Om 9.00 uur sollicitatie...

Nadat ik een sollicitatiebrief geschreven had ik voor een baan als leidster op een kdv (jaja, toch maar weer een poging wagen, weet duidelijk nog niet wat ik wil :stuck_out_tongue: ) heb ik gisteren een uitnodiging gekregen voor een gesprek voor een andere functie, leidster van een bso voor 15 uur in de week (voorschoolse en naschoolse opvang)



Ik heb weinig ervaring met basisschool kinderen, maar het lijkt me wel erg leuk om te proberen.

Daarnaast biedt dit natuurlijk een mooie opstap. Ik kan blijven werken waar ik nu werk, verdeel mijn uren tussen de uren van de bso in (weten beide werkgevers, is akkoord). Doorgroeimogelijkheden, urenuitbreiding, mogelijkheden om te gaan werken als klassenassistente.



Om 9.00 uur heb ik een sollicitatiegesprek. Telefonisch liep het contact al erg vlot, dus dit zal ook wel goed gaan.

Aangezien ik al 5 jaar uit de kinderopvang ben, vind ik het wel weer heel erg spannend!! :shifty:

Ik zou vandaag een middagje mee kunnen draaien, maar ik ga het niet redden met mijn geplande afspraken. Het is kort dag, hopelijk is het geen probleem dat ik het vandaag niet ga redden. (ben flexibel, maar dit is wel heel snel :lol: )



Dus, willen jullie duimen dat ik het leuk vind en dat het ook van hun kan bevalt? Volgende week meedraaien om te zien of ik goed funcioneer in een groep met 15-20 kinderen. Of ik de juiste activiteiten aanbied en of ik geschikt ben en een klik heb met kinderen in deze leeftijdsgroep; soort van vleeskeuring :angel:

Oeeee spannend! Het klinkt echt super!

Ik wens je heel veel succes! En duim zeker voor je!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh wat leuk zeg denk dat het wel helemaal goed gaat komen.



Succes

succes vandaag

Succes!

Klinkt leuk allemaal.

Toi toi toi!!!

Heel veel succes meid.

Je hebt al zoveel zorgen aan je hoofd wat betreft je mama.