Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Truste Sjaantje :-*

JAAAAAAAA BUB

SMS:

Om 18.11u is onze zoon Charlie geboren 4075 gram! Hij doet het goed, en papa en mama ook. Vera en Charlie blijven nog t/m woensdag in het zh,omdat de vliezen langer dan 24 u gebroeken waren en het infectiegevaar dan wat groter is.

Vera, hub en Arwen, Van harte Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje

HOERAAAAAAAAA!!! Eindelijk!!! Van harte gefeliciteerd met Charlie!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Joepie!!! Vera, Hub en Arwen gefeliciteerd met jullie broertje Charlie :dance: :dance: :dance:

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Hij is er!!!

Vera, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Charlie.

Hoop dat je een beetje aan het bijtanken bent van de afgelopen heftige dagen.

Fijne kraamtijd en we hopen snel foto’s te zien.

Jooeeeeehooooeeeeeeee!!! Het lange wachten is beloond met een stoere zoon!! Vera, Arwen en hub van harte gefeliciteerd met jullie zoon Charlie!!!

Flink bijtanken nu en lekker met het gezinnetje gaan genieten van dit nieuwe kleine grote geluk!!! Tuurlijk zijn we erg benieuwd naar de foto’s (tranen springen me al in de ogen bij het idee alleen al, hoezo hormonenbom hier).

Yeah!!! eindelijk!!!

Vera,hub en Arwen gefeliciteerd met CHARLIE!!!

zo eindelijk zeg daar is de kleine jongen

van harte gefeliciteerd met Charlie. leuke naam trouwens

geniet van je kraamtijd.

dikke kus

Hoi meiden!

Ff snel een berichtje van ons. We zijn thuis sinds gisterenavond. Charlie doet het goed! Ik ben redelijk uitgeput nog… Lange bevalling! Kom een dezer dagen uitgebreid vertellen, maar kz komt zo. Wel een fotootje van mijn twee schatten!

XXXX

Wauw Vera wat een schatje !!! :inlove: Nu lekker genieten van je kraamtijd dat heb je wel verdiend!

Lieve foto zeg met grote zus.

Wat een poepie :inlove: En dan Arwen als grote zus. Ze kijkt er zo trots bij… Geniet van de kraamtijd.

zo dat is al een hele vent zeg. super wat een mooi mannetje :inlove:

Oooohhhh :inlove: Wat lieffff!! Wat een mooi menneke! Heerlijk zo met zijn grote zus, die zo te zien héél trots is.

vera hubbie en arwin van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje charlie

geniet er maar van

en rust lekker goed uit je hebt het verdient

en wat een lekker menneke is het

heel veel liefs tamara

Zijn jullie ook aan het koken? Zit hier op mijn werk, achter mijn bureau, voeten op een stoel, ik beweeg me bijna niet en toch klotsende oksels. Begin langzaam te garen hier, pfffff… Ik zeg het niet gauw, maar van mij mag de regen komen :oops: (maar het mag best 25 graden blijven de komende tijd, is toch niet teveel gevraagd…??)

Ben gisteren nog op controle geweest bij verloskundige, alles was prima. Krijg wel een groeiecho bij de gynacoloog vanwege mijn uit de kluiten gewassen buik (zaterdag weer een buikfoto). Hoop maar dat het veel vruchtwater is en geen reuzenbaby…

Maandag krijgen we een 4d pretecho, yeaaahhh lekker weer ff naar ons kleine ukkepukje kijken.

Kinderwagen is trouwens ook binnen. Dinsdag al. Heb gisteren ff voor de spiegel gestaan met dat ding :oops: Euhh… deden jullie dat ook? En gingen jullie ook zo’n 200 x per dag de babykamer bewonderen…?

@Sjaantje wrote:

Zijn jullie ook aan het koken? Zit hier op mijn werk, achter mijn bureau, voeten op een stoel, ik beweeg me bijna niet en toch klotsende oksels. Begin langzaam te garen hier, pfffff… Ik zeg het niet gauw, maar van mij mag de regen komen :oops: (maar het mag best 25 graden blijven de komende tijd, is toch niet teveel gevraagd…??)

Ben gisteren nog op controle geweest bij verloskundige, alles was prima. Krijg wel een groeiecho bij de gynacoloog vanwege mijn uit de kluiten gewassen buik (zaterdag weer een buikfoto). Hoop maar dat het veel vruchtwater is en geen reuzenbaby…

Maandag krijgen we een 4d pretecho, yeaaahhh lekker weer ff naar ons kleine ukkepukje kijken.

Kinderwagen is trouwens ook binnen. Dinsdag al. Heb gisteren ff voor de spiegel gestaan met dat ding :oops: Euhh… deden jullie dat ook? En gingen jullie ook zo’n 200 x per dag de babykamer bewonderen…?

Pfff inderdaad heel warm, vooral voor jou niet leuk! Ik zit gelukkig binnen (24,5 graden) en heb echt geen zin om buiten te gaan zitten met Jasmijn.

Heel herkembaar van de babykamer bekijken hoor, ik kon me gewoon niet voorstellen dat er een baby’tje in zou liggen ONS baby’tje… Ik ging er soms wel eens lekker op een stoel zitten en nam alles lekker in me op.

Die 4d is dat een pretecho? Leuk hoor, wij hebben het ook gedaan met Jasmijn… en die was toen best duidelijk. Zal hem er even bijdoen…

Oh wat schattig!! Echt supermooi! Ze staat er erg goed op zeg! Hopenlijk laat onze uk ook zijn snoetje goed zien. Ben erg benieuwd.

Ik zit ook binnen, maar hier is het inmiddels 31,2 graden, het zou verboden moeten worden om met deze temperatuur te werken, ik kan helemaal niet nadenken… Gelukkig morgen vrij. Heb wat vrije dagen ingeleverd en werk tot aan mijn verlof 32 uur ipv 36. Iedere vrijdag vrij, heerlijk.

@Sjaantje wrote:

Oh wat schattig!! Echt supermooi! Ze staat er erg goed op zeg! Hopenlijk laat onze uk ook zijn snoetje goed zien. Ben erg benieuwd.

Ik zit ook binnen, maar hier is het inmiddels 31,2 graden, het zou verboden moeten worden om met deze temperatuur te werken, ik kan helemaal niet nadenken… Gelukkig morgen vrij. Heb wat vrije dagen ingeleverd en werk tot aan mijn verlof 32 uur ipv 36. Iedere vrijdag vrij, heerlijk.

Dat is wel een lekker vooruitzicht!! Lekker lang weekend… :smiley:

Sjaantje, ik vind het helemaal niet raar hoor… Ik liep af en toe een rondje door de woonkamer met mijn wagen. En ik ging regelmatig de babykamer in. Even kijken en alles in me opnemen…

Vera, eindelijk is hij er dan.

Gefeliciteerd met jullie zoon CHARLIE

Ik heb tijdens mijn vakantie via mijn mobiel je hyves in de gaten gehouden om te kijken of je al bevallen was.

Helaas kon ik via de telefon niet reageren.

Oja, ik ben dus terug van vakantie :wink: