Om 9.00 uur sollicitatie...

Nadat ik een sollicitatiebrief geschreven had ik voor een baan als leidster op een kdv (jaja, toch maar weer een poging wagen, weet duidelijk nog niet wat ik wil :stuck_out_tongue: ) heb ik gisteren een uitnodiging gekregen voor een gesprek voor een andere functie, leidster van een bso voor 15 uur in de week (voorschoolse en naschoolse opvang)



Ik heb weinig ervaring met basisschool kinderen, maar het lijkt me wel erg leuk om te proberen.

Daarnaast biedt dit natuurlijk een mooie opstap. Ik kan blijven werken waar ik nu werk, verdeel mijn uren tussen de uren van de bso in (weten beide werkgevers, is akkoord). Doorgroeimogelijkheden, urenuitbreiding, mogelijkheden om te gaan werken als klassenassistente.



Om 9.00 uur heb ik een sollicitatiegesprek. Telefonisch liep het contact al erg vlot, dus dit zal ook wel goed gaan.

Aangezien ik al 5 jaar uit de kinderopvang ben, vind ik het wel weer heel erg spannend!! :shifty:

Ik zou vandaag een middagje mee kunnen draaien, maar ik ga het niet redden met mijn geplande afspraken. Het is kort dag, hopelijk is het geen probleem dat ik het vandaag niet ga redden. (ben flexibel, maar dit is wel heel snel :lol: )



Dus, willen jullie duimen dat ik het leuk vind en dat het ook van hun kan bevalt? Volgende week meedraaien om te zien of ik goed funcioneer in een groep met 15-20 kinderen. Of ik de juiste activiteiten aanbied en of ik geschikt ben en een klik heb met kinderen in deze leeftijdsgroep; soort van vleeskeuring :angel:

Oeeee spannend! Het klinkt echt super!

Ik wens je heel veel succes! En duim zeker voor je!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh wat leuk zeg denk dat het wel helemaal goed gaat komen.



Succes

succes vandaag

Succes!

Klinkt leuk allemaal.

Toi toi toi!!!

Heel veel succes meid.

Je hebt al zoveel zorgen aan je hoofd wat betreft je mama.

Ik gun het je, zet 'm op!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



:-* Jewel

:shock:





:dance: :dance: :dance:



héél veel succes :smiley:



:-*

Ik ga duimen :thumbup: :thumbup:



Ik ben zelf ook leidster van de BSO en vind het een heerlijke baan :smiley: :smiley: :smiley:

Succes!



Ik heb ook veel ervaring op de BSO. Ook altijd erg leuk gevonden!

heerlijk he als mensen zo enthousiast over je zijn. Zet 'm op meid :thumbup: :thumbup:

owww nicje spannend meis… hier draaien de duimpjes volop!!!

Succes!!

succes!

Spannend Nicje Ik ben ook hard aan het duimen. :thumbup:

spannend! succes!

Owww Nicje dat klinkt er leuk allemaal… :thumbup:

Ik duim voor je mee… :pray:

Nicje en ben je al wat wijzer!!

Ben wel benieuwd!

Ow Nicje, ik zie je topic nu pas :oops: . Ik duim met terugwerkende kracht, mag dat ook? Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is!



:-*

Winnie

hoe is het gegaan??

Leukleuk, lief dat jullie duimen…



Ik vond het een heel fijn gesprek, we hebben ipv een uur, bijna 2 uur gezeten :oops:

Voor mijn gevoel heb ik heel duidelijk aan kunnen geven wie ik ben en wat ik kan.

Ben ook wel een beetje trots op de manier waarop ik mezelf heb kunnen neerzetten :angel:

Het enige waar ik wat onzeker over ben is mijn ervaring.

Ze zoeken echt iemand die al meteen de groep kan draaien, zoals zij het voor ogen hebben.

Het is niet zoals 5 jaar geleden, dat je gezellig met de kinderen activiteiten gaat doen, maar het is ook erg belangrijk dat er een heel plan opgesteld gaat worden. Een jaarplanning en die moet ook planmatig en structureel nagestreeft worden.

Het lijkt me erg leuk en een super uitdaging.



En toch heb ik een twijfel…

Ik vind het zo moeilijk in te schatten of ik met deze doelgroep kan bereiken wat ze van mij verwachten… :shifty:

Elke dag een verplichte activiteit, die nabesproken moet worden. Elke 6 weken een thema, met daaraan verplichte activiteiten. Kindvolgsysteem (wat ik nog niet in praktijk écht ken)



Kan ik dat? :think:



Ik krijg zelf een beetje het gevoel dat ik net te weinig ervaring heb. Dat ik liever eerst een half jaartje ervaring wil opdoen bij een bso als 2e leidster en dan deze functie aan moet/kan/durf gaan.

Of ik die ruimte krijg, lig eraan of ze nog meer kandidaten kunnen vinden. (de werktijden zijn natuurlijk niet echt ideaal en voor iedereen te combineren)



Dit weekend even overdenken en maandag bellen voor een proefmiddag. (woensdag/vrijdag)



Wat er ook uitkomt, ik ga zeker verder kijken naar andere bso-functies. Want vooraf ben ik info gaan zoeken op internet en tijdens het gesprek ben ik er wel achter gekomen dat ik het toch wel heeeeeeel erg leuk vind… :wink: