~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Jane, Tja soms krijgen wij als moeders van deze dingen ineens op ons pad. Reageren is moeilijk vooral als iets is wat hij/zij nog nooit heeft gedaan. Echt straffen doe ik bij T ook nog niet want hij beseft het niet als ik hem op de trap zou zetten voor 1 minuut (D moet voor straf op de trap zitten in aantal minuten dat ie oud is … dus 4)

Ik tik T op zijn vingers en zeg dat ie stout is en hij de persoon die hij pijn heeft gedaan een knuffel moet geven. ( is meestal D :roll: )

Vorige week had hij D toch met een honkbal knuppel op z’n kop geslagen… T snapt niet wat hij fout doet maar heb hem dus die tik gegeven en dus geprobeerd uit te leggen dat het niet netjes is en dat hij sorry moet zeggen en D een knuffel moet geven… Daarna niet meer gedaan trouwens.

Al is het in jou geval iets anders omdat de 2e persoon niet je andere eigen kind betreft… :hug:

Ook merk ik aan T dat hij nou op de leeftijd is waarvan hij zijn grenzen PROBEERT te verleggen… kijken wat hij kan tot ik er wat van zeg… Dan kijkt hij zo geniepig om of ik hem wel zie, soms moet ik inwendig lachen om dat snoetje :inlove:

Hoi meiden,

Ben weer terug van vakantie en heb een verrassing voor jullie!!

Het was ook een verrassing voor ons hoor :wink: :inlove:

:-*

@Tilly wrote:

Hoi meiden,

Ben weer terug van vakantie en heb een verrassing voor jullie!!

Het was ook een verrassing voor ons hoor :wink: :inlove:

:-

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, leuk leuk leuk. Gefeliciteerd. :- :-*

dank je meiden.

nou ik zit er nog best mee ik ga morgen denk ik even bellen hoe het mt het kindje is.

Ik laat o ook meestal een kusje geven om het goed te maken maar het kindje was veel te emotioneel, daarbij op een verjaardag met veel bezoek pff wat moet je dan met alle ogen op je gericht. Dat zijn nu net niet de ideale leermomenten. ik denk dat broertjes en zusjes daarom deze dingen eerder oppikken. Gelukkig gaat o na de zomer naar de peuterspeelzaal.

Oh wawa wat een ramp ook met dat duwtje daar zou ik me ook enorm schuldig over voelen en toch kun je zoiets niet voorkomen.

wawa ik teken ook voor een ziekenhuis bevalling met beschuit met muisjes :wink: maar dat je gewoon even lekker kunt genieten van het moment daarna en rustig naar je beep kan kijken. :inlove: :inlove: en dan heerlijk in bad bij je eigen thuis en even geen gedoe meer aan je lijf.

HUH :shock: :shock:

Super gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd :clap: :clap: oh leuk leuk leuk.

Heej Jane, je mist het bericht van Tilly :wink:

@jane wrote:

HUH :shock: :shock:

Super gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd :clap: :clap: oh leuk leuk leuk.

Hi hi hi, nu wel :mrgreen:

@jane wrote:

dank je meiden.

nou ik zit er nog best mee ik ga morgen denk ik even bellen hoe het mt het kindje is.

Pfoef, altijd lastig. Was de beet door of niet?
Sterkte/succes met bellen :hug:

Ja ik plaatste en las toen jouw bericht…snapte ik er nog niets van haha en toen zag ik de banner :dance: :dance: helemaal leuk.

straks hebben we bijna elke maand of om de maand een bevalling hier :dance:

Nou Joos nu wij nog en dan is het cirkeltje weer rond :wink:

nee was niet door wel werd het helemaal paars blauw.

JAAAAAAAA, WAT EEN GOED NIEUW!!! GEFELICITEERD TILLY!! Wist niet dat jullie er mee bezig waren, of heb ik dan iets gemist?? Kan ook zijn dat je er niet veel over gezegd heb natuurlijk. Hoe is het met je?

Ja Til hoe is het met je en hoe kwam je erachter? Je had wel wat gezondheidklachten en wat gedonder met cyclus vlak voor je wegging. :think: wat dacht je…ik test eens even :wink:

Ladies, ben voorlopig niet online, voor meer info pb :-*

Til, van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

@jane wrote:

Ja Til hoe is het met je en hoe kwam je erachter? Je had wel wat gezondheidklachten en wat gedonder met cyclus vlak voor je wegging. :think: wat dacht je…ik test eens even :wink:

Het is precies zoals je het nu zegt. Voor we op vakantie gingen heb ik voor de zekerheid nog getest anders moest ik gaan letten op eten en drinken e.d. Die was toen negatief.

Eenmaal thuis had ik alweer ongi moeten zijn maar kon eventueel ook wat later. Ik snapte er iig niks meer van en wist niet meer waar ik van op aan kon dus dacht, laat ik maar eens testen want heb nog één test liggen.

Het eerste wat tevoorschijn kwam was een dikke vette teststreep en daarna pas de controlestreep. Tja…leek mij duidelijk.

Heb alleen geen idee hoelang ik zwanger ben en heb daarom ook even een cleur blu* test gedaan met de tijd indicatie erbij. Deze gaf aan dat ik meer dan 5 wk heen zou zijn. Ik heb de banner op 5wk gezet want heb zelf geen idee. Misschien is het dus wel korter of langer maar ja…

Mamalena, wij waren niet bezig hoor voor een 3e. We hebben het er wel over gehad maar wisten het nog niet. Is toch allemaal spannend na de zwangerschap van Luuk die verre van vlekkeloos verliep en daarna natuurlijk zijn vroeggeboorte.

We zijn verrast maar er allebei erg blij mee. Nu hoeven we zelf niet meer die moeilijke keus te maken of we het aandurven om voor een 3e te gaan. :wink: :inlove:

Tilly, het is wel een enorm mooi cadeautje toch? Tja, soms wordt het voor je bepaald :wink: . Er is meer tussen hemel en aarde :wink: :-*

Meiden, ik ben erg in shock over PB van Charissa en wil graag iets voor haar en Loïs doen.

ben ook verdrietig :cry:

Hier ook geschokt, wat een verdriet zeg :cry:

Lieffies, wel gewoon lekker doorpraten hoor :-* :-

Ik red me wel, F. komt zometeen hier dus dan ben ik vanavond niet alleen en dat doet me goed. Jullie lieve woorden , jullie zijn schatten :-

Ondanks evengoed mijn eigen verdriet moet ik ook door voor Loïs, en er voor haar zijn. Vanochtend vroeg had ik haar beloofd om hier naar het circus te gaan en daar zijn we dus vanmiddag ook geweest. Ze heeft genoten, en dat doet me goed.

Ze beseft het nog niet helemaal en denkt dat hij teveel gegeten heeft, maar ja dat is kinderlogica. Ineens roept ze dat hij er niet meer is en dan een halve minuut later moeten we weer muziek luisteren.

Ik snap dat je dat zegt Charissa, maar ik heb hier een evenoud knulletje rondlopen, die gek is van zijn vader. Pfoef, dat hakt er gewoon even in.

Wanneer moet Loïs weer naar school en wat heb je haar uitgelegd?

Hier een rustige dag. Ik heb veel gefietst. Ik baal enorm van de kilo’s die eraan komen. Ben dus helemaal gestopt met snoepen e.d. :cry:

Hoi dames

Ben net thuis van een weekendje Friesland.

Er is weer veel geschreven…

k reageer even kort, ben moe.

Tilly, gefeliciteerd!! :-

Jane :hug: :-

Wawa :-

Charissa???Wat is er aan de hand? :-

En nu ik toch aan het zoenen ben, voor de rest ook een dikke pakkerd :-*

Hoi meiden,

Ben inmiddels ongeveer een uur aan het bijlezen en heb het gered!! Ben alleen heeeeeeeeeeeeeel erg moe dus reageer even heel kort op een paar dingen.

Joos, allereerst een hele dikke :hug: nog voor jou. Het is verdrietig wat er is gebeurt en dan kom ik ook nog eens doodleuk terug van vakantie en vertel dat ik zwanger ben. Sorry daarvoor.

Heb nog wel gespiekt op vakantie of je misschien zwanger was maar keek alleen of er een extra banner bij jou naam stond. Volgens mij heb ik het sterretje toen ook niet gezien. Maar hoe gaat het nu met je?

Wawa, heerlijk jou hier weer te zien!!! :-

Mamalena, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Beter laat dan nooit toch?! :wink: :mrgreen:

Jane, nog 9 dagen meid…spannend hoor!!

Wil ook nog wel op de rest reageren maar laat het hier bij. Ga zo naar bed want kan m’n ogen niet meer open houden.

Morgen bijzondere dag voor ons, Nick gaat voor het eerst naar school :inlove: Hij heeft er zin in en ik ook! Vind het best spannend hoor en voel me ook wel bijzonder maar hij is er zoooooooooo aan toe.

Donderdag wordt hij dan alweer 4 jaar!!

Nou meiden, spreek jullie hopelijk snel weer.

:-