Onderbroekenpoll

van die lelijke hoge zwangerschaps strings, ik kan nog maar een paar gewone strings van mezelf aan de rest krult idd om en dat vind ik zo verschrikkleijk vervelend :wall: :mrgreen:

en zouden jullie nog wensjes hebben voor ondergoed



Ik vond het eerst zo moeilijk te vinden, bij de hema hing maar weinig, en bij hunkem. al helemaal. En al weeeeken dezelfde maten zonder dat het aangevuld werd, gek werd ik er van.



die collectie van mothercare vond ik wel fijn, 5 broekjes in een pakje, leuke dingetjes…

ik draag ook gewoon mij eigen ondergoed nog ik heb alleen strings en voor strax na de bevalling een paar tent broekjes gekocht voor dat kraamverband :mrgreen:

hier draag ik seamless boxers van de zeeman echt perfect lekker hoog op trekken en tadaaaan een grote goed passende tent

hahaha



heb wel een keer bij de zeeman gekocht, maar wat een miskopen…

hmzz hebben we het dan over dezelfde hahaha ze zitten bij mij namelijk zoo goed die naadloze…



zoo zie jemaar smaakies verschille

Ik droeg idd die tenten strings…erg charmant…bedekte buik/blote billen :lol: Mijn man ging altijd in een scheur als ik erin rondliep 8)



En ik had die snoopystrings van de h&m die elastiekjes zijn vrij slap…ideaaaaaaaaaaaaaaaaal als je een dikke buik en zijflupsen hebt :mrgreen: ik háát namelijk elastiekjes die ín mijn zijflups gaat,dat zit niet lekker en staat :sick:



O en na de bevalling had ik zo een prachtig :roll: gaasbroekje…die had ik gelukkig nog liggen van Renzo want bij Celiza zaten ze niet in het kraampakket…

Ook super sexy zo een rolladebroekje hélemaal met 2 van die inlegluiers erin :lol: maar man o man wat zaten die dingen goddelijk!! :angel:

waaaaaaaahahahahaha, moet er wel erg om lachen!!! zie het helemaal voor me (temeer omdat ik ook van die heerlijke lovehendles heb, hihihi

haai,



ik droeg die grote tenten in stringvorm van de Hema. Ik vond namelijk dat badstoffen kruisje wel handig :oops:



Maar toen ik echt groot werd (Had n enorme buik!!) zaten die ook niet meer lekker en deed ik ze gewoon onder mn buik… Zaten ze wel een beetje opgefrut, maar dat maakte me niet uit :smiley:



liefs

daffie

Ik droeg ook de naadloze slips van Zeeman. Heerlijk!

Strings kon ik echt niet meer verdragen tijdens mijn zwangerschap.