Oktoberstopsters 2007 deel 10! * 1 zwanger en al 11 baby's!

:thumbdown: :thumbup: :pray: voor Irry-me

Mary: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en :pray: :pray: :pray:

Daffie, :hug: :hug: Het is niet leuk die onzekerheid. Als je zelf veel angst hebt voor een normale bevalling dan zou ik dat zeker zeggen hoor! Misschien gaan ze dan toch voor de ks, dan heb je vast die zekerheid. Fijn dat het jou en de kleine goed gaat. Heeft Colin al enig besef wat er gaat gebeuren?? En wanneer krijgen we de babykamer te zien?? :wink:

Ohhhhh, Irry-me… ik duim mijn duimen blauw!!! :pray: laat het zo zijn!! Lekker gewandeld vandaag? Het was zeker mooi weer vanmiddag!

Irry- me hier draaien de duimen ook volop mee voor jou!! het is je zo gegund meid!! :pray:

irry :pray: De duimen draaien hier ook voor je…

Ook voor de andere dames die nog steeds hopen op een kindje…

Hier een aardige week achter de rug. Ik heb alweer 2 halve dagen werk erop zitten. Op aanraden van mijn huisarts weliswaar en niet meer uren. Ik voelde me na die 2 ochtendjes werken alweer een heel ander mens. Ik heb het blijkbaar toch nodig. Ik kan niet de hele dag in mijn eentje thuis zitten.Dan word ik somber en ben ik alleen maar aan het piekeren. Dus wel even lekker er even tussenuit.

Zaterdag was mijn verjaardag, maar we hebben er niks aan gedaan. Zo’n vervelende dag eigenlijk. Na zo’n dure feestmaand en precies voordat ons salaris gestort wordt. Dus ik krijg ook wat later een cadeautje (ook omdat ik niet weet wat ik wil hoor) en volgende week vier ik het ook pas voor vrienden.

Het enige dat ik cadeau heb gekregen is ondergespuugd worden door Damian en hele vieze spuitluiers :?

Woensdagavond en nacht heeft hij alles eruit gespuugd en donderdagochtend ook nog een klein beetje. En ook veel poepluiers. Dus maar een beetje in de gaten houden.

Nou ik ga weer even verder. Morgen gaat Damian weer naar de kdv en dan ga ik even mijn stapel strijkgoed wegstrijken, want die zie ik alleen maar hoger worden :frowning:

Pattycoat :hug: Wat fijn dat het werken je goed doet. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Sterkte met Damian, hopelijk is het snel weer over!

Irry-me??? Nog steeds niks?? :pray: :thumbup: :thumbdown:

Hallo

Pattycoat,beterschap voor damian. :hug:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

We fijn dat je je beter voelt door t werken.

Hanneke,ongeduld! :naughty: :mrgreen:

Hier nogsteeds alleen lichtbruine afscheiding,vreemd hoor. :think:

Normaal barst het de volgende dag helemaal los.

Heb wel een druk in mn onderbuik,maar dat kan ook door de PDS komen.

We wachten het maar af. :shifty:

Dochterlief heeft een dagje vrij.

Het is mooi weer,dus we gaan lekker naar buiten! :mrgreen:

Fijne dag allemaal!

Dank jullie voor de felicitaties.

Irry, we blijven duimen… Zolang het niet doorzet is er nog hoop toch?

Hier zijn de :twisted: nog nsteeds niet geweest. Ik weet ook niet hoelang het kan duren na je bevalling. Damian is morgen 11 weken en ik geef geen borstvoeding.

Pattycoat, bij mij duurde het 13 weken. Ik heb wel gekolvde bv gegeven maar dan wordt je meestal toch ongie dus het is normaal dat het even duurt hoor!

Irry-me, ja ik ben heel ongeduldig. Maar ik hoop dat de :evil: wegblijven hoor!!!

Hanneke, ik wacht gewoon af. Ik zei tegen mijn vriend al dat ik gewoon 29 januari weer wordt. Was in 2008 de laatste keer geweest. Gaan we gewoon een jaar later weer verder met het maandelijkse gedoe…

@Pattycoat wrote:

Hier zijn de :twisted: nog nsteeds niet geweest. Ik weet ook niet hoelang het kan duren na je bevalling. Damian is morgen 11 weken en ik geef geen borstvoeding.

Ik ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden na bijna 15 weken :shock: en het is heftiger dan ooit!! Maandverband is niet aan te slepen… Hoop dat het straks weer "normaal’ wordt!!

:-*

@chris1981v wrote:

@Pattycoat wrote:

Ik ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden na bijna 15 weken :shock: en het is heftiger dan ooit!! Maandverband is niet aan te slepen… Hoop dat het straks weer "normaal’ wordt!!

:-*

Dat had ik ook de eerste keer! Schrok me rot! Dacht dat het niet ophield! Ik ben ook 12 dagen ongesteld geweest. Voor mijn zw.schap werd ik altijd precies op dag 28 ongesteld. Na de zw. schap waren de periodes nogal verschillend maar nu was mijn laatste cyclus weer netjes 28 dagen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er meer last van heb dan vroeger. Ik voel echt dat ik het ga worden, dat had ik nooit! Maar goed…

Pattycoat, zou wel mooi zijn, precies een jaar later! :mrgreen:

Hanneke, inderdaad het lijkt wel een flinke bloeding ofzo… we zullen zien hoe lang het hier aanhoud :think:

Hoop dat ik net als jou straks weer een normale cyclus heb, heb ik wel altijd gehad.

Irry- me :pray:

Gek is dat hè, voor het eerst ongi worden na de bevalling?

Yinthe was ruim 2 maanden toen ik voor het eerst ongi werd.

Mary, ik blijf voor je :thumbdown: :thumbup: :pray:

Mary, hoe gaat het met je???

Ik :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: me suf

Hier ben ik!

Ik heb s,morgens nogsteeds last van lichtbruine afscheiding.

Verder nog niks te bekennen.

Denk wel dat mn ongi later komt,ik kan dit anders niet verklaren. :think:

Heb wel soms van die nare ongikrampen. :?

We wachten het maar af. :shifty:

Ik kan het me niet echt meer goed herrinneren,maar volgens mij werd ik pas na 10 weken(na de ks) weer ongi.

Ik gaf toen al geen bv meer(had geen melk meer).

Was volgens mij ook heel heftig.

Idd,Hanneke,ik voelde ook opeens dat ik ongi werd,had ervoor nooit last van.

Bij mij is mijn cyclus altijd al een zooitje geweest.

Ik moest de pil wel nemen,zodat het weer op regel kwam.

Willen jullie evt gaan voor een 2e(3e)?of gebruiken jullie anticonseptie?

Fijne dag allemaal!

Ik ben toen ik voor de 2e keer na de bevalling ongi werd weer met de pil begonnen.

Mijn vriend vond het niet nodig, maar ik durfde toch geen risico te lopen.

Maar waarschijnlijk stop ik dit jaar alweer met de pil.

We hopen dat we een 2e kindje mogen krijgen en dat er niet teveel leeftijdsverschil is, maar dat hebben we natuurlijk niet voor het zeggen.

Mary, ik blijf toch nog maar even :thumbdown: :thumbup: je weet maar nooit.

Hier nog aan de anticonceptie hoor!!

Wij wachten eerst tot Jasmijn een jaar of 2 is denk ik :think: Misschien verander ik wel weer van gedachten hoor… :wink:

Ik slik de pil niet omdat ik daar niet goed tegen kan. Ik krijg er o.a. migraine van. Gelukkig zijn er ook andere middelen! :mrgreen: Hier ook het plan om dit jaar nog voor een 2de te gaan. Zullen we weer samen gaan stoppen Lotte?? :wink: