hier (noord limburg) zie je max 4 kinderen, heb ook nog nooit iemand gezien of gehoord met meer kinderen…
Heb alle 4 afleveringen gezien. Zo leer je kinderen echt wat doen idd. Ze weten niet beter en zijn nooit ondankbaar ondanks de 2dehandskleding.
ik kom zelf uit een gezin van zeven kinderen…
Heb nu 1 aflevering (bij toeval) gezien, dat ze met zn allen naar NewYork gingen.
Vond het erg interessant om te zien hoe ze alles geregeld hebben, met het buddy systeem enzo. Moet ook wel natuurlijk, je kan ze nooit allemaal op hetzelfde moment zien en in de gaten houden.
Maar ondertussen zijn 't er dus al 19? :shock: poeh he, zouden ze nog es stoppen of…?
@Pitje27 wrote:
hier (noord limburg) zie je max 4 kinderen, heb ook nog nooit iemand gezien of gehoord met meer kinderen…
toch wel…nog ietsjes noorder dan waar jij woont…een gezin met volgens mij 15 kinderen…
@bieslookje wrote:
@Pitje27 wrote:hier (noord limburg) zie je max 4 kinderen, heb ook nog nooit iemand gezien of gehoord met meer kinderen…
toch wel…nog ietsjes noorder dan waar jij woont…een gezin met volgens mij 15 kinderen…
ik ken ze niet…
Ja, dat zijn er heel veel, ik zou er niet aan moeten denken zoveel, ik denk hier in de wijk gemiddeld 2 tot 4 kinderen…van wat ik zie.
Maar ook daar zie ik afgedragen kleding/te kleine/te grote kleding en afgeragde schoenen!
Het is wat men zelf wil,mensen vinden volgens mij vanaf 4 heel veel worden, maar ook 1 kind, lijkt "wat over te zeggen "
Ach ja iedereen moet het zelf weten, en opvoedkundige tips??? iedereen doet het anders en op zijn eigen manier, dus die tips, nee die heb ik niet nodig, ieder leeft zoals zij dat willen.
Is het de Duggar Family?!
Bij mij in de klas zat een meisje uit een heel groot gezin (10+).
Toen wij een jaar of 16 waren kwam daar ook nog weer een baby bij.
Ik was altijd jaloers, leek me heerlijk zoveel kinderen… maar dat was voor ik besefte wat je er voor moet doen (bevallen, de pret ervoor vind ik wel ok!) en hoe het echt is om kinderen op te voeden . Als ik 20 kinderen wil word ik wel juf!
De Duggars inderdaad.
Mijn man gaf vorige week schoorvoetend toe dat hij het stiekem toch ook wel erg leuk zou vinden om nog meer kindjes te maken samen, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even op KOK kan blijven schrijven! :inlove:
@HanB wrote:
De Duggars inderdaad.
Mijn man gaf vorige week schoorvoetend toe dat hij het stiekem toch ook wel erg leuk zou vinden om nog meer kindjes te maken samen, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel even op KOK kan blijven schrijven! :inlove:
Op naar de 20!
:lol: :lol: :lol: 20 zal vast niet meer lukken, daar zijn we beiden nu al te oud voor.
Ik kom zelf uit een gezin van 12.
Ben zelf de 7de en ik heb 5 broers en 6 zussen.
Ik heb dit altijd als heel fijn ervaren, een warm gezellig thuis! :thumbup:
Gisteren is de serie weer begonnen. Ondertussen zijn ze aanbeland bij kindje nr 19. Gisteren zagen we de bevalling met 24 weken vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik vond het heftig toen de hele familie rondom de couveuse naar dat piepkleine babietje stond te kijken.
Ik blijf het toch een leuke familie vinden (voor zover tv een eerlijk beeld geeft), al heb ik niks met het geloof en het vrome leven dat ze lijden. Maar goed, daar storen ze niemand mee.
Heb het ook gezien en jeetje zeg wat was dat meisje klein :shock: en wat deed ze het goed zeg!!
Vond het ook indrukwekkend om te zien hoe alle kinderen daar bij de couveuse stonden en allemaal zo stil waren…je zou zeggen dat het 1 chaos zou zijn, maar nee hoor!! ze stonden allemaal heel stil naar hun zusje te kijken.
@Nikita wrote:
Heb het ook gezien en jeetje zeg wat was dat meisje klein :shock: en wat deed ze het goed zeg!!
Vond het ook indrukwekkend om te zien hoe alle kinderen daar bij de couveuse stonden en allemaal zo stil waren…je zou zeggen dat het 1 chaos zou zijn, maar nee hoor!! ze stonden allemaal heel stil naar hun zusje te kijken.
Precies, dat vond ik zo indrukwekkend.
Welk net word het uitgezonden dan?
ben wel benieuwd hoe het verder gaat met de familie.
Om 8 uur op net 5.
Oke tnx.
Heb het toevallig ook gezien, ga proberen om het een beetje te volgen. Het zou ook niet mijn ding zijn, 19 kinderen… Maar: RESPECT voor de rust in dat ziekenhuis… Wij zeiden ook al tegen elkaar: dat zou met die 3 meiden van ons van z’n lang zal z’n leven niet lukken!!!
@mama76 wrote:
Heb het toevallig ook gezien, ga proberen om het een beetje te volgen. Het zou ook niet mijn ding zijn, 19 kinderen… Maar: RESPECT voor de rust in dat ziekenhuis… Wij zeiden ook al tegen elkaar: dat zou met die 3 meiden van ons van z’n lang zal z’n leven niet lukken!!!
Hahahaha dat lukt bij mij met alleen mijn meisje al niet :mrgreen:
Vind het ook knap hoor!! 19 van die kinderen.