OMG .. een 4 jaar oude McDonalds Burger .....

Als het in een luchtdicht broodtrommelte heeft gezeten, wil ik het wel geloven.

Kan het niet openen… (ligt aan m’n laptopje hoor…) maar ben nu wél heel nieuwsgierig… :mrgreen:

mijn eerste ingeving was: waarom zou je uberhaupt iets 4 jaar bewaren om te kijken hoe het er dan uit ziet?!?!



Maar ik vind het een beetje onduidelijk onder welke omstandigheden het allemaal nou precies bewaard is.

Een goed gebakken en geroosterd broodje/stuk vlees/ patatje in een brandschone luchtdichte trommel verwacht ik ook niet weg te lopen eigenlijk.



Het is dat ik geen luchtdichte trommels heb… anders zou ik het bijna zelf gaan proberen :lol: (maar ik heb dus niet de behoefte om iets 4 jaar te bewaren om te kijken of het zelf leert lopen of niet :wink: )

Hummm ik snap nu ineens waarom mcD opeens zo´n 100% rundvlees en 100% aardappelen zonder toevoegingen campagne aan het voeren is.



Het ziet er maar weird uit! Zou het aan de broodjes liggen, of de kaas, of de saus, of zit er een gehein ingredient door het frituurvet? :think:

tja leg eens een lijk in een luchtdichte ruimte… dat verdroogd net als dat broodje en die hamburger… en verder gebeurt daar weinig mee… ja als het lang genoeg blijft liggen heb je beef jerky :oops:

Het is eigenlijk een soort van mumificeren.

Die aardappelpartjes hebben vast niet luchtdicht verpakt gelegen… die kwamen uit een papieren zakje.