Vlinder, geen leuk vooruitzicht zo’n scan maar wel mooi dat het al redelijk snel kan. En inderdaad, 2 maanden zijn dan wel te overzien. Fijn dat je tussendoor nog lekker vakantie hebt. Hopelijk kun je het dan even van je af zetten. Lekker vast plannen maken voor jullie huwelijk! Wie weet komt 't aanzoek wel tijdens jullie vakantie ;-).
Allemaal een leuk pinksterweekend gehad? Wij hebben het rustig aan gedaan. Genoten van de zon, maar ook veel tijd binnen doorgebracht omdat ik erg veel last heb van hooikoorts op het moment. Mag de medicijnen die ik normaal heb niet gebruiken nu. Dus een homeopathische neusspray gehaald maar die heeft nog geen effect helaas.
Hoe is het verder met jullie allemaal?
Vervelend Anne, die hooikoorts. Je bent niet alleen, heb er ook veel last van gehad de afgelopen dagen. Was vadaag bijna blij dat het eindelijk regende…
Fijn dat jullie een meisje krijgen en alles goed gaat.
Hopelijk kun je tijdens je vakantie lekker ontspannen vlinder. Als bij jou lichamelijk alles goed zit, komt het met die kinderwens ook goed. Dat is sowieso wel mijn overtuiging, als er nog ‘andere lichamelijke dingen geregeld moeten worden, raak je niet zwanger’
Ik ben er ook nog hoor meiden, alleen had ik het de afgelopen week zo druk dat ik niet online kon komen.
Heb inmiddels alles op een rijtje wat betreft die bult en alles er om heen. Je hebt helemaal gelijk hoor Bloem, zolang er iets lichamelijk niet goed zit raak je niet zwanger, daar ben ik ook van overtuigd. Het is goed zoals het nu is, hoewel ik nog wel mijn baal momenten heb maar het komt goed dat weet ik zeker.
Ons pinksterweekend was heerlijk. Was zelf erg emotioneel maar ik denk dat toen het kwartje viel van de week er voor en dat dat er uit moest maar verder wel een heerlijk weekend gehad.
Hoe gaat het met jullie allemaal? De warme dagen overleefd? Balen van de hooikoorts maar ik moet zeggen dat ik de warmte wel erg lekker vond. Vandaag een dagje thuis werken en dan vanavond lekker weekend. Morgen ben ik jarig en nog een hoop te doen voor die tijd. Boodschappen doen, beetje het huis wel schoonmaken, heb nog een afspraak bij de kapper staan.
Ben erg gemotiveerd om te werken, des te eerder dat klaar is des te eerder kan ik met voorbereidingen voor m’n feestje beginnnen.
Ben er 1 van een tweeling en mijn zus heeft gelukkig ook al wel wat gedaan maar we verdelen het altijd wel dus mijn deel moet nog.
Fijne dag allemaal!
Hoi Dames,
Daar was ik weer duurde wat lang allemaal met verhuizen en de stress en drukte.
We zitten inmiddels wel al in ons nieuwe huis.
En hebben er eindelijk internet
Wat een stress zeg een verhuizing…
Hopelijk vanmiddag de ergste stress gehad als bij die verschrikkelijke makelaar de borg van ons oude huis ga ophalen.
Dan zijn we van dat vreselijke mens af.
Woensdag ga ik naar de obesitaskliniek.
Dan eerst dat traject en dan maar verder met PCOS.
Ik heb nu wel al voor 2e keer dat rond mijn verwachte ongesteldheid(of wanneer hij bij normale cyclus hoort te zijn) dat ik misselijk ben.
En dan flink misselijk.
Iemand hier bekend mee? Kan dat nog komen van feit dat in Oktober vorig jaar met pil gestopt ben?
Anne ik las dat jij meldingen krijgt als nieuw bericht is? Hoe stel je dat in?
Vlinder wat geweldig van het trouwen en wat naar van die nieuwe onderzoeken
Bloem, jij dus ook hooikoorts, vervelend he. Ik was ook blij met de regen! Een beetje tegenstrijdig, want ik houd ook van de zon, maar nu even niet.
Vlinder, kan me voorstellen dat 't je allemaal wat teveel werd afgelopen weekend. Af en toe moet je ze ook gewoon lekker laten gaan die tranen. Fijn dat je ondanks dat nog wel een goed weekend hebt gehad.
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En een hele fijne dag gewenst morgen, samen met je zus en familie en vrienden.
Laykam, fijn dat je nu verhuisd bent. Hopelijk is de stress gauw voorbij en kun je lekker gaan genieten van je nieuwe huis. Goed dat je woensdag al bij de obesitaskliniek terecht kunt.
Heb zelf geen ervaring met misselijkheid rond de verwachte ongesteldheidsdatum, dus daar weet ik helaas niets van. Misschien kun je het aan je huisarts vragen?
Mbt meldingen van nieuwe berichten: links onderin het topicscherm staat als het goed is in het blauw: ‘abonneer op dit onderwerp’. Als je dat aanklikt, krijg je een emailbericht wanneer er na jouw laatste bericht door iemand een nieuw bericht is geplaatst. Heb alleen het idee dat het af en toe niet helemaal goed werkt.
Dank je wel Anne! Ik heb een heerlijke verjaardag gehad. Vanaf 15.00 uur visite gehad, de laatste gingen vannacht om 2 uur naar huis. Vandaag ben ik brak, net iets teveel gedronken maar ach… het was gezellig daar gaat het om
Fijn Laykam dat jullie zijn verhuisd! En wat goed dat je woensdag naar de obesitiaskliniek kan, dat is best wel snel toch? Succes vast!
Bloem wil je mijn leeftijd in het overzicht veranderen naar 37 jaar? Dank je!
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik meld mij even af
Wij gaan nl op vakantie en zijn er de komende weken niet :mrgreen:
Vlinder, gefeliciteerd met je verjaardag
Fijne vakantie Tijger, geniet ervan!
en dank je wel voor je felicitaties
Een hele fijne vakantie gewenst Tijger!! Geniet er lekker van! En we ‘zien’ je daarna dan wel terug hier ;-).
Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Vlinder!
Ik ben gisteren gebeld of ik vandaag voor de scan kan komen ipv aanstaande dinsdag. Gelijk ja gezegd dus zit nu te wachten. Mag vanaf vanmorgen half 8 niet meer eten en alleen water drinken. Moet er om 13.45 uur zijn en tot die tijd doe ik niet zoveel.
De uitslag kan waarschijnlijk niet eerder dan 2 juli maar dan heb ik de scan maar gehad, kan dat van mijn lijstje af hihi!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Vlinder, fijn dat het eerder kon. Scheelt toch weer een paar dagen mentale voorbereiding. Hoe was het? Nu wachten tot de uitslag. Dat duurt even maar het is nu uit jouw handen dus ik hoop dat je het voorlopig van je af kunt zetten en nog eerst lekker kan genieten van je vakantie.
Hier gaat het goed. Afgelopen week oefen-echo gehad bij de verloskundigenpraktijk. 3 verloskundigen doen de echoscopie opleiding. Ze hebben alle drie even op me geoefend. Dus een half uur daar gelegen en heerlijk naar ons kindje kunnen kijken :D.
Verder lekker thuis aan het klooien dit weekend, dingen opruimen, schoonmaken, etc. Aangezien het toch niet zulk mooi weer is…
Fijn weekend allemaal!
Super Anne dat jullie zo lang naar jullie kindje hebben kunnen kijken, fijn!
Het is inderdaad weer om lekker thuis te rommelen… Vind het koud buiten, niks aan.
Het onderzoek is mee gevallen. Het meest lastige was dat ik de nuchter moest zijn tot na het onderzoek wat tot 16.30 uur duurde. Maar goed, ik heb het gehad en krijg heel misschien dinsdag de uitslag al. Hoor maandag nog definitief of dit gaat lukken maar ik hoop het.
Net lekker even gaan winkelen en leuke shirtjes gekocht voor de vakantie. En hopelijk straks ook voor hier als het mooi weer is.
Straks lekker voetbal kijken met zijn allen, ik heb er zin in!
Fijn weekend!
Arme vlinder! Tot 16.30 uur nuchter blijven, hoe hou je vol?! Hopelijk heb je snel een goede uitslag!
Hier even een update van mijn week (gekopieerd van de 9 maanden mama’s, zodat ik het niet nog eens moet typen :oops:)
Spannende week achter de rug. Maandag en dinsdag had ik buikpijn in de buurt van mijn lever. Aangezien dit het eerste symptoom van een hellp-syndroom kan zijn ben ik dinsdag naar de gyn gegaan. Die aarzelde geen moment en stuurde me meteen naar het ziekenhuis.
Daar aangekomen meteen onderzoeken gehad. Echo: baby doet het goed, ligt met het hoofdje naar beneden en weegt ruim 1900 gram :inlove: Bloeddruk, urine en bloedwaarden ook in orde en geen weeen :thumbup: Toch moet ik een nachtje blijven om 24 uur bloeddruk te meten en urine te ‘verzamelen’. Woensdagavond dan het verlossende nieuws dat alles ok is en ik naar huis mag. Wat gewoon ongelofelijk is dat ik bij mijn zoontje met 32+2 dagen opgenomen ben (hij is toen met 32+6 geboren) en nu word ik WEER met 32+2 dagen opgenomen :shock: Maar goed, nu is gelukkig alles ok en ben ik morgen 33 weken
Vlinder, spannend dat je misschien dinsdag de uitslag al krijgt. Dat zou toch een paar weken wachten schelen.
En lekker gewinkeld voor de vakantie, altijd leuk!
Bloem, zo te lezen heb je inderdaad een spannende week achter de rug. Pff… wat lijkt me dat zenuwslopend. Maar gelukkig is alles dus goed met je, super! Niet leuk om opgenomen te zijn en in spanning te zitten, maar wel goed dat ze het serieus hebben genomen. Kan me voorstellen dat deze week een mijlpaal voor je was. Nu nog even genieten van de laatste weken! Het komt voor jou echt dichtbij nu!
Jeetje Bloem inderdaad spannend geweest voor jullie. Goed dat je gelijk door werd gestuurd door de gyn, ze nemen je gelukkig serieus.
Wat fijn dat alles ok is dat je na een nachtje ziekenhuis weer fijn naar huis mocht. En nu al 33 weken… wat gaat het snel!
Hoe voel je je nu? Heb je het idee dat je nog wel kan genieten van de laatste paar weekjes?
Ik krijg vandaag de uitslag… moet zeggen dat ik het best wel een beetje bang ben. Hoewel ik het fijn vind dat de onzekerheid eindelijk voorbij is het toch spannend wat ik te horen krijg. Sowieso fijn dat ik nu terecht kan want ik zal hoe dan ook geopereerd moeten worden en hoe eerder ik op de wachtlijst kan hoe beter
Spannend Vlinder! Maar je hoeft in ieder geval op vakantie dus niet in spanning te zitten. Ben benieuwd, zal duimen voor de meest positieve uitslag!
Dank jullie wel voor het duimen, het heeft geholpen!!!
Ik heb een super goede uitslag gekregen meiden, ik heb geen kwaadaardige tumor :dance: :dance: :dance: Ben echt zoooo opgelucht, pfff!
De bult op mijn schildklier is wel onrustig en was opgelicht met het scannen terwijl dat niet de bedoeling was dus er gaat wel verder gekeken hoe nu verder. De arts zelf wist het niet heel goed en neemt mijn dossier mee in een overleg wat ze vanmiddag heeft met andere artsen. Vrijdag hoor ik er meer over. Het is of nog aankijken en over een half jaar opnieuw een onderzoek of toch opereren. Heb nogmaals onze kinderwens besproken en ook dat zou ze mee nemen met het bespreken van de behandeling. Het maakt mij nu niet zo heel veel uit, ik ben zo blij dat ik in ieder niet ziek ben
Had zoveel plannen vanmiddag maar ik heb totaal geen energie dus ik hang lekker op de bank
Super Vlinder, wat een opluchting! Wel wat lastig dat de arts zelf niet weet wat ie met de bult op je schildklier aanmoet, maar het is al een hele geruststelling dat het niet kwaadaardig is, pff. Fijn dat je daar eindelijk duidelijkheid over hebt. En nu maar afwachten wat ze doen, toch opereren of afwachten. Goed dat je nogmaals je kinderwens hebt aangekaart zodat ze dat mee kunnen nemen in het overleg.
Kan me voorstellen dat je weinig energie hebt na al dat in spanning zitten, dus doe maar lekker rustig aan vanmiddag !
Jeetje vlinder wat een opluchting!
Niet zo verwonderlijk dat je dan door alle stress die wegvalt helemaal geen energie meer hebt
Lekker genieten van het nieuws en even niks doen.
Bloem wat spannend was dat zeg!
Gelukkig is alles goed.
Ik ben bij de kliniek geweest maar aangezien ik alle tests al heb gehad om te kijken waar mijn overgewicht vandaan komt kunnen ze daar niet veel meer doen dan opereren. En dat wil ik niet want dan ben je zo en zo 2 jaar mee bezig (operatie en herstel) en ik wil niet 2 jaar wachten om zwanger te worden aangezien ik niet eens weet of ik snel zwanger zal raken. En zo veel te zwaar ben ik ook niet en je valt max de helft van je overgewicht af.
Dus dat is in mijn geval “maar” 15kg. En om 15kg nou een levensveranderede maagverkleinende operatie te ondergaan vind ik te veel van het goede. Daarbij komt dat ik nu voor het eerst in mijn leven een echt “thuis” heb en er heel veel stress bij mij wegvalt. Dus wie weet wat voor effect dat op mijn overgewicht heeft…
Ik kijk het dus nog even aan.