on-ge-lo-fe-lijk idioot filmpje

een zondagsarmpje gebeurd heel snel maar dat is vooral doordat het gewricht een “schok” krijgt. ouders doen dat zonder “gevoel”… klinkt gek misschien maar 1, 2, huppakee, KAN ook goed gaan… dat weet iedereen… maar je moet dan op een bepaalde manier “wachten op elkaar… door het kind elkaar aanvoelen wanneer til je het van de grond en het kind (en z’n gewrichten/spieren/pezen) moeten kunnen meekomen.”

Ik denk dat het filmpje echt is. Het zou kunnen dat die man een circusacrobaat is en dat zo zijn kind “soepel houdt” voor de toekomst.

als je goed kijkt, zie je dat het kind nooit “de schok” in z’n gewrichten krijgt.

Die man zelf beweegt in totaal mee met de beweging die het kind maakt. Ik ben in dit filmpje niet zo bang voor de gewrichten/pezen. Hoe denk je dat die slangenmeisjes zo lenig blijven (slappe spieren/pezen is een bepaalde “aandoening”… maar wordt ook door oefening onderhouden).

Zorgen maak ik me wel om dat koppie van dat kindje. Volgens mij is het inderdaad voor de hersentjes niet veilig/goed.

vind het ook niet “leuk” om te zien hoor moet ik zeggen…

@lydia wrote:

ishet niet gewoon een pop?

Dat dacht ik ook, knap geknipt en geplakt lijkt me.

Zoiets doe je toch niet met je kind???

Oh mijn god, dat nekje en die schouders…en ellebogen, en nou noem maar op… Verschrikkelijk om te zien. Het ziet er wel echt uit hoor vind ik. Maar daarintegen, het kindje geeft geen enkele kick, geen piepje of gilletje of wat dan ook, dus wat dat betreft zou ik denken dat het een pop is. Laten we het maar hopen…

Of dit nou echt is of niet… er zijn altijd leipoos die het gaan nadoen… Mijn maag draaide zich 6 keer om … werdt er echt beroerd van…

Dit soort dingen zouden ze moeten verbieden …

Gatverdamme :evil:

@hedwich wrote:

pas hier mee op ajb

of het nu echt is of niet

zo zie je ook vaak het volgende;

2 ouders zijn aan de wandel, kind tussen hun in

en dan van 1…2…3…

en dan het kind optillen en tussen hen in laten “zwaaien”

op die manier komt er veel druk te staan op de armen

met mazzel ( en dat heb je 9 van de 10 keer) gebeurt er niks

met pech, komt er zo veel kracht/druk op te staan, dat je of je de arm uit de schouderkom getrokken hebt

maar nog vaker dat de onderarm uit de elleboog getrokken word.

dat is het zgn. “zondagsarmpje

want juist op zondag gaat men wandelen en laat de kids zwaaien…

of het filmpje nu echt is of niet, ik vind het eng om te zien

idd dat hadden wij ook met Luna heel vaak ging het goed en toen ineens lag d’r elleboog eruit :frowning: en Luna die probeert het nog steeds alleen doen wij er niet meer aan mee

Ik heb hem niet eens afgekeken, wat eng zeg!

Getverdemme!!! Je zal maar zo’n vader hebben!! En moeder trouwens die dit doodleuk filmt! Nou als dat bij mij thuis zo zou gebeuren dan zou ik niet voor mezelf instaan! Ben bang dat er dan iets in me knapt dat me erg aggresief zal maken!

Ik heb ook weg geklikt…vindt het gewoon mishandeling…

@preggie wrote:

een zondagsarmpje gebeurd heel snel maar dat is vooral doordat het gewricht een “schok” krijgt. ouders doen dat zonder “gevoel”… klinkt gek misschien maar 1, 2, huppakee, KAN ook goed gaan… dat weet iedereen… maar je moet dan op een bepaalde manier “wachten op elkaar… door het kind elkaar aanvoelen wanneer til je het van de grond en het kind (en z’n gewrichten/spieren/pezen) moeten kunnen meekomen.”

Ik denk dat het filmpje echt is. Het zou kunnen dat die man een circusacrobaat is en dat zo zijn kind “soepel houdt” voor de toekomst.

als je goed kijkt, zie je dat het kind nooit “de schok” in z’n gewrichten krijgt.

Die man zelf beweegt in totaal mee met de beweging die het kind maakt. Ik ben in dit filmpje niet zo bang voor de gewrichten/pezen. Hoe denk je dat die slangenmeisjes zo lenig blijven (slappe spieren/pezen is een bepaalde “aandoening”… maar wordt ook door oefening onderhouden).

Zorgen maak ik me wel om dat koppie van dat kindje. Volgens mij is het inderdaad voor de hersentjes niet veilig/goed.

vind het ook niet “leuk” om te zien hoor moet ik zeggen…

Mijn idee ook.

:frowning: Kan er niet naar kijken, misselijk zeg…

Ik heb het na een paar seconden uitgezet, want ik kan hier niet naar kijken. Ik hoop echt van harte dat dit nep was want die paar seconden die ik zag, vond ik al te erg!

:evil: :evil: :evil:

ik heb het ook weggeklikt, dit is gewoon echt erg en ik kan er niet naar kijken

ik hoop echt dat het nep is en zo niet dan zou die kerel opgepakt moeten worden voor mishandeling!!

arm kind :frowning:

Ik heb het net toch ook zitten kijken, hoewel ik dit in de eerste instantie niet wilde na jullie reacties.

Ik weet niet of dit wel echt is, maar het lijkt er wel op. Als je ziet hoe hij die baby rondslingert, kan dit haast niet nep zijn toch? Met de veerkracht die hij gebruikt enzo…

Wij slingeren onze kinderen ook weleens in het rond, maar absoluut niet op die manier, en zeker niet zolang! Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt…