om de dag klussen?

wat een stomme titel,sorry,maar wist even niet hoe ik het op moest schrijven:-)

ik wil zwanger worden,al lang ben al paar x op het zwanger forum geweest…

deze maand willen we dr echt voor gaan…

dus doen we het om de dag,is dat goed?

stomme vraag,we hebben namelijk alles al geprobeerd,maar de 1 zegt om de dag of om de 2dgn?groetjes

om de dag is prima hoor :thumbup: gewoon lekker door gaan

jep lekker om de dag idd , enne een orgasme eerst bij jou wilt het zaad wat makkelijker laten opnemen door je baarmoeder :wink:

oh dus een orgasme is dus wel echt noodzakelijk :o

we zijn al zo lang bezig je word er niet lekker van,dit is de laatste oefenmaand,en april word dan dokter,zie dr tegen op,maar ja…

(heb ook net miskraam gehad)maar ze zeggen dan dat je dan ook weer HEEL snel zwanger kan worden door de hormonen?

neeej niet noodzakelijk , wel bevordelijk :stuck_out_tongue:

maar hoeft niet perse , dan moet je op je kop gaan staan :mrgreen:

oww ja kan hoor na een mk dat je dan weer snel zwanger kan raken maar ook dat hoeft niet perse , zorrie voor mn peptalk :?

hoop dat je snel zwanger mag raken :-*

nathaliehvdominique :smiley: Haha heb ik al gedaan,benen in de lucht manlief me omhoog schudden hahahaha,we hebben de raarste dingen gedaan :lol: kussen dr onder,half uur stil blijven leggen vooral niet bewegen,wat een drama dit!!!HAhaha,oke ik blijf lachen hoor

Bij ons heeft randje fietsen gwerkt , klinkt misschien stom maar hier wel succes gehad.

Al weet ik natuurlijk niet of het daardoor echt raak was

randje fietsen???

denk dat je bedoelt rondje,maar eh als fat zo is haha,ik doe het meestal laat op de avond,en om nu uur of half 1 me fiets op te stappen haha,zie me al gaan :smiley:

google maar eens op randje fietsen :wink:

ohhhhhhhhhhhh meteen ff gekeken!!!

thanks voor de tip,gaan we natuurlijk uit proberen :stuck_out_tongue:

als je weet wanneer je eisprong is zou ik het alleen rond die tijd doen hoor, na een tijdje was het niet leuk meer :oops:

dat is me probleem,die stomme eisprong,heb ook geen normale cyclus verschilt zo vaak,en ik voel het ook niet…

ik vind de sex toch al niet leuk meer,man lief ook niet,naja we zijn eigenlijk nu pas weer begonnen,voor me dochter in 2006,hebben we 5 jaar gedaan!!hij durfde niet eens meer naar bed,vreselijk…

maar ik was aan de pil gegaan vorig jaar september,wnt we hadden het opgegeven,en nu 1 maand zonder pil omdat ik ook medicijnen slikte en pats zwanger hahaha…en eh 1x die maand!!!toch erg,gelukkig heb ik nog de tik om het in me agenda aan te geven wanneer,en dat was 11 dgn na me menstruatie,dus deze maand gaan we die elfde dag er voor hihihi

had mk gehad, en daarna wilde ik zo graag… menstruatie was zo wisselend… toen heb ij bij de kruidvat pilletjes gehaald en menstruatie liep weer goed… 1 maand ben ik snel na de daad zeg maar op m’n buik gaan liggen en ja hoorr… maand erna zwanger :wink: :slight_smile: met een mooi mannetje als resultaat!

@mlk1982 wrote:

had mk gehad, en daarna wilde ik zo graag… menstruatie was zo wisselend… toen heb ij bij de kruidvat pilletjes gehaald en menstruatie liep weer goed… 1 maand ben ik snel na de daad zeg maar op m’n buik gaan liggen en ja hoorr… maand erna zwanger :wink: :slight_smile: met een mooi mannetje als resultaat!

Op je buik gaan liggen?? :think:

Benen in de lucht, handstand, alles hebben wij geprobeerd maar ook zonder resultaat.

Klussen word idd vervelend als het verplicht is :wink:

Succes meid hopelijk is het snel raak :hug:

bigsby:Een drama gewoon HET MOETEN doen,bleh…maar ja we willen een klein broertje of zussie:-)

pilletjes?oke die ga ik dus proberen,probeer alles hiihi…

en op me buik leggen?die heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk blijf altijd stokstijf leggen,en kussen dr onder en hopen dat alles blijft zitten,erg he…

gelukkig hebben we allemaal het zelfde,alleen duurt het zo lang bij ons,en bij meerdere natuurlijk…

Randje fietsen :think: :think: :think:

Echt werkelijk nog noooooit van gehoord :mrgreen: …

Ff googlen, en weer wat wijzer geworden 8)

tjonge, waar KoK toch al niet goed voor is 8) :mrgreen:

Ik dacht altijd dat een vrouw als 2e een orgasme moet krijgen omdat het zaad dan als het ware naar binnen wordt gezogen :think:

Ik hoop dat het snel raak mag zijn! Suc6 ermee!

(Nu ff googelen op randje fiesen :wink: )

Stond idd net ook in een stukje tekst. Het plasje sperma wordt als het ware naar binnen gezogen bij een orgasme.

10. Raak je sneller zwanger door randjesfietsen?

Ja, dat klopt. Randjesfietsen is een ideale techniek om snel zwanger te raken. Door alle tussentijdse samentrekkingen en door de kracht van het uiteindelijke orgasme, dipt de baarmoedermond in het plasje sperma en worden de zaadcellen naar binnen gezogen. Honderden vrouwen op de fora van Zwangerschapspagina, Zappybaby en 9maand hebben reeds gesignaleerd dat deze techniek voor hen werkt.

:smiley: ja randje fietsen,ik heb ook even gelezen,en natuurlijk uitgeprobeerd,maar eh zo makkelijk is dat gerust niet :? haha

maar we blijven proberen:-)