ondergoed waar haal ik het (en geen 13,- per string)!

Ik wil gewoon lekker ondergoed… mijn huidige onderbroeken krullen naar beneden onder mijn buik. Nie fijn…

heb nog de grote tot over je buik onderbroeken van de vorige zwangerschappen… maar ik heb nu ook wat lagere broeken (van die onder je buik met een band)

zag wel lekkere strings, maar 13 euro voor een noppies string gaat me te ver…iemand tips waar ik lekker zwangerschaps ondergoed kan halen, ook strings???

HEMA 8)

ook voor zwangerschapsondergoed? heb daar wel die grote tenten, maar ook stringelings??? mm… ga ik toch maar us kijken dan…

Ja, ook strings. Ze gaan wel snel kapot vind ik :think:

Maar ze zijn veeeeeeeeel goedkoper!!

ik heb gewoon nog mijn eigen mini-strings (2 touwtjes en een lapje noemt mijn moeder ze altijd :lol: ) aan die blijven wel onder de buik zitten en ik heb er geen last van met knellen, ook microfiber boxers van de c en a zitten erg lekker 5.95 p.stuk

Ik ga voor de grote tenten maar… zelfs die passen me nu niet meer… :shock: En ik heb nu al de grootste maat… ik weet het, ik moet gewoon bevallen; probleem opgelost.

Ik heb ze van de HEMA, ze gaan inderdaad wel heel snel kapot!

ik heb nog steeds gewone slips aan die onder mijn buik blijven, van de zeeman. Zitten goed en kosten niks.

hema! absoluut, ook de boxershorts van hun zijn erug prettig! (de damesshorts dan he) :mrgreen:

heupstrings…2,95 ofzo bij de V&D…enne de heupboxers…maximaal 5 euri dacht ik zo. Wbt zwangerschapsstrings…kan je ook bij de Etam halen…Scheelt ook in prijs!

Moet zeggen dat ik nu ook in de tentfase aanbeland. Vind nix meer lekker zitten…dussse bevallen!! :mrgreen:

Ik heb laatst wat onderbroeken bij de H&M gehaald. 3 voor 13 euro volgens mij erg fijn, aangezien ik nogal een dikke buik heb.

mmm genoeg keuze dus.

ja ik heb zelf ook wel een grote maat nodig (anders verdwijnen de zijkanten van de onderbroeken ergens tussen de rolletjes, hahaha)…

maar ik ga morgen bij ons naar het WC en daar hebben ze een h&m, Etos, C&A en V&D,

Ja, ik heb die hooggesloten over je buikheen sllips genoeg in voorraad… dus maak er maar een missie van om van die lagere te zoeken…

tenks

hema gaat echt snel stuk,de strings,je hebt ze ook van anita die zitten kwa prijs ertussenin volgens mij…

die had ik en van die h en m lage string XL dat ging ook goed…

succes met de jacht :mrgreen:

zeeman…echt verrassend (goed) :dance:

tja als ik het zo hoor zijn die van de hema wel goedkoop, maar zul je er heel veel van nodig hebben, dan maken die paar stringetjes van 13 euro per stuk ook niet uit, dan zit je op den duur met dezelfde prijs wat je kwijt bent.

trouwens ik moet zeggen dat ik geen enkele string bij de hema heb die kapot is gegaan. :think:

Hema heeft inderdaad strings… Heel groot lappie met een touwtje.

@joseetje wrote:

tja als ik het zo hoor zijn die van de hema wel goedkoop, maar zul je er heel veel van nodig hebben, dan maken die paar stringetjes van 13 euro per stuk ook niet uit, dan zit je op den duur met dezelfde prijs wat je kwijt bent.

trouwens ik moet zeggen dat ik geen enkele string bij de hema heb die kapot is gegaan. :think:

Hier ook hema-strings en shorts…voordeel is zelfs dat ik ze sinds na de bevalling gewoon nog steeds kon dragen…ze rekte goed mee zonder te knellen…

Hmmm…snel kapot?? Ik weet niet welke jullie hadden,maar ook hier krijg ik ze echt niet kapot hoor! Hema heeft natuurlijk meer dan 1 soort onderbroek…misschien ligt het daaraan…

Joseetje, ik heb wel vaker ondergoed bij de Hema gehaald en dat gaat altijd goed, maar die positiedingen knappen gewoon bij de naad aan de linker of rechtervoorkant. Heel stom.

Geen idee hoe het komt, maar ik heb er nu al vier versleten.

@Danielle_M wrote:

Hema heeft inderdaad strings… Heel groot lappie met een touwtje.

Die gingen bij mij dus zo stuk!

De stof en het naadje naar de elastiek zeg maar daar liet het snel los…erg irritant.

De anita zwangerschapsstrings waren beter…

al blijft het geen pan die grote lap stof met die blote billen erachteraan :lol:

:lol: :lol: :lol: