on-ge-lo-fe-lijk idioot filmpje

ik weet niet of het hier geplaatst mag, maar ik zag dit filmpje net en ik zat met open mond te kijken… idioterie zeg!

Van een man die denkt dat ie circusartiest is en -ach- zijn eigen kind ook maar even ‘opleid’ en rondslingert… dit kan niet goed zijn lijkt me…

:shock: :shock: :shock: :shock: had nog hoop dat het niet echt was

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Kom jij ook op geenstijl? :lol:

Ik zat ook met open mond te kijken naar dit filmpje… Kindje kon nog wel lachen na de act, maar het keek wel wat wazig… :shock:

Zo, als dat mijn man en mijn kind waren geweest, dan had ik hem heel hard op zijn gezicht getimmerd. :evil: Dat kan toch niet gezond zijn voor die kleine schoudertjes? :eh:

volgens mij kan dat nooit echt zijn…

Schrikken jullie hiervan… Tssss doe dit iedere avond voor dat hij gaat slapen :silenced: :silenced: :silenced:

Wat een on-ge-lo-fe-lijke idioot… Wat een debiel dat doe je toch niet… Net een pop… Arm kind… Je zal zo’n vader hebben…

@Angel & Luna wrote:

dat denk ik hier dus ook, of er moet wel een of ander tuigje bij hem zijn, wnt als je een kind zo rond slingers rammel je echt zn schouderstjes wl uit de kom!

sorry hoor, maar ik vind dit dus vreselijk om te zien!

dat kan toch ook niet gezond zijn.

@konijn wrote:

@Angel & Luna wrote:

dat denk ik hier dus ook, of er moet wel een of ander tuigje bij hem zijn, wnt als je een kind zo rond slingers rammel je echt zn schouderstjes wl uit de kom!

idd wij hadden met Luna al dat die graag wou slingeren tussen ons in nou die had gelijk een elleboog uit de kom :wall:

en probeer het maar eens met een zak aardappelen van minimaal 5 kilo daar slinger je echt niet zo makkelijk mee rond hoor dus ook met een kind die waarschijnlijk nog wel meer weegt ook niet

daarbij staat hij zo’n 10x te dicht bij de tv die gewoon recht blijft staan terwijl het kind daar toch echt tegen aan zou moeten zijn geknald zo dichtbij word het kind geslingerd

dus nee ik geloof het niet

Ik kan er dus niet eens naar kijken

na jullie reacties te hebben gelezen, kies ik ervoor om niet eens te gaan kijken. Ik wil mijn goeie humeur niet verstieren :wink:

Ik denk wel dat dit echt is hoor, maar jee, het arme kind. Shaken baby syndrom, gewrichten, pezen, spieren…

Nou ik hoop maar dat het niet echt is. Wat een idioot zeg :shock:

@Wawa wrote:

Ik heb ook weg geklikt… :shock:

Gelukkig haperde ons oude pc’tje zó erg dat ik er niet eens naar kon kijken. Gelukkig maar als ik jullie reacties zo lees!

Ik durf er ook niet naar te kijken als ik jullie reacties zo lees…

ishet niet gewoon een pop?

@Wawa wrote:

ik heb 'm ook niet afgekeken, een keer of 3 of 4 steeds verder in het filmpje geklikt tot ik het kindje zag lachen, maar dan nog… misselijk zeg :S

pas hier mee op ajb

of het nu echt is of niet

zo zie je ook vaak het volgende;

2 ouders zijn aan de wandel, kind tussen hun in

en dan van 1…2…3…

en dan het kind optillen en tussen hen in laten “zwaaien”

op die manier komt er veel druk te staan op de armen

met mazzel ( en dat heb je 9 van de 10 keer) gebeurt er niks

met pech, komt er zo veel kracht/druk op te staan, dat je of je de arm uit de schouderkom getrokken hebt

maar nog vaker dat de onderarm uit de elleboog getrokken word.

dat is het zgn. “zondagsarmpje

want juist op zondag gaat men wandelen en laat de kids zwaaien…

of het filmpje nu echt is of niet, ik vind het eng om te zien

Een zondagsarmpje gebeurd echt heel snel. Armkind.