ons leven met 17 kinderen (inmiddels 19)

Respect voor deze familie

een groot gezin is niet makkelijk,

maar wat doen ze t mooi ‘wat je ervan ziet’

Ik kom uit een gezin van 8

heerlijk,.I like… :inlove:

Zelf was voor mij altijd de droom

en toen kwam hubbie met een 5e kindjes wens

:lol: heerlijk :inlove:

Oh en jij bent ook nog maar pril zwanger van je 5e…gefeliciteerd :thumbup:

@mamaelise wrote:

Respect voor deze familie

een groot gezin is niet makkelijk,

maar wat doen ze t mooi ‘wat je ervan ziet’

Ik kom uit een gezin van 8

heerlijk,.I like… :inlove:

Zelf was voor mij altijd de droom

en toen kwam hubbie met een 5e kindjes wens

:lol: heerlijk :inlove:

gefeliciteeeeeeeeeeeerd !!!

hier wil mijn man echt niet meer dan 4 kinderen, ik wil nooit meer zwanger zijn , maar god god wat zou ik graag meer kinderen willen ! een groot gezin !

heerlijk !

wie weet als we ooit een grote geldprijs winnen…* droomt verder *

hihih dank jullie wel,…

maar 17/19 daar gaan wij ook niet voor hoor haha

Een groot gezin,jah ik vindt het zelf echt het einde…

zo gezellig :inlove:

Ik heb het van de week ook weer heerlijk zitten kijken en wat een moeilijk moment, dat hele kleine meisje in die couveuse en hoe ontzettend mooi en liefdevol zoals dan de hele familie eromheen staat… Tranen :inlove: Dit hele kleine meisje is inmiddels al een hele peuter van bijna 3 (volgende week 10-12 wordt ze 3!) die wonderbaarlijk genoeg niks mankeert, behalve dat ze wat klein van stuk is :wink:

De Duggars hebben in het begin ook gewoon de pil gebruikt overigens hè, pas nadat ze door de pil heen zwanger is geraakt en die zwangerschap mis ging, gingen ze erover nadenken dat het zo niet bedoeld kon zijn. Dat verbaasde me dan wel weer :wink: Niet het feit op zich dat ze aan de pil was, maar meer in combi met hoe “conservatief” (als je het zo wilt noemen) ze nu dan zijn!

Maar ppffff… 19 kinderen, zeker met al 2 kleinkinderen, toch wel richting klaar toch?!! :oops: Ieder voor zich uiteraard (ik hoef er niet voor te zorgen :mrgreen: ) maar de verhoudingen raken een beetje zoek op een gegeven moment denk ik :think: Ze is nu 46 en ik denk inderdaad wel dat haar lijf er ook een beetje klaar mee is.

Maar goed, wie zijn wij :wink: Sommigen hebben dit ook over mij gezegd toen wij voor een 3e gingen, of dat nou wel verstandig was… En achteraf hebben wij puur mazzel gehad met onze dochter, dat zij er gezond en wel is. Dus ik oordeel niet snel heel hard :angel:

Mijn oma, kwam uit een gezin van 22 kinderen :shock:

wel helaas wat mensen te vroeg overleden,

tussen de 0 en 15 jaar

maar volgens mijn moeder was het altijd heel erg gezellig…

(gelukkig is die drang niet erfelijk geweest, voor zoveel kids in de familie)

Vind de serie wel erg leuk, petje af…

Mijn (ex) schoonzus wilde maar 3 keer zwanger zijn, maar haar man wilde graag 4 kindjes dus na de oudste 2 was ze weer zwanger en wat denk je…een tweeling, dus zij maar 3x zwanger en hij zijn 4 kindjes.

WOW :shock: wat een bijzonder gezin zeg!!

@Kimmie1976 wrote:

Maar ppffff… 19 kinderen, zeker met al 2 kleinkinderen, toch wel richting klaar toch?!! :oops: Ieder voor zich uiteraard (ik hoef er niet voor te zorgen :mrgreen: ) maar de verhoudingen raken een beetje zoek op een gegeven moment denk ik :think: Ze is nu 46 en ik denk inderdaad wel dat haar lijf er ook een beetje klaar mee is.

:

Ze is na deze zwangerschap nogmaals zwanger geweest. Het kindje is na 20 weken zwangerschap overleden :vlinder: :kaars:

Liefs Suzanne

Bijzonder gezin, ook zo rustig en goed georganiseerd allemaal :thumbup:

Ja dat wist ik niet zeker of dat kindje nu van haar was, of van haar schoondochter. Triest hoor :cry: :kaars:

@meisje1974 wrote:

@Nikita wrote:
Heb het ook gezien en jeetje zeg wat was dat meisje klein :shock: en wat deed ze het goed zeg!!

Vond het ook indrukwekkend om te zien hoe alle kinderen daar bij de couveuse stonden en allemaal zo stil waren…je zou zeggen dat het 1 chaos zou zijn, maar nee hoor!! ze stonden allemaal heel stil naar hun zusje te kijken.

Precies, dat vond ik zo indrukwekkend.

Ik ook, normaal zijn ze zo druk samen en nu kon je er een speld horen vallen. Mooi moment.

Oh ik volgde het vorige seizoen en nu ook dit seizoen. Vind het leuk en vooral mooi om te zien.

Echt volop respect hoe liefdevol en behulpzaam alle kinderen zijn, maar toch zijn het kinderen en worden ze als kinderen behandeld in mijn ogen. Ja, ze helpen elkaar en wat mee in het huishouden, maar spelen is ook zeker belangrijk.

Ik lees af en toe ook een blog geschreven vanuit Amerika, waarin je wat meer info krijgt. Ook erg leuk, vooral als je dan stukken leest over ‘modesty’. Iets wat ik totaal niet ken.

Het geloof kan mij ook zeker gestolen worden, al heb ik ook zeker respect dat ze zo rotsvast kunnen geloven, ook na het verlies van Jubilee en de vroeggeboorte van Josie.

Het gerucht gaat nu dat Anna (de vrouw van de oudste zoon) zwanger is van de derde. Zij komt uit een gezin van geloof ik 6 of 8 kinderen.

De rest van de kinderen is nog niet verloofd ofzo.