Om 9.00 uur sollicitatie...

Ik zou er ondanks je twijvel toch voor gaan, ga in ieder geval eerst proefdraaien dan weet je zeker wat je wil.



En het lijkt heel pittig maar in de praktijk valt het wel mee hoor, werken met al die jaaractiviteiten ed. Ik doe nu een cursus via het werk ICC leidster op de BSO echt super leuk en zo geschikt dus voor het ontwikkelen van activiteiten.

wat veel moeten zeg! Ook voor die kids…



elke dag een activiteit, ik vind dat pittig. Wij bieden echt niet elke dag wat aan, wel gaan we elke dag wat doen met ze. Maar soms bedenken we dat op dat moment en is het goed. Soms doen we ook zo 3 middagen achter elkaar niets en vermaken ze zichzelf. Kinderen die mee mogen doen, doen mee, de rest gaat spelen.

en elke keer na bespreken? Phff haha ik vind dat zo veel extra werk wat weer tenkoste gaat van de kinderen of stichting uren. :think:



Maar wel onwijs leuk dat het je iig wel erg aanspreekt :thumbup:

De uren moet je idd net tegen kunnen. Ik vind het heerlijk. Overdag thuis, tegen half 3 ga ik weg en ben half 7 weer thuis als het mee zit. Eten staat dan klaar en ik heb overdag schoongemaakt en boodschappen gedaan. De lange middag ben ik weg van half 12 tot half 7. Ik vind de tijden ideaal, maar misschien is dat wel anders als je zelf kids hebt.



Ik ben benieuwd naar je proefmiddag en wat je gaat beslissen!

Succes :thumbup: :thumbup: