Ik heb heel lang mijn eigen strings gedragen, maar op een gegeven moment het ik de zwangerschap strings van de HEMA gekocht :thumbup: super ! Voor mij geen tenten hoor :snooty:
(helaas na de bevalling wel i.v.m. de matrassen voor IN de onderbroek :shock: )
Maar bij mij zijn ze trouwens nog nooit stuk gegaan :naughty:
hahaha,
ja, die grote lappen voor en stringetjes achter heb ik ook van de hema. op zich prima, maar indd snel scheuren
maarrrrrrr heb nu bij hunkemuller 2 lekkere stringetjes gekocht, gewone, maar dan in een hele grote maat en die zaten ook prima. Gewoon lage
en bij V&D bij de afdeling mothercare, of van dat merk hebben ze ook stringetjes in een pakje en slipjes, maar dan gewoon laag en speciaal voor de zwangerschap.
dus ik heb best een grote maat gekocht en zitten ook prima. Weet je, dan heb ik in ieder geval iets voor die lage buikbroeken (met zo’n rand onder je buik)
in de zomer trek ik nog wel eens een doorzichtig zwabbertruitje aan en dan zo’n tent er onder uit is niet charmant, haha
maar verder heb ik van die tenten van de prenatal, met een soort bewerkt randje aan de zijkanten en die zitten het allerfijnst… die lopen tenminste niet in je bilnaad. Dat heb ik van de hema wel…
maar zal idd nog even kijken voor grote stringetjes, daar heb ik er maar 2 van of zo. Ze hebben iedere keer mijn maat niet
maarrr ben al blij dat ik die lage heb gevonden!!!