omrollen

Wanneer konden jullie kids omrollen? Volgens ‘de boekjes’ leren ze dat tussen 3 en 6 maanden. Lara was 7,5 maand en tessa is nu ook dik 7 maanden en die kan het nog lang niet. Echt géén idee heeft ze ervan :mrgreen: .

Ze houdt ook niet van liggen, ze zit liever.

ik heb een veel gemiddelder kind dan jij. 4 maanden was ie.

Jasper was ook rond de 4 maanden toen hij van buik naar rug kon, maar niet meer terug :roll: Pas met ruim 7 maanden kon hij beide kanten om rollen :mrgreen:

Hou op, schei uit over omrollen :roll:

Isa wilde niet op haar buik liggen…CB helemaal in paniek.

Kinderfysio er aan te pas…ze was 7 maanden toen ze eindelijk eventjes op haar buik wilde liggen en bij 8 maanden ging ze rollen

Nu rolt ze de kamer door :inlove:

Volgens mij heeft de kinderfysio echt niks toegevoegd, ze was er gewoon niet eerder aan toe.

Paniekerig CB ook altijd :snooty: :doh:

Lucas met 4,5 maand

Pepijn met bijna 6 maanden

Merlijn nu nog niet en die is net 6 maanden, ach ik vind het niet erg hoor :wink: morgen moet ik naar het Cb ben benieuwd of ze er wat over zeggen.

ik zeg maar niks want dan ren je direct naar de fysio :mrgreen: (beide kids met een maandje of 3,5 :oops: ohoh nou ga je toch rennen :wall: ) :mrgreen:

Tessa kon met een maand of 5 van buik naar rug rollen omdat ze een pesthekel had om op haar buik te liggen… andersom duurde wel veel langer…

Joyce was sneller… die was nog geen 4 maanden toen ze al een beetje omrolde en met 4 maanden rolde ze echt goed beide kanten op…

Het komt vanzelf…

Meer kindjes slaan dingen over… Ik heb als kind het kruipen overgeslagen…

Misschien ook niet wijs als ik hier post, Sam was krap aan 3 maanden.

Maar nou, daar komt nog steeds amper geluid uit hoor :mrgreen:

Dus ieder z’n talent kennelijk :wink:

lev was net 5 mnd toen hij bijna kanten op kon rollen, maar zitten…dat kan hij nu met 8 mnd nog niet echt :lol:

tja, ieder z’n eigen tempo hoor.

met 5 maanden van buik naar rug en met 6 mnd had hij van rug naar buik goed onder de knie. Nu met 8 maanden kan hij al een hele tijd zitten en als ie er genoeg van heeft laat hij zich rustig achterover vallen :wall: :lol:

hier rolde ze al snel… maar ze doet et nooit… kan ook nog…

me buurmeisje rolde met 10 maand… en liep met 11 los… dat kan dus ook!!

Sinds een paar weken kan ze van de rug naar de buik rollen, alleen nog maar één kant op en ze kan nog niet terugrollen. Op de buik liggen kan ze al langere tijd en dat vindt ze ook erg leuk. Ook wil Lianne alleen nog maar zitten op schoot. Je moet haar wel vasthouden, maar ze zit al behoorlijk stevig.

lucas en thomas zo rond de 4 1/2 maand en iris draaide op de buik met 3 maanden, met 3/12 draaide ze ook weer terug

Ik heb ook een latertje hoor. Met 7 maanden kon hij pas rollen en nu rolt hij de hele kamer door.

Zitten kan hij wel al heel lang maar als hij het zat is laat hij zich net als Lenn naar achteren vallen…

Met ongeveer 3 maanden

Thijmen met 5 dacht ik

Dat weet ik niet eens meer :eh:

Kaylee met 5.5 mnd. Jayden nog niet… Jayden heeft er ook nog niet zo’n zin in geloof ik. Die slaapt liever :lol: :mrgreen: :inlove:

Serina rolde met 6 maand 1x daarna tot 9 maanden niet, en ze liep met 11 maand 8)

Wesley kon zich zelf omrollen tussen de 4-5 maanden.

Elise rolde met een maand of 7, maar dan over 1 zijde, dus over rechts heen en rechts terug. Nog steeds doet ze dat, maar het liefst kontschuift ze nu of tegenwoordig ook buikschuiven, rollen is nog steeds geen favouriet en ze doet het nog steeds niet over beide zijden. maak je dus niet druk hoor… komt wel goed!

okee, dus ik heb wel een ernstig laat kind wat rollen betreft (los zitten kan wel idd…). Okee, nou ja, dat is dan maar zo. Doe je niks aan hè… Volgende keer eens vragen op het CB of ze bereid zijn daarover in paniek te raken of dat we het nog een jaartje afwachten :lol: .

hier 2 totaaaaal verschillende kids…

Aniek kon van buik naar rug met 7 maand, van rug naar buik pas met 9 maand.

Lekker rijkelijk laat dus, maar niks fysio hoor, gewoon toen ze eraan toe was.

Ben haar wel wat meer gaan stimuleren toen ze met 7 maand in eerste instantie geen aanstalten maakte.

Peter rolde met 10 weken, ja eerlijk :shifty: al van buik naar rug en 2 weken erna ook weer terug…

Maar ja, die was eh nogal bijdehand want met 4 maanden begon hij te teigeren en dat heeft hij volgehouden tot hij met 14 maanden los liep.

De blaren hingen aan zijn grote teen, daar zette hij zich mee af.

Wat Michel gaat doen weet ik niet, maar die is al druk met zijn koppie optillen en hij weet zich ook al op zijn zij te krijgen… een monstertje is het tot op heden… ik denk wel dat hij van plan is rap bepaalde dingen te gaan doen… :shifty: