselen met een andere banner