mayo:zie dat je eug heb gehad,wat naar!!
heb je beide eileiders nog weten te behouden?
:hug:
Ja, gelukkig wel…
Ik was er op tijd bij, het (al overleden) vruchtje is weggehaald dmv een incisie in de eileider. Die is als het goed is vanzelf weer gesloten. Ik heb nu 3 mooie gaatjes in mijn buik erbij, samen met het litteken van de KS ziet het er erg gezellig uit 8) :mrgreen:
Ik zie bij jou ook een BBZ in je onderschrift :hug:
Hoe is het bij jou verlopen???
(al met al heb jij al genoeg voor je kiezen gehad zo te zien! :hug: )
gelukkig dat het zo is gegaan,
bij mij minder,ik was zwanger,maar had wel een x bloed verloren,maar niet echt mega kramp,dus Vk zei geniet er maar van,nou oke(genieten van een zwangerschap is dr hier niet bij hoor )
maar begon weer een x te bloeden,en me moeder vertrouwde het niet,ik riep nog heel stoer ah mam,thuis gaat het wel over(ging van een miskraam uit)straks plas ik het uit,maar me moeder reed gewoon ehbo op,daar onderzoeken,en ik mocht met spoed de ok in,eileider stond op knappen,was echt net op tijd zei de dokter(vruchtje was 7 en halve week)
helaas is rechter eileider dr uit gehaald…dus ik heb ook mooi littekentje…
Jeetje wat een ellende zeg!
Maar gelukkig neemt die ene het allemaal over, en kun je prima zwanger raken met 1 eileider.
En die 3 gaatjes zien er idd grappig uit, een din van mij heeft dat ook. Op den duur vervagen ze wel.
mayo :hug: :hug: en patty :hug: :hug:
randje fietsen is idd oefening baart kunst :mrgreen:
Patty, ik verloor ook al weken bloed hoor…alles bij elkaar een week of 4.
De zwangerschap is bij 9 weken beeindigd (vruchtje was al een paar weken dood, placenta was nog actief). Overigens dacht ik een miskraam te hebben die gewoon weken aan het ‘doorzeuren’ was. De operatie kwam rauw op mijn dak vallen, maar ik had al weken eerder afscheid genomen van het kindje.
En inderdaad, die ene eileider zou het transport van een eitje over kunnen nemen. Alleen duurt het wel even voordat je lichaam dat door heeft heb ik van de gyn begrepen…
Dat randje fietsen houd ik even in gedachten
randje fietsen?? mmmh oke… maar als hij in je klaar is gekomen en jij ook klaar komt daarna… dan loopt het bij me der weer uit hoor?? meer dames hier last van???
x flowergirl
flower gril bij mij ook hoor,leg met een maandverbandje om in bed,en me billen omhoog
Niet alles loopt eruit, maar het lijkt wel veel ja
Randje fietsen lijkt mij eerlijk gezegt niet echt wat :think:
ik zie aan je ondertekst dat zwanger worden niet echt het probleem is :hug: :hug: :hug: :hug:
en om de dag heeft hier 2x geholpen :inlove:
nee gelukkig weet ik dat ik zwanger kan worden,alleen zit zoveel tijd tussen elke keer,balen
Randje fietsen vind ik ook ,eh hoe zal ik het zeggen,Veel werk hahaha
bianca veel plezier bij je echo morgen spannend en Super leuk
@ mama van Patty :
Hoe is het inmiddels ?
Nog steeds aan het klussen ??
Ik wil ook even reageren op je vraag.
Wij klussen ook netjes om de dag , en als manlief klaar is gekomen ik ook met de billen de lucht in of me benen opgetrokken op de borstkas. Meestal krijg ik me orgasme na mijn lief ( heb gehoord en gelezen dat het beter is omdat het zaad dan beter naar binnen gaat) maar hier al anderhalf jaar om zwanger te raken en ook nog niet gelukt …
Ook ik vind het niet meer zo leuk om te vrijen als voordat we aan de slag gingen om zwanger te worden. Het spontane is er een beetje af… :oops: