Olifantsdracht?

Gelezen op zijonline :shock:



En dan niet alleen in de kop in getallen, maar ook in de tekst eronder voluit geschreven!

:eh:



WAUW…

:shock: Apart…



Die buik zal inmiddels wel geknapt zijn dan hehe :lol:

:lol:

hahahahaah :mrgreen:

Ik denk dat ze bij hem weggegaan is omdat ze er de buik van vol had :silenced:



Toch knap om 2x dezelfde typfout te maken :mrgreen:

Als ik 14 maanden zwanger zou zijn, zou ik ook ruzie gaan maken met een arts hoor. Ik begrijp het dus wel :mrgreen: .

Misschien heeft hij dat kindje vast een face lift gegeven en blijft het nog ffies herstellen in mama’s buik…

Ruzies ok maar hoe erg is een kanllende ruzie?



Prima staaltje journalistiek en redigeer werk! :thumbup:

Ja super stukje!!



Ik denk dat kanllende ruzie heel erg kan zijn :mrgreen: :shock: :cry:

Journalist heeft zich vergist in wat letters, denk een typfout… :shifty:



Moet in mijn ogen nl “knellende ruzie” zijn, met zoooo’n buik, moet hij wel tegen de muur gedrukt worden door haar :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Op die site maken ze heel vaak schrijffouten, maar ik vond dit toch wel erg extreem. Daarbij is het niet eens een schrijffout, dit is gewoon oerdom… :mrgreen:

mischien bedoelen ze met knallende ruzie dat haar buik geknald heeft? :eh:

Whoehahaha…lekker stukje :lol: :lol: :lol: :lol:

verdikkie zeg…die plastische chirurgen kunnen tegenwoordig ECHT van alles :clap:

:shock: :mrgreen: :smiley:

Nou lekker stukkie zeg! Loop over maar 14 maanden zit ik niet op te wachten hoor! Whahaha

En die Kanllende ruzie erachter aan :shock: :shock: :shock:

het is natuurlijk gecensureerd, kanllende ruzie is of een candlelight ruzie (en dan viel het dus wel mee) of het is een kan-lullen-die-man ruzie, en dat kan hij.

Jeetje en ik vond 18 dagen overtijd al zoveel pfffff arme meid, 14 maanden zwanger :mrgreen:

Is vast een gat in de markt…plastische chirurgen kunnen tegen woordig dus ook de zwangerschap verlengen. :think: (Denk niet dat een vrouw daar op zit te wachten)



en qua ruzie denk ik dat de tweede ruzie is lena3 :lol:

meiden…ze is zwanger en heeft vast ontzetend veel last van de hormonsters