Ik heb even getwijfel dof ik zou posten, want het 1e en meest logische antwoord is wachten tot zondag :shifty: Maar goed, hier mijn verhaal/vraag…
Ik ben aan de pil, maar dat zegt bij ons niet zoveel (al 2x door de pil heen zwanger geraakt, waarvan 1 inmiddels ruim 3 jaar is :inlove: ). Overmorgen (woensdag 24 juni) moet ik mijn laatste pil slikken en meestal word ik dan zondag ongesteld. Maar ik ben erg moe, misselijk, mijn reuk lijkt wel veel sterker ineens, ik heb een droge mond en zere/gevoelige tepels… Maarrrr, we hebben maar 1x sex gehad deze maand :oops: :lol: en dat was op maandag 15 juni… De zere tepels heb ik al sinds vrijdag en de rest sinds gisteren en vandaag. Het lijkt mij zo vroeg allemaal al om het te kunnen merken, alhoewel ik het de vorige 4 keren ook al wist voor mijn eigenlijke NOD (al je daarvan kunt spreken als je aan de pil bent :shifty: ). Verder weet ik nu niet waar ik vanuit moet gaan als ik zou willen testen, is dat dan woensdag a donderdag omdat ik dan geen pil meer slik of moet ik zondag of maandag aanhouden omdat dat mijn normale 1e dag van menstruatie is :think: Ik zit gewoon een beetje te stuiteren hier :oops: :oops: En eigenlijk wil ik testen, maar wil mezelf niet gek maken (tsja wat doe ik hier dan :doh: ).
Maar goed, asl wij het zouden kunnen plannen dan liever nog even wachten, maar het zou heel erg welkom zijn hoor :inlove:
Maar goed, graag wat tips en ervaringen :thumbup:
:naughty: :naughty: :naughty: Wij hadden een afspraak Kim… :mrgreen:
Ik zou zeker nog even wachten tot minimaal 2 weken na 15 juni (dus wachten tot 29 juni), omdat je nu waarschijnlijk (als er idd een bevruchting plaats heeft gevonden, waarover ik me bij jullie allang niet meer verbaas :mrgreen: ) toch nog niet positief kunt testen.
Maarruh… als het raak is… dan wordt het weer een februari kindje :lol:
ennuh… ik heb ook alle keren al enkele dagen na mijn eisprong gevoeld dat ik zwanger was
Wieeeeeee Kim, spannend!!
Volgens mij kan je met die gevoelige testen 3 dagen voor je NOD testen. Dat was bij mij iig wel zo… Denk dat dat ook zo is als je aan de pil bent.
Sommige vrouwen hebben niet meteen zoveel HCG dat ze 3 dagen voor hun NOD positief testen, maar pas op hun NOD of de dag erna. Weet niet hoe dat met jou is.
Ik weet niet, ik wist alle 3 de keren voordat ik ging testen eigenlijk stiekum dat het raak was. Gewoon een gevoel…Deze keer heb ik de innesteling duidelijk gevoeld…
Haha Ing, ja sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :lol: :lol: Ach wie weet is het niet zo, maar daar hebben we het net al over gehad
Miekje, ik heb nu net in elk geval CB digitaal testen gekocht (3 in 1) en die zijn sowieso houdbaar tot 06-2011 dus mocht ik nu toch ongi worden dan hoop ik ze te kunnen gebruiken als we er wel “gepland” voor gaan volgend jaar :inlove: Maar goed, bij mijn 1e ma 11 jaar terug heb ik op mijn NOD dik positief getest, bij Valentijn 2 dagen overtijd getest, maar was toen dus ook aan de pil en helemaal niet bezig ermee :shifty: Bij Jonathan heb ik met kruidvat en CB 3 dagen voor NOD positief getest en bij de laatste mk in oktober '08 is onduidelijk omdat ik een toen een minipil slikte en al 2 maanden geen ongi had gehad, maar me ineens wel heel zwanger voelde :shifty:
Alle 4 de keren heb ik me wel heel duidelijk al vantevoren zwanger gevoeld, anders had ik achteraf ook nooit een test gedaan… Ik wist vantevoren eigenlijk steeds de uitslag al, dus ja ik voel het steeds wel al heel vroeg, maar dan was de frequentie van sex veel hoger, dus geen idee van wanneer ik nu bevrucht ben Maar omdat we het nu zo expliciet maar 1x (van maandag op dinsdag nacht) gedaan hebben, weet ik dus wanneer het eventueel gebeurd zou kunnen zijn en dan vraag ik me af of ik me zo kort na eventuele bevruchting al iets zou kunnen voelen :think: Want even uitgaande van dat het wel zo is en dat het gelijk dinsdag bevrucht is en ik heb vrijdag al zere tepels gekregen en van het weekend en vandaag de rest :think:
En dan nog moet ik zondag maar gewoon aanhouden als “NOD” of 1e dag na laatste pil
Heb het er met Ing al over gehad en zij heeft het ook vaak zo heel snel gevoeld, dus het kan wel.
Wil niet teveel hopen, maar die testen branden de kast zowat uit :silenced: :oops: Soms zou ik willen dat je niet zoveel voelde :wall: Ik heb dus alle 4 de keren al heel vroeg gevoeld en getest en dan duurt alles zo lang :roll:
mijn liefje vroeg mij of ik alsjeblieft een test wilde doen omdat ik de week voordat ik ong moest worden wel heeel erg bitshie was 4 dagen voor nod gestest en gewoon 2 strepen hebben :mrgreen:
dat waren de goeiekope van de kruidvat
Ja ik heb bij Joon ook 3 dagen voor NOD met Kruidvat pos. getest :thumbup: Was wel héél vaag lijntje hoor :lol: Maar hij stond er wel :thumbup: Is Kruidvat gevoeliger dan CB :think:
En waarom zijn vrouwen zo rete ongeduldig :wall: :wall: :wall: Want zoals aan het begin van dit topic gezegd, de makkelijkste en goedkoopste oplossing is gewoon wachten of ik zondag ongi wordt :roll: :oops: Maar ja… Gelukkig ben ik hierin niet alleen hier
ik denk het … heb na die kv testen geen cb gedaan meer … t was wel duidelijk zo met me hormonstertjes enzo :mrgreen:
Jee nou Kim, dan gaan we in spanning met je de dagen “uitzitten”
Ik had tijdens de innesteling enorme krampen en vanaf toen een “raar” gevoel. Mijn tepels voelde ik toen idd ook al en een raar branderig gevoel in mijn onderbuik.
Jeee wat spannend zeg!!!
en idd hormonen! Hier ook. Achteraf dacht ik “daarom zat ik zo te janken van de week tijdens die serie” Jor zei toen nog “Miek waarom zit je in godsnaam te huilen het is toch al opgelost!!!” :eh: geen idee, ik vond het gewoon zooooo zielig…
:lol: :lol: Miekje, lekker hè dat janken :roll: Daar ben ik met de zwangerschap van Valentijn mee begonnen, ben alleen daarna niet meer gestopt :oops: :doh: :lol: Lief van je dat je mee wilt uitzitten :-*
:thumbup:
En dat huilen… wat hormonen wel niet allemaal met je doen zeg… :roll:
yep :roll: :lol: :lol:
mag ik vragen waarom je nog aan de pil bent als je steeds door de pil heen zwanger wordt?
Ja hoor, dat mag je We willen graag nog een 3e en in verband met andere issues is een spiraaltje o.i.d. geen optie… En wij willen graag nog wel een 3e, maar als we het even kunnen proberen dan stellen we het liever nog een paar maandjes uit Maar zoals al eerder gezegd, het is ALS het zo is, erg welkom en sowieso gaat na de geboorte van de 3e een knoop erin bij vriendlief om een 4e te voorkomen. Maar een 3e is gewoon wel “de planning” :lol:
Kim, als je zondag ongesteld wordt, zegt dat nóg niets over of je wel of niet zwanger bent hè? De 'menstruatie’die je krijgt met de pil heeft niets met een eisprong te maken. Het is een onnatuurlijk opgewekte onttrekkingsbloeding en ook al krijg je die (dikke kans zelfs) dan nóg kan je zwanger zijn.
Dussem… die test zou ik er sowieso tegenaan gooien, maar dan inderdaad een dag of 14-15 nadat je sex hebt gehad.
Spannend!
Moge!
En hoe voel je je?
Marion, dankjewel :-* Mijn zus zei dat idd ook al :thumbup: Heb dat met Valentijn overigens niet gehad, daar was ik gewoon ineens 2 dagen overtijd en toen een vette dubbele streep :inlove: Maar ik zal sowieso gaan testen ook als ik ongi wordt, gewoon voor alle zekerheid :thumbup:
Miekje, tsja, voelt nog steeds hetzelfde, heb met mijn kussen dubbelgevouwen geslapen omdat ik anders steeds het gevoel had dat ik moest overgeven :roll: En heb een trekkerig gevoel in mijn onderbuik richting mijn liezen… En de tepels zijn nog steeds gevoelig. Maar ja, heb het al vaker ook tegen andere meiden hier gezegd, als je het eenmaal denkt en/of graag wilt, dan voel je elke maand dingen die je normaal niet voelt maar die er vaak wel lichtjes zijn Dus het kan echt alle kanten op. Moet echt nog een paar daagjes geduld hebben :wall: Maar lief dat je het vraagt :-*
Spannend hoor!!! (heerlijk, heb ik weer een beetje afleiding… ga ik je stalken… hihi…)
:lol: :lol: :lol: Zit je zo omhoog dat mij moet gaan stalken :-* Ben je in elk geval weer een paar daagjes verder hè
@Kimmie1976 wrote:
:lol: :lol: :lol: Zit je zo omhoog dat mij moet gaan stalken :-* Ben je in elk geval weer een paar daagjes verder hè
Dát bedoel ik! :mrgreen: :mrgreen:
@~Marion~ wrote:
@Kimmie1976 wrote::lol: :lol: :lol: Zit je zo omhoog dat mij moet gaan stalken :-* Ben je in elk geval weer een paar daagjes verder hè
Dát bedoel ik! :mrgreen: :mrgreen:
En als je je dan nog verveeld Marion, mag je mij wel komen helpen met de bekleding voor de CC’s te maken :mrgreen: