Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Tijger, fijn dat je het lijstje bij wilt gaan houden!

Vlinder, ik heb momenteel geen werk dus als het mooier weer wordt ga ik daar zeker meteen van genieten ;-).

Bloem, fijn dat je er helemaal klaar voor bent! Spannend hoor! Alvast veel sterkte gewenst met de laatste loodjes!

Laykam, kan me ook goed voorstellen dat je blij bent naar de gyn te gaan volgende week.

Tijger, hopelijk krijg je deze cyclus een eisprong! Gaat de gyn ook controleren of je een eisprong hebt (gehad) of moet je dat maar gewoon afwachten? Kun je dat bijvoorbeeld ook zelf met een ovulatietestje testen? Of werkt dat niet icm Clomid? Misschien domme vragen, maar ik heb er totaal geen ervaring mee dus ik vroeg het me zomaar af.

Morgen ga ik met het lijstje aan de slag, dus dan komt er een nieuw lijstje.

Ze gaan bij deze hoeveelheid clomid niet controleren of ik eisprong krijg, als ik na 35 dagen niet zwanger en niet ongesteld ben moet ik opnieuw primolut om een bloeding op te wekken en dan 100 mg clomid gaan nemen in de volgende cyclus. En ook dan gaan ze geen controlle doen. Dat is pas bij 150 mg clomid in ons ziekenhuis. De fertiliteitsarts raad ovulatietesten af, want clomid kan vals positieve ovulatietesten veroorzaken. Wij hebben een schema gekregen wanneer we moeten vrijen.

Bloem, spannend hoor. Ik ben benieuwd naar jullie knul.

Anne, alles goed met jouw en de kleine meid?

Ik duim heel hard voor je dat het snel lukt, tijger :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Tijger, dank voor de heldere toelichting. Dan weet ik ongeveer wat jullie te wachten staat. Ben heel benieuwd, hoop zo voor je dat het snel zover zal zijn!

Met mij en de kleine gaat alles goed. Gister en vandaag is ze heel fanatiek aan het bewegen/draaien/boksen of weet ik wat ze daar binnen allemaal uitspookt :wink:. Ik zie nu regelmatig de buitenkant van mijn buik bewegen maar tis tot nog toe helaas niet gelukt dat op film vast te leggen. Maandag moet ik weer naar de vk voor een check. Ben benieuwd of ze dan kunnen voelen hoe ze ligt. Gegroeid is ze ongetwijfeld, want mijn buik is echt flink boller geworden de afgelopen weken. 't Zit nu ook steeds meer in de weg bij het bukken, alleen vergeet ik dat af en toe, wat soms komische situaties oplevert. Wil je iets kleins oppakken van de vloer maar kun je er niet bij :roll:.

Vlinder, volgende week is je operatie al toch? Moet je je nog voorbereiding oid? En weet je al hoe lang je dan moet blijven? Mocht ik voor die tijd hier niet weer schrijven, dan alvast veel succes en sterkte!

Dames, heel erg bedankt voor het meeleven, dat vind ik echt erg fijn.

Vlinder, nog even en dan heb je de operatie achter de rug. Hopelijk was alles toch goed.

Laykam, logisch dat je uitkijkt naar je afspraak, je wilt gewoon dezelfde kansen als ieder ander en dat kan zij je (hopelijk) geven.

Bloem, nog heel even en dan wordt je weer mama.

Anne, ik vind het stiekem wel komisch klinken, iets op willen pakken en er dan niet bij kunnen. Jouw man moet maar veel in het huishouden doen voor jouw.

Ik heb trouwens de oktoberstoppers deel 3 geopend, daar kletsen we verder.

Omdat ik het lijstje nu bijhoud mag deze iets eerder dan 50 pagina’s op slot.

Tijger heeft een nieuw deeltje geopend, dus deze ga ik sluiten. Je vindt het nieuwe topic hier.