OMG .. een 4 jaar oude McDonalds Burger .....

Ik was aan het surfen op Youtube en vind dit filmpje. Het laat zien wat 4 jaar doet voor een McDonalds happy meal.



Het is een gewoon informatieve video voor dieeten, maar deze gast bracht haar McDonalds Happy meal mee voor te laten zien wat er mee gebeurd als je het gewoon 4 jaar in een boterhammendoos bewaard …



Video McDonalds Broodje met frietje



Ik zit echt zo :shock:

gatver dat frietje :lol: :lol: :lol:

Huh ik vind het wel leuk eigenlijk…! :shock: :lol:

:lol: :lol:



Ik vind het verbazingwekkend hahahahahha.

:sick:

huh :think: …helemaal geen schimmel of andere pluizige dingen…raar hoor.



Als ik mijn boterhammetjes een week in de trommel laat zitten, dan wandelen ze er blauw en pluizig uit :mrgreen:

hm… als dat broodje er nog zo goed uitziet na 4 jaar…



hoe oud is het broodje dan wat je normaal krijgt bij de mac :lol: :lol:



ach toch best lekker af en toe een hamburgertje van de mac :wink:

@mayo28 wrote:

huh :think: …helemaal geen schimmel of andere pluizige dingen…raar hoor.



Als ik mijn boterhammetjes een week in de trommel laat zitten, dan wandelen ze er blauw en pluizig uit :mrgreen:


ze bakken het broodjes af heh :wink: Als jij bijv pistoletje afbakt en dat een maand ergens neerlegt, zie je het ook niet dat het gaat schimmelen… En gewone sneetjes wel… maar als je het laat roosteren, zie je ook niet dat het gaan schimmelen :slight_smile:

Ik denk dat de mac ’ de steen der wijzen’ heeft gevonden en het gebruikt op het eten :mrgreen:

vind het vreemd, bij ons lukt het niet… en heb wel eens (per ongeluk) een mc broodje gevonden in de kliko… en die zag er echt wel slechter uit…wil zeggen in staat van ontbinding…



persoonlijk geloof ik het verhaal niet echt… :silenced:

het is wel amerika (misschien dat hun iets anders gebruiken)

Als je nou elke dag macdonalds eet, zou je dan zelf ook minder snel verschrompelen van alle conserveringsmiddelen die je binnenkrijgt? :angel:

Was dat 3 maanden oude patatje gebakken? Volgens mij niet namelijk.



Het is natuurlijk allemaal gefrituurd en gebakken. Maar afgezien van dat is het natuurlijk best smerig…



Ik denk dat je ten eerste deze amerikaanse dames met hun verhaal met een korreltje zout moet nemen en ten tweede bedenken dat tegenwoorig heel veel troep te koop is.



Eet met mate dan zal het vast allemaal niet zo heel erg zijn met je gestel…

@Drella wrote:

Als je nou elke dag macdonalds eet, zou je dan zelf ook minder snel verschrompelen van alle conserveringsmiddelen die je binnenkrijgt? :angel:




Ik denk dat je dan inderdaad niet verschrompelt :mrgreen:

Uitzetten dat doe je wel. :smiley:

@Drella wrote:

Als je nou elke dag macdonalds eet, zou je dan zelf ook minder snel verschrompelen van alle conserveringsmiddelen die je binnenkrijgt? :angel:




dacht ik dus net ook… :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

vind het vreemd, bij ons lukt het niet… en heb wel eens (per ongeluk) een mc broodje gevonden in de kliko… en die zag er echt wel slechter uit…wil zeggen in staat van ontbinding…



persoonlijk geloof ik het verhaal niet echt… :silenced:

het is wel amerika (misschien dat hun iets anders gebruiken)


Ik heb er wat langer over nagedacht he… maar 4 jaar… en dan die conditie… ik weet het ook niet :think:

Zoals je al zegt: tis wel Amerika…

Misschien moeten ze met hun ingrediënten een anti-rimpel creme op de markt brengen :lol:



Haha joseetje ja dat is de andere kant natuurlijk :mrgreen:

@Affie wrote:

@Pitje27 wrote:
vind het vreemd, bij ons lukt het niet… en heb wel eens (per ongeluk) een mc broodje gevonden in de kliko… en die zag er echt wel slechter uit…wil zeggen in staat van ontbinding…



persoonlijk geloof ik het verhaal niet echt… :silenced:

het is wel amerika (misschien dat hun iets anders gebruiken)


Ik heb er wat langer over nagedacht he… maar 4 jaar… en dan die conditie… ik weet het ook niet :think:

Zoals je al zegt: tis wel Amerika…




Zowiezo is een afgesloten, droog trommeltje (dat vast niet te warm bewaard wordt) al heel anders dan een zompige kliko (tenminste, die van mij is niet brandschoon :shifty: )

@Pitje27 wrote:

@Drella wrote:
Als je nou elke dag macdonalds eet, zou je dan zelf ook minder snel verschrompelen van alle conserveringsmiddelen die je binnenkrijgt? :angel:




dacht ik dus net ook… :mrgreen:




Ja precies,daarom schatten ze mij altijd jonger dan 32 :wink:



:lol:

@Drella wrote:

@Affie wrote:
@Pitje27 wrote:
vind het vreemd, bij ons lukt het niet… en heb wel eens (per ongeluk) een mc broodje gevonden in de kliko… en die zag er echt wel slechter uit…wil zeggen in staat van ontbinding…



persoonlijk geloof ik het verhaal niet echt… :silenced:

het is wel amerika (misschien dat hun iets anders gebruiken)


Ik heb er wat langer over nagedacht he… maar 4 jaar… en dan die conditie… ik weet het ook niet :think:

Zoals je al zegt: tis wel Amerika…




Zowiezo is een afgesloten, droog trommeltje (dat vast niet te warm bewaard wordt) al heel anders dan een zompige kliko (tenminste, die van mij is niet brandschoon :shifty: )




haha, mijn kliko is altijd brandschoon… :liar: :mrgreen:

maar bedoel met bacterieen groei. in een broodtommel kan het ook schimmelen… misschien zet die vrouw het wel op een speciale plek neer…wie weet…

@joseetje wrote:

@Drella wrote:
Als je nou elke dag macdonalds eet, zou je dan zelf ook minder snel verschrompelen van alle conserveringsmiddelen die je binnenkrijgt? :angel:




Ik denk dat je dan inderdaad niet verschrompelt :mrgreen:

Uitzetten dat doe je wel. :smiley:




Inderdaad uitzetten doe je wel. Ooit eens een documentaire gezien over een man die alleen maar mcdonald’s eten at. Net even gegoogled en dat was deze documentaire http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Size_Me