Ik denk dat ze liever komt helpen met het opeten ervan :drool: :drool: :lol:
Ik wel in ieder geval :shifty: Dus poep dat kindje er nou maar gewoon uit Ing :lol:
Zullen we het weer over jou hebben?? Mijn beebje blijft nog wel even zitten en komt er hopelijk op de “normale” manier uit :).
Hou je het nog een beetje uit Kim??? Nemen je “klachtjes” af, blijven ze gelijk of nemen ze toe?? Ik heb je wel eens verteld geloof ik dat ik toen met N.y.n al 2 weken voordat ik positief kon testen stond te spugen toch??
Grapjas :lol: :lol: :lol: Het misselijke komt bij vlagen en dat is al een paar dagen zo :? Mijn tepels lijken wat gevoeliger te worden, maar dat kan ook aan mij liggen :shifty: Ineens zie ik ook blauwe aders op mijn borsten, maar let normaal niet expliciet op mijn borsten om te weten of dat er normaal ook zo uitziet :lol: Klinkt suf, maar normaal let ik daar niet zo op Maar goed, ik ga Joon ff uit bed trekken want die ligt te roepen, die is klaar met slapen :lol: :lol: En dan zal ik het zooitje hier eens ff in de kleren hijsen :oops: Lekker lui ochtendje met tv en KoK :mrgreen:
Heerlijk toch :thumbup:, dat je een heerlijk lui dagje kan doen. Ik moet hier ook de boel nog aan kant maken :oops: . En N.yn gaat vanmiddag weer met een vriendinnetje spelen, dus die hoef ik niet van school te halen .
Wouw Marion :o nog maar heeeeeeeeel eventjes :inlove: en dan kan je en je kindje en de CC’s showen. Ben stiekum heeeeeel nieuwsgierig
ICL, nogmaals, jij gaat helemaal op de natuurlijke manier bevallen! Echt fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen :thumbup:
:shifty: Nou Kim, dat klinkt aardig zwanger!!
Je maakt het wel vreselijk spannend zeg.
Hoe is je reuk? Ik weet wel dat ik ineens zo vreselijk misselijk werd van het geurtje wat in de auto hing. (zo een eikel :lol: ) Toen wist ik het zeker :mrgreen:
Hey Miekje, Ja mijn smaak en mijn reuk zijn naar mijn idee wel sterker nu :shifty: Laat ik het zo zeggen, ik gebruik al maanden fluid van Oil of Olaz op mijn gezicht en weet van vroeger dat het zo onwijs lekker rook, maar dat vond ik nu dus wel meevallen, maar de laatste dagen ruikt ie ineens weer veel sterker en dus erg lekker :lol: En pindakaas en appelstroop krijg ik een beetje :sick: neigingen van, maar net als voor de rest geldt dat dat heel erg tussen mijn oren kan zijn gaan zitten vanwege het feit dat ik het nu denk en stiekum ook wel heel leuk zou vinden :oops: Tim is er ook niet negatief over gelukkig en dat scheelt :inlove: :inlove: Maar we moeten dus braaf pootjes gekruist wachten
Ja hoor, dat mag je We willen graag nog een 3e en in verband met andere issues is een spiraaltje o.i.d. geen optie… En wij willen graag nog wel een 3e, maar als we het even kunnen proberen dan stellen we het liever nog een paar maandjes uit Maar zoals al eerder gezegd, het is ALS het zo is, erg welkom en sowieso gaat na de geboorte van de 3e een knoop erin bij vriendlief om een 4e te voorkomen. Maar een 3e is gewoon wel “de planning” :lol:
Hey Miekje, Ja mijn smaak en mijn reuk zijn naar mijn idee wel sterker nu :shifty: Laat ik het zo zeggen, ik gebruik al maanden fluid van Oil of Olaz op mijn gezicht en weet van vroeger dat het zo onwijs lekker rook, maar dat vond ik nu dus wel meevallen, maar de laatste dagen ruikt ie ineens weer veel sterker en dus erg lekker :lol: En pindakaas en appelstroop krijg ik een beetje :sick: neigingen van, maar net als voor de rest geldt dat dat heel erg tussen mijn oren kan zijn gaan zitten vanwege het feit dat ik het nu denk en stiekum ook wel heel leuk zou vinden :oops: Tim is er ook niet negatief over gelukkig en dat scheelt :inlove: :inlove: Maar we moeten dus braaf pootjes gekruist wachten
Jeeee Kim, je maakt het wel heeeeeeel spannend. Maare zondag testen dus? Hihi ga je het zo lang uithouden? Ja het is wel zo dat als je iets toch wel heel leuk vindt je ook die “gevoelens” gaat voelen. Eh wat betreft “zwanger zijn” dan he. Maar ik moet wel zeggen dat ik het bij alle 3 de keren ook wel heel zeker wist voordat ik de test deed. Ik voelde me zo raar…kwee nie ik wist het gewoon…
eerlijk is eerlijk, ik heb vanmiddag een MatCare test gedaan :oops: hij was negatief helaas :thumbdown: dus nu netjes wachten tot zondag nagelbijt, nagelbijt
Dat is het ook, ik voel me gewoon heel anders met een aantal heel specifieke “zwangere” dingen, maar ik durf niet te zeggen of het dus echt zo is :shifty: Hoewel ik het dus ook de vorige 4 keren ook wel echt wist… Spannender zal ik het niet maken nu :lol: :lol:
eerlijk is eerlijk, ik heb vanmiddag een MatCare test gedaan :oops: hij was negatief helaas :thumbdown: dus nu netjes wachten tot zondag nagelbijt, nagelbijt
:oops: :oops: Ja ik had er 2 voor 10 euro en ik heb nog 2 CB digitaal liggen Dus ik kan nog ff vooruit :silenced: Nu ben ik alweer geneigd om het morgenochtend nog een keer te doen hè :wall: :wall: :wall: :wall: GEEF MIJ GEDULD!!! :lol: :lol:
Nee heb me braaf ingehouden voor mezelf :mrgreen: Ik wacht minimaal tot zaterdag Dan is Tim ook thuis, dus mocht het dan wel zo zijn dan is hij er ook een keer bij :shifty: :lol: en dus ook een keer de 1e die het weet :oops: Had gisteren en vandaag nog een pil moeten slikken, maar die heb ik sowieso maar even gelaten voor wat het is Ben nog steeds naar in mijn maag, heb nog steeds gevoelige borsten en tepels, maar ja…