ontzettend duizelig (normaal?)

@merel33 wrote:

nou een te lage bloeddruk was het dus niet…!! eerder te hoog

120/90 dat is voor mij ontzettend hoog als je normaal 100/50 hebt.

ik moet dus meer gaan rusten en het kalmer aan gaan doen .

ik moest me nergens bang om maken…volgens de huisarts kan het totaal geen kwaad als ik mezelf teminste even kalm hou :thumbup:

dit kwam blijkbaar vaak voor bij vrouwen die snel achter elkaar zwanger raakte…je lichaam heeft het er schijnbaar een beetje moeilijk mee…

wisten jullie dat 30% van je bloed naar je baarmoeder gaat nu? :shock: jemig 30% dat is best veel zeg :think:

Moet je nu wel terugkomen voor een extra bloeddrukcontrole?

Als je namelijk googelt dan is 20% boven je eigen bloeddruk al iets om goed op te letten. En vooral je onderdruk is flink hoger en voor een zwangerschap TE hoog.

Niet dat ik je bang wil maken hoor, maar wel in de gaten houden.

Artsen vinden bv 130/70 al heel mooi, maar als je altijd veeeeel lager hebt is dat voor jou lichaam best werken.

Succes!

ik vind de huisartsen van tegenwoordig toch :thumbdown: dus ik ben blij dat ik lekker weer door de gyn behandeld ga worden.haar vertrouw ik 100% ik weet zeker dat zij me goed in de gaten gaat houden…

de huisarts zei dat ik me totaal geen enkele zorgen moest maken en dat de bloeddruk vanzelf wel weer lager zou worden tijdens de zwangerschap.

ik heb het ook merel, hartkloppingen, snel uitgeput en duizelig en zwart voor mijn ogen als ik opsta. Is ook niet gek als je je realiseert hoeveel je moet delen he :wink:

Maar van harte meid en een fijne zwangerschap gewenst!!!

ow heb ik ook zo gehad…echt spooky!!

heeft de huisarts geen hb prikje in je vinger gedaan?

Je kunt oook alvast een klein flesje van dat vieze spul halen om je yzer wat op te peppen…kan ff niet op de naam komen

hoest nu???

ben je rustig aan gaan doen??? 8) jou kennende… :? :mrgreen:

tjeetje meis… :hug:

oh volgens mij bedoelt Jen. floridax heb je in tabletjes en in een vloeistofvorm

enne :sick: wat is dat vies zeg… ik moest het na de bevalling van Dave…veel bloed verloren… dus ijzer moest even een oppepper…

ik slik zelf nog maar even niets…ik kan me nog herinneren dat ik tijdens de zwangerschap van floris ijzer heb geslikt in de vorm van roosvice nogwat…mennnn wat heb ik daar een last van gehad toen :shifty:

rusten nee idd totaal niet aan toegekomen dankzij een beeb waarbij de kiesje doorkomen…maar volgens mij is hij er nu door…ik voel een keihard bobbeltje op de plek waar de kies moet komen en meneer is nu weer supervrolijk :dance: dus mischien wil hij nu eindelijk vanmiddag weer een middagslaapje doen in plaats van de hele middag huilen. :pray: dan kan mama ook even een dutje doen

Wat ik heb aangeraden gekregen was Appelsientje Dubbeldrank Abrikoos Sinaasappel te drinken, had het namelijk ook met week 8 toen der tijd…

Ik lag op de bank en kroop naar me computer toe, omdat ik bang was flauw te vallen.

@Sweet-Love wrote:

Wat ik heb aangeraden gekregen was Appelsientje Dubbeldrank Abrikoos Sinaasappel te drinken, had het namelijk ook met week 8 toen der tijd…

Ik lag op de bank en kroop naar me computer toe, omdat ik bang was flauw te vallen.

en wat was bij jou de oorzaak dan?

@merel33 wrote:

@Sweet-Love wrote:

en wat was bij jou de oorzaak dan?

Schommelde bloeddruk werd verdacht.

Als je opstaat bijv te snel wil je lichaam vaak niet mee werken vooral als je zwanger bent (en ook zo snel achter elkaar)

Je zal vast wel vaker hebben gehad dat je lekker lag op de bank en te snel opstond omdat bijv de bel of telefoon ging… en je duizelig was.

Dat kan nu zo snel gebeuren ook gewoon als je niet zo snel opstaat.

De dokter meet maar 1x je bloeddruk, eigenlijk zou hij dus op verschillende momenten van de dag moeten doen. Dan heb je realistisch beeld of het gaat om het opstaan of het wel je bloeddruk is.

Mijn bloeddruk schommelde gewoon enorm met opstaan, liggen of inspannen, dan was hij te hoog, dan te laag… gek werd ik er van.

Toen had ik dit aangeraden gekregen… Het werkte wel, en voldoende rust.

dank je wel…ik heb helaas net boodschappen gedaan,maar maandag zal ik dit gaan halen…

thanksssss voor de tip :thumbup: :-*

@merel33 wrote:

dank je wel…ik heb helaas net boodschappen gedaan,maar maandag zal ik dit gaan halen…

thanksssss voor de tip :thumbup: :-

Wie niet waagt wie niet wint he!

:- Hoe voel je je verder?

Je gaat ons toch niet weer zenuwachtig maken vanaf een week of 30?

hoe ik me voel?

*het is nog steeds erg onwerkelijk dat we al weer zo snel zwanger zijn…

*de hormonen gieren door mijn lijf…

• ik voel aan alles in mijn lijf dat het ook nu weer helemaal goed zit.gevaarlijk om te zeggen ik weet het :oops:

*ik voel me geweldig,en zo ontzettend dankbaar dat we nogmaals een kindje mogen krijgen.

zegt dit genoeg?

ook gaan we het nu helemaal anders aanpakken…we wachten nu netjes tot precies 28 of 29 dec op een van deze dagen gaat hij/zij komen :mrgreen: let maar op !!!

dus geen gespook dit keer…ik ben superrelaxt nu… :wink:

:inlove:

toppie meis…

dan kunnen we snel een afspraak maken :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: