Ontpillen?

hoi!

even een update! 5-2 dus laatste pil geslikt, momenteel gelukkig nog helemaal nergens last van. ‘Volgens planning’ zou ik 9-3 ongesteld moeten worden. hou jullie op de hoogte hoe het met mijn lichaam gaat haha :wink:

Als ik jullie verhalen zo lees, dan weet ik wel heel zeker dat ik mijn handjes dicht mag knijpen met mijn cycli.

In oktober ben ik gestopt met de pil, met het idee dat ik eerst wilde ontpillen.

Ik ging ervan uit dat het wel ff zou duren voordat er een beetje regelmaat in zat, maar niks is minder waar.

Zie de cyclus onder mijn banner.

En toch vind ik het iedere maand weer spannend als ik ongi moet worden.

Kan nu al bijna niet meer wachten tot mijn volgende NOD, erg he?

Veel succes allemaal.

Liefs Lotte

hello,

idd dus netjes op 9-3 ongesteld geworden. alleen op zaterdag hoofdpijn gehad, verder heb ik gelukkig nog helemaal nergens last van!

groetjes amy

amai zo vlug zwanger, ben oop gestopt in februari

maar nog altijd nikske :frowning: :cry:

joh, dan ben je toch eigenlijk nog maar net bezig meid… bij mij was het gewoon geluk zo snel!

ik duim voor je dat je ook binnenkort positieve test hebt! :pray:

Nachtwerkster, ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk zwanger wil worden, maar je bent idd nog maar net bezig. Wellicht is je lichaam nog aan het ontpillen. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben in oktober gestopt en mijn cyclus ligt nog altijd overhoop :frowning: Ben nu inmiddels dus ook doorverwezen naar de fertiliteitsarts.

Hou je cyclus in de gaten, is hij over 2 maanden nog niet normaal dan kan je naar de HA om te kijken wat er aan gedaan kan worden.

ja ik weet het, ik moet geduld hebben ma de schrik zit er toch goed in bij mij dak niet zwanger ga geraken, ik ben er gewoon veel mee bezig, heel veel zelf, ik werk s nacht en ik ben nu al heel de week rond 11 u wakker, van mijn dromen…(ja over van alles en nog wat …) ma nu ist verlof en ik denk dat ik eens de temperatuurmethode ga doen…

mijn cyclus is gelukkig nog steeds ok, anders werd ik helemaal zot :shifty: juist de 2 laatste maanden had ik ze telkens een dag vroeger dan geplant, maja, dat kan zo geen kwaad e??? ik weet niet -maar hebben jullie dat ook: telkens ik een hoogzwangere vrouw zie ofzo , zit ik met het gedacht dat ik mijn eigen zo nooit zal zien lopen, ik heb het gevoel dat ik nooit zwanger zal rondlopen :zzz: hopelijk wordt dit geen waarheid :doh: maja zo mag ik niet denken, hopelijk vlug zwanger he :thumbup: :**:

Haaayhaaay

Eventjes een vraagje weet iemand wat het is.

Ben gestop met de pil ben toen ongesteld geweest.

En nu 2halve week daarna krijg ik gisteren opeens bloedverlies heel weinig 1x en bruin. Ruikt beetje vreemd:S

Verder heel veel last van hoofdpijn niet normaal.

Heeft iemand daar meer last van gehad?

Thnxx liefss

Hoi oss, ja klinkt bekent… ik ben 11-1 gestopt met de pil… en ik had het idd ook na ongeveer 2,5 wkn iets bruin/roze slijm (bloed) hoe t ook noemen wilt:)

Liefs Ramona