Olifantsdracht?

En toch zit ik me af te vragen hoe dat kind eruit ziet als het er eindelijk uitkomt. Kan het gelijk weglopen? Eet het al gelijk pizza? Dat soort vragen :think:

Misschien wandelt het wel gewoon naar buiten :think: . Ook makkelijk. Zeker als je vriend plastisch chirurg is en je zaakjes allemaal weer recht kan breien. Of naaien dus in feite.

Whaha :lol: Da’s dom :doh:

:shock:



Woehahahahahaha! Jeetjemina, hee… :mrgreen:



Dat zijn nog eens een paar fouten, zeg… :lol:

Gelukkig is die journalist geen notaris geworden of belastingconsulent :mrgreen:



Als hij met cijfers net zo goed is als met letters :wink:

Ha ha, dan was die vriendin zeker stinkend rijk geweest! je zet er gewoon een paar nullen bij :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En ze zijn ook alweer bij elkaar hoor.

Ze zijn een weekje uit elkaar geweest en nu dus weer smoorverliefd bij elkaar.



Ze moesten effe stoom afblazen… :mrgreen:

hmmm als ie dan maar wel weer het “stopje” goed terug heeft gestopt in haar navel :mrgreen:







of zou dat kind nu in-vitro beademing krijgen :think:

Tja enneuh wat is ze nu? Gen**id? 8) Jemig zwangerschap met garantie op totaal ruptuurtje…jeuy daar zat ze vast op te wachten :angel:



*meent zich ook nog iets te herinneren met akkefietje dat meneer geeneens ‘basisarts’ zou zijn maar zich wel plastisch chirurg noemt omdat dit een zgn ‘vrij beroep’ is… :think: *

whiehiehiehiehie ik lig hier helemaal in een deuk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Daar zou ik graag een foto van zien :lol: :lol: :lol: