Onderbroekenpoll

haha, even een luchtig onderwerp…



was even benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat als zwangere dames!



Een vriendinnetje van mij, haar zus werkt als inkoper bij een bekende lingeriezaak en nu werd ze geinstrueerd om ook meer lage zwangerschapsonderbroeken in te kopen ipv die grote tenten…



Ik moet zeggen, bij mijn eerste zw. had ik idd die grote tenten tot over je buik, maar nu is mijn buik aanzienlijk meer dan bij de eerste en staan de striemen in mijn buik, en wordt mijn buik heel leuk, in tweeen bedeeld.



Heb bij v&d heeel veel van die mothercare onderbroeken gehaald, dat waren gewoon lage, in strings, zelfs leuke met kante randjes (soort heupbroekjes) en vind ze wel lekker zitten…



want die tenten van de hema zitten bijv. ook voor geen meter…

dus eh, haha, even nieuwsgierig:

SEXY foto snoes hahahaha

En ik draag gewoon nog mijn eigen stringetjes.

Die zijn laag

En is inderdaad een leuk broekie,

Hoef je je niet voor te schamen hoor

Ik droeg ook gewoon mn eigen strings :slight_smile:

hihi mijn keus staat er niet tussen ik draag alleen nog maar de boxershortjes van de h*ma en dan een maatje groter! die zitten zoooooooooooooo lekker :thumbup:

rollen die niet om dan?



Bij mij rolden mijn eigen ondergoed nog al om… haha

ik draag m’n eigen strings nog, die zijn laag (strings zijn toch altijd laag??).



Ik nu dus op “gewone lage strings” gestemd, maar die heb ik er dus niet speciaal voor gekocht ofzo.

Ik droeg altijd al lage heupbroekjes en hoera, die kan ik nog aan :smiley: . Dat blijf ik dus gewoon lekker dragen :thumbup: .

@Snoesje wrote:

rollen die niet om dan?



Bij mij rolden mijn eigen ondergoed nog al om… haha






nope ze blijven perfect op hun plek :mrgreen:

Hier ook 'gewoon lage strings".



Heb in de vorige zwangerschap ook van die grote tenten gekocht voor over de buik (nog hartstikke duur ook :shock: ), maar eh…ik voelde mij daar zo ongelukkig en onaantrekkelijk in :lol: …

ik heb het liefst die grote onderbroeken…maar jammer genoeg snijnden ze in me buik, en dat zit niet lekker

Tja euh groot en cheap…hoe cheaper hoe slechter het elastiek erin en dat vond ik nu juist fijn 8)

Alleen voor onze trouwdag heb ik mal gedaan en heb ik heeeel duur en heel mooi gekocht…bleek helaas mijn trouwjurk mega door te schijnen dus uiteindelijk niet eens op de trouwdag aangehad hahaha :lol:

weer wezen shoppen voor huidkleurig uiteindelijk…oi ook weer duur geworden :shifty: :silenced:

Oef… ik ben de enige met een string in tentvorm. Die van de Hema idd. Draag ze vanaf het begin, maar ben het wel met je eens dat ze bovenin gaan knellen en mensen me al hebben gevraagd of ik een buikje op mijn buik kreeg.

Lekkere grote tenten, haha die vind ik echt het lekkerste zitten…

van alles wat. Tenten tot over de navel en dan ook in string. Maar ook oude onderbroeken en boxershorts. Op het einde zaten die tenten niet meer lekker, maar halverwege juist weer wel.

gewone onderbroeken…



maar sommige broekies rollen wel om ja…

@Dominique wrote:

ik draag m’n eigen strings nog, die zijn laag (strings zijn toch altijd laag??).


Er zijn ook tenten die over je buik komen en die toch string zijn.
ik heb er 1 geprobeerd maar vind het niet super zitten.

Ik had van die boxer-tenten van de hema en vond het héérlijk zitten…

in het begin nog mijn eigen strings, later een zwangerschapsstring en nog veel later die heerlijke grote zwangerschaps tenten.