Ontpillen?

Ik heb echt ff raad nodig …zit met tuitende tranen voor de pc :cry: …ik voel me zo slecht…!

Was 3 dagen overtijd…mahjah geljk de 1e keer da zal wel nie zo zijn d8 ik, dus ben nergens vanuit gegaan en vanmorgen was ik dus gewoon ongesteld…Maar nu heb ik toch al 2 dagen zoooo’n last van onderbuikpijn…het lijkt net of er 10 kilo stenen in me buik liggen…en super erge rugpijn! Die buikpijn was zelfs zo erg dat ik strax bijna nie meer kon lopen! Nu net wel bijna 2uur liggen huilen om nix…en wel nie zo hard! Echt met aanhalen enzo… Ik voelde me net alsof er 100den mannetjes in mijn lijf aant rennen waren die eruit moesten, ma dat het nie lukte en ik was helemaal aan’t trillen…

Krijg het al 2 dagen niet meer warm terwijl ik echt suuuuuper erg zweet!! Normaal nooit last van en nu supergrote zweetvlekken en ik ruik ze ook nog!! Ik voel me echt slecht…is het normaal dat me lichaam zo aan het “ontpillen” is?? Is het normaal dat ik me zo raar voel??

Hopelijk zijn hier mensen die dit kennen???

Hoi Elfjuh,

Ik kan alleen maar zeggen dat het toch wel normaal is. Bij iedere vrouw is het anders welliswaar, maar over het algemeen kun je er vanuit gaan dat je lichaam aan het ontpillen is. Ikzelf had ook en enorm zwaar gevoel in mijn onderbuik, last van mijn rug en hele pijnlijke borsten. Ik vrees dat het ook nog wel even kan duren voordat alle pilhormonen je lijf uit zijn. Ik ben er vanaf 4 oktober mee gestopt, maar mijn lijf ontpilt ook nog steeds en ik ben 4 maanden verder.

Sterkte meid!

Liefs Angela

Hoi Angela…

Dankje wel voor je berichtje! Dat meenje niet! Zo lang al?

Ik kan echt gewoon niet rechtzitten van de pijn! Hoop wel dat het minder wordt! Pijnlijke borsten heb ik er idd. meerdere over gehoord, maar heb daar helemaal geen last van gelukkig…Nou, ik bereid me maar voor :cry: Jij ook heel veel suc6 ermee en nogmaals bedankt!

Ik denk maar zo, hoe langer je lichaam de pil heeft gehad hoe langer het duurt voordat de hormonen weg zijn. Over het algemeen (niet altijd!!!) moet je er rekening mee houden dat je ongeveer een half jaar na het stoppen met de pil zwanger bent (mocht dat eerder zijn is dat uiteraard mooi meegenomen), is mij verteld. Op de site van kindje op komst staat ook wel wat informatie hierover en anders zou ik even googlen. Dan vind je vast meer info.

Jah, dat denk ik ook!! Ik heb 4 jaar de pil geslikt, valt op zich nog meej, was ook maar een lichte pil… Jah, fijn dat er internet bestaat he :clap:

En ong. een half jaartje dat zou mooi zijn! Maar ik ga maar nergens vanuit…we zien het vanzelf…nieuwe ronde nieuwe kansen :mrgreen:

Een tip nog, fixeer je er niet teveel op (net zoals ik), want dan kan het nog wel eens veel langer duren. Sneup lekker op het internet en ik hoop dat je je info kunt vinden

Hoi Elfjuh, ik heb afgelopen maandag de pil voor het laatst geslikt en wil nu dus ook eerst ontpillen… hoop niet dat ik er net zo last van krijg als jij hebt :S

jij iig veel succes, hoop dat het snel over is!

Hey Amy…ik hoop het idd. ook niet voorje!

Suc6 ermeej!

Ik moet er trouwens ff bijzeggen dat ik vandaag weer nergens last van heb en weer heel vrolijk ben! :lol: Dat kan dus ook…:wink:

haha nou ik laat het nog wel hier weten hoe het met mij gaat met het ontpillen :wink:

gaan jullie trouwens meteen echt voor een kindje of niet?

hallo

nu begrijp ik waarom ik vorige week zo’n last had van buikpijn!!! :frowning: :frowning: :x

als ik dat hier allemaal lees van dat ontpillen…

hopelijk ben ik ook vlug zwanger :inlove:

afwachten maar zeker? :silenced:

Jah Amy…laat maar weten!! Leuk! Ofjah…eigenlijk niet leuk he… :wink:

Hihihi…suc6! Wij gaan meteen voor het kindje jah…jij niet dan?

Ennuh…n8werkster: dat zal het wel geweest zijn jah! Spannend he!

SPANNEND :dance:

ja, dat kun je wel zeggen hoor! :smiley:

en je moet dat tegen iedereen zwijgen , terwijl je het wil uitschreeuwen :roll:

hopelijk ben ik vlug zwanger, want zal elke keer teleurgesteld zijn :hug:

binnenkort verhuizen, naar ons nieuwe huisje en daar hoort een kindje bij he :inlove: :inlove: :inlove:

dat het maar vlug zover is, kan niet wachten en verlang er al naar :inlove: [/img]

elfjuh; nee wij niet, wachten nog even, gaan in juli voor het eggie!

• account verwijderd *

hoi elfjuh,

Ook ik ben in oktober gestopt en ik tot nu toe heb ik geen normale cyclus gehad. Deze ronde heb ik voor de eerste keer een beetje hoop dat mijn lichaam ontpilt is, maar ik weet het nog niet zeker tot ik weer ongesteld wordt natuurlijk. Even kort wat de 2 meest opvallende klachten waren:

* ongi die voorheen heftig was en dik een week duurde nu maar 1 of 2 dagen vrij heftig en daarna was het weer volledig over.
    * wrs 1 keer een ongi overgeslagen

Succes met ontpillen.
Liefs femmie

kan dat kwaad onder de zonnebank gaan als je probeert zwanger te geraken? Of als je nog niet weet of je al dan niet zwanger bent?

:? :? :?

nachtwerkster, vlgs mij is zonnebank alleen niet goed vanwege mogelijke zwangerschapsvlekken die je kan krijgen, maar weet ik niet zeker hoor. Misschien dat de uv stralen ook wel kwaad kunnen, geen idee.

Ik heb even een vraagje aan iedereen die met de pil gestopt is.

Is er iemand die mijn situatie herkent en wat heb je toen gedaan?

Ik ben in oktober gestopt met de pil. Toen een cyclus van 29 dgn, daarna van 41 dgn, daarna weer van 28 dgn en nu zit ik inmiddels op dg 35.

Bij de 1e en 3e ronde dacht ik, mooi mijn cyclus is netjes op gang, maar niets blijkt minder waar.

Omdat ik tussentijds oud bruin bloedverlies heb moet ik woensdag naar de ha voor een uitstrijkje :cry:

Ik weet dat het een half jaar kan duren voor je hormonen van de pil uit je lichaam zijn, maar ik begin er nu inmiddels al meer dan genoeg van te krijgen.

Ik begin natuurlijk zelf al overal over na te denken en had bedacht dat misschien 1 eileider verstopt zit waardoor ik nu weer een lange cyclus heb. Als mijn ei dan door de andere eileider gaat die wel open is, kan het gewoon in de normale 4 weken rond zijn. Ik weet het ook niet natuurlijk.

Zouden meiden die een soort van gelijk iets hebben gehad mij willen vertellen wat jullie (of ha) toen gedaan heeft? Dan kan ik dat misschien meenemen als ik woensdag naar de ha ga. Ik zie het nml al helemaal gebeuren dat hij zegt dat ik tot 6 mnd moet wachten en dat zie ik echt niet meer zitten…

Sorry femmie, ik kan je er niet mee helpen. Ik weet dat het even tijd nodig heeft voordat je cyclus op gang is. Zoals je misschien nog wel weet had ik een cyclus van 39-36-26 en 30 (maar zover is het niet meer gekomen, maar mocht ik niet zwanger zijn geraakt dan was het nu weer 30 geweest). Ook zo onregelmatig als wat.

Ik :thumbup: voor je meid!

dikke :-*

Ik weet het angela, toch bedankt. Gelukkig is het bij jou allemaal goed gekomen. Hopelijk duurt het bij mij ook niet lang meer…

hou moed, lieverd, hou moed! Niet te negatief denken, hè?

Ik hou mijn vingers gekruist. Bij mij is het goed gekomen, dus bij jou ook!

:-*