*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Ah Miek kan me die onzekerheid goed voorstellen :hug: , wat lief van Mitch dat hij nog een nieuwe test had meegenomen. Maar heb t eerder hier op t forum gelezen dat iemand met een andere test teste en die indd minder positief aangaf, en later met een andere test wel weer vet positief, dus :pray: :-*

Hoe gat t verder met jou en je kids?

Haha die C. Even checken of mama goedvoor de katjes zorgt :wink: :lol:

Maar kan me voorstellen dat t niet de bedoeling is haha :lol:

Kc, het waren idd steeds andere testen. Dus nu twee dezelfde gekocht en zaterdag weer testen en hopen dat hij duidelijker is :pray:

Enne had je geen eten meer in huis dat je haar kattenvoer moest geven of had ze dat zelf bedacht :wink:

Jane, met de kids gaat het goed hoor! Leon moet donderdag naar de Kno. Best snel al. En Milan had vandaag zijn krokodillenpak binnen :mrgreen:

ALs hij zijn speen weg zou doen, mocht hij een kadootje uitzoeken. Dus moesten we via internet een krokodillenpak aanschaffen, hij is er zooo blij mee :mrgreen:

Hoe is het met Tim? Je hebt trouwens PB!

Ik honger haar consequent uit :lol: Nee hoor, het ziet er allemaal ook wel heel interessant uit. En hoe harder ik roep neeee, dat is voor de poesjes, hoe interessanter het wordt. Ik heb al eens gedacht om haar gewoon haar gang te laten gaan en te laten ervaren dat het niet voor mensen is :angel:, daar leert ze het best door, maar op de een of andere manier kan ik dat toch weer niet over mijn hart verkrijgen.

Miek, dan zal het hem zitten in dat elke test een andere hoeveelheid hcg nodig heeft. Er is ergens nog een topic over hoe gevoelig de verschillende testen zijn.

En mogen wij een foto van de kleine krokodil? :stuck_out_tongue:

Miek, vervelend joh, die onzekerheid. Maar ik zag de streep ook hoor! Zal duimen dat ie zaterdag nog dikker is! :pray:

Memmie, wat fijn dat jullie eindelijk op jullie plekkie zitten! Hopelijk nu dan wat meer rust voor jullie! :-*

Hahaha KC, hier ook zo’n kattenvoer-etend monstertje :lol: Nou ja, heb het nog kunnen voorkomen, maar ze vindt het zoooooo interessant en heeft er wel al vaak met haar handjes in gezeten :sick: Wij hebben ook altijd van dat luxe kattenvoer (niet omdat wij ons beessie nu zo nodig willen vertroetelen, maar omdat ‘de koningin’ nogal kritisch is :roll: :lol: ), maar ik vind het toch geen lekker idee :sick:

Tierrrtje, knuf voor jou :hug: :hug: :hug: Het lijkt me echt slopend om dag in dag uit zo’n huilend mannetje te hebben en niet te weten wat er nou is :hug: :hug: :hug: (ik vond het wel eens ‘eng’ dat Fleur zich duidelijk niet lekker voelde, maar echt nóóit huilde… achteraf had ze daar gewoon de fut niet voor, ook wel zielig, maar het was voor ons wel een stuk beter te hebben zo :oops: Als je eigen kindje huilt gaat dat zó door merg en been, en als dat een groot deel van de dag zo gaat, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je het af en toe écht ff niet meer trekt)

KC, hoe gaat het eigenlijk met de introductie van de gewone melk bij C?

Fleur zit nu ineens weer onder de eczeem :? Ik dénk dat het door de appel komt, daar heeft ze al eerder uitslag van gehad en we hebben het vorige keer weer geprobeerd, maar het blijft hier dus ook rommelig :? De astma-medicijnen doen wel echt goed hun werk nu, zó fijn!!

Sproet, jullie zijn er dus ook nog niet uit wat de namen betreft. Wij hebben nog wat langer de tijd, maar ik heb er een hard hoofd in dat wij het óóit nog eens worden over een meisjesnaam :roll: :wall: Ik heb echt héle leuke ideeën ( :angel: ), maar Tjip houdt heel hardnekkig vast aan 2 namen, die ik allebei wel oké vind, maar de ene vind ik te gewoontjes en de andere ‘past’ gewoon voor mijn gevoel niet bij het meisje in mijn buik. :? Ik vind het zó lastig! Bij Fleur was het al drama om een meisjesnaam te vinden waar we het allebei mee eens waren, maar nu is het nóg erger. Jongensnaam zijn we daarentegen al hélemaal uit! We hebben zelfs nog een reservenaam voor het onwaarschijnlijke geval dat mijn zusje (is half mei uitgerekend) voor mij gaat bevallen en een jongen krijgt en hem dan ook nog ‘onze’ naam geeft. :wink:

Geboortekaartje heb ik nog niet eens echt over nagedacht… Ik wil er eigenlijk wel weer zelf eentje maken, maar dan ga ik het wel héél anders aanpakken dan bij het kaartje van Fleur. Tjip heeft geen mening als het om geboortekaartjes gaat, dus dat scheelt :wink:

Wat het voorbereid zijn op vroeggeboorte… Bij Sterre hield ik daar wel rekening mee. Had zelf steeds het gevoel dat ik met 38 weken zou bevallen :lol: (viel vies tegen dus :roll: ), maar we hadden alles rúim op tijd klaar voor het geval ze nóg eerder zou komen. Uiteindelijk dus met 42+1 bevallen (ingeleid ook nog). Nou, ik kan je vertellen, die laatste weken duren langer dan de rest van de zwangerschap bij elkaar, dus ik kan me op zich voorstellen dat mensen die overtijd lopen gaan zuchten dat het zo lang duurt. Het is gewoon niet leuk om overtijd te lopen :snooty:

Bij Lente* rekende ik er heel erg op dat ik weer overtijd zou lopen. De vk gaf ook aan dat de kans heel klein was dat ik nu voor de uitgerekende datum zou bevallen. Ik weet nog dat ik de laatste keer aan de ctg lag, en de verpleegkundige al voorzichtig aangaf dat het wel eens een ks zou kunnen worden. Ik was toen 38 weken zwanger, en was er nog niet klaar voor :frowning: Ik had me er zó op ingesteld dat ik pas 4 weken later zou bevallen… Nou ja, het liep allemaal anders natuurlijk…

Bij Fleur wist ik dat ik iig vóór de uitgerekende datum een ks zou krijgen, over de termijn is toen nog wat gesteggel geweest, maar ik rekende op ergens tussen de 38 en de 40 weken. Toen ik met ruim 31 weken in het zkh lag en ze dachten dat het litteken gescheurd was (en dat Fleur dus die week nog gehaald moest worden), ben ik me echt rot geschrokken, zó vroeg kon mij dus ook overkomen! :shock: Dat heeft wel écht mijn ogen geopend. Gelukkig kon ons moppie toen nog een paar weken blijven zitten, maar ik besef me nu wel heel erg dat iemand die bij 42 weken bevalt, een volgende keer ook zomaar 10 weken eerder kan bevallen.

Nu met de twins hou ik alle opties open. Je hoort natuurlijk sowieso vaak dat een tweeling eerder komt, en ik hou ook rekening met herhaling van complicaties met het litteken (al zegt dat de gyn dat we ons daar vooralsnog geen zorgen om moeten maken). Aan de andere kant heb ik dus nog nooit meegemaakt dat een bevalling vanzelf begint, en dat geeft me wel hoop dat, als er geen complicaties zijn, de beebjes misschien wel tot 38 weken kunnen blijven zitten. We wachten het echt af. Meubeltjes ed worden over een week of 5 al geleverd, dus dan kunnen we het kamertje helemaal afmaken. Binnenkort ook even wat jongenskleertjes inslaan (moeilijk!!!) en dus eens gaan beginnen aan een geboortekaartje. En dan zijn we er eigenlijk al klaar voor, qua regeldingetjes dan… Ik ben echt héél benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!

Heske:

Jullie hebben nog even de tijd om na te denken over de meisjesnaam.

Hoop dat jullie het wel eens worden.

Jongensnaam hadden we al klaar liggen voordat we zwanger waren. Meisjesnaam kwam Raim ineens mee aanzetten, vlak voor het slapen gaan.

Kaartje zijn we nog niet helemaal uit, maar hebben al wel een afbeelding gevonden, dus nu nog een drukker die ons verder kan helpen.

Miek:

Ik zie gewoon een kruisje op de test. Ik hoop dat de test van zaterdag gewoon weer heel donker is en dat je niet meer hoeft te twijfelen…

Leuk dat Milan zo blij is met zijn krokodillenpak !!

KC:

Jou meisje wil gewoon weten of de poesjes wel goed eten krijgen…

Lastig he met die namen! Wij vinden jongensnamen erg moeilijk, meisjesnamen vinden we beiden zat leuk van, dus wordt nog een aardige puzzel als T.im er nog een broertje bij mocht krijgen :shock:

Miek 2 verschillende testen :naughty: Dan vraag je erom :wink: Nee zoals ik al eerder vertelde had pas iemand dat ook hier op t forum, en teste paar dagen later met andere test die een dikke vette streep gaf dus :pray:

Oh wat spannend donderdag :hug: .

Wat leuk dat Milan dat heeft uitgekozen :inlove: Hiji weet wel wat ie wil :mrgreen: leuk dat hij er zo’n plezier van heeft!

Met T.im gaat t goed, t is een lekkerr vol ventje, hij is al 6410 gram :oops: 't zal echt slagroom zijn :oops: Hij kan nu zo lkkr hard liggen drukken en je hoort die broek gewoon vollopen, dat is toch zooooo fijn ipv dat gehuil omdat t niet lukt :shifty:

maar wat ontwikkeld die snel zeg :shock: Meneer wil ook alleen maar staan :shifty: :roll: , mama vind dat ie toch echt eens eerst moet leren zitten, maar dan wordt meneertje boos :lol:

Zo heske, had je even wat tijd? :lol: :mrgreen:

KC, jouw katten worden inderdaad lekker verwend zeg :o

Die hebben het wel goed bij jou.

Jane, hier ook wel wat meisjesnamen paraat.

En Tim vind ik toevallig ook erg leuk. Maar ja, dat scheelt maar een klinker met mijn man, dus dat is geen optie.

Heske, was ook ff in ons sf maar wat gaat het hard met Fleur zeg.

En ze lijkt inderdaad op Sterre. Oooh… en dan straks nog een meisje én een jongetje erbij :inlove:

Gelukkig hebben jullie inderdaad nog even om over de namen na te denken. Ik ben nu een beetje aan het oefenen met de tweede en derde naam die we evt hebben, maar het went maar niet :roll:

Miek, jouw jongens lijken ook op elkaar zeg! Leuke foto’s.

En die test… inderdaad nog een vaag plusje, maar wat Jane zegt. Als ze niet van hetzelfde merk zijn heeft het geen zin om ze met elkaar te vergelijken. Hopelijk morgen met hetzelfde merk een donkerdere plus zodat die onzekerheid er niet meer is :-*

Tijger, goed geslaagd voor een auto dus :thumbup:

Miek? Weer getest? :pray: :-*

Heske, ik snap wat je allemaal zegt over de termijn van bevallen. Ik ben nu 6 dagen over tijd gelopen toen de bevalling wel zelf op gang kwam, maar er verder eigenlijk niks gebeurde. En de tweeling wilde er zelfs met pillen niet uit… dus dan heb je toch zoiets van: ik geloof dat mijn lichaam kindjes niet zo goed los kan laten, als het ware. Terwijl je weet dat het eigenlijk niks zegt… :roll:

Ik ben een beetje moe… :roll:

Gister bruiloft van mijn zwager en nieuwe schoonzus… die nu precies hetzelfde heet als ik! :mrgreen: Was erg leuk, maar werd wel laat… :zzz:

Maar… Jesse is een gedeelte van de dag mee geweest en het ging gewoon goed!!! :dance: Donderdag was al een betere dag en gister dus weer! En vandaag tot nu toe ook!! :dance: Ben echt zo trots en blij! Denk toch dat hij deze voeding gewoon veel beter verdraagt. Alleen dat ie er gewoon evn aan wennen moest ofzo. Hij heeft nu trouwens wel veel meer exceem… :think:

Nou, ik ga er weer vandoor… druk!!

O trouwens, KC, wij hebben maandag het eerste gedeelte van de provocatietest, maar ze hebben eigenlijk niks gezegd over of Jesse van tevoren thuis nog mag drinken enzo… weet jij daar iets van? :think:

Ik ben geen KC, maar ik denk dat het wel bij elk zkh hetzelfde is… Hier mocht Fleur voor de provocatietest max een halve voeding drinken.

Ben benieuwd wat er uit de test gaat komen Tierrr. Wel fijn dat het nu iig wat beter lijkt te gaan, op de eczeem na. Succes met de test alvast! :-*

Hier weer een zieke Sterre. Ze heeft gewoon 40.4 graden koorts :frowning: Sinds vanmorgen ook rode vlekjes op haar buik, hoogstwaarschijnlijk de 6e ziekte, maar daar is ze wel goed naar van dus :? Ze ligt nu gelukkig even te slapen.

En Fleur heeft last van doorkomende tandjes en kiesjes, dus die is ook niet op haar best. Ze ligt nu in bed, en slaapt volgens mij half-half, hoor haar steeds even een klein beetje huilen en dan is het weer stil. Ik laat haar maar ff, zo rust ze iig nog een beetje uit, hoop ik.

Ben blij als Tjip straks weer thuis is. Ik heb last van mijn bekken en ben erg moe, heb het wel weer gehad voor vandaag :shifty: :?

He jakkes, :hug: voor jullie, Heske!

@Ke wrote:

Ik ben geen KC, maar ik denk dat het wel bij elk zkh hetzelfde is… Hier mocht Fleur voor de provocatietest max een halve voeding drinken.

Hier ook. Maar wij hebben gesmokkeld :angel: Je kunt een kind van 14 maanden niet op een fles van 90 ml en slechts 250 ml melk in een heleboel kleine delen tot 3 uur 's middags laten leven. We hebben dus een kleine boterham gegeven en een fles van 90. Maar J. is nog klein, het is belangrijk dat ze álle voeding op kunnen drinken die ze krijgen. Dus hem zou ik wel een halve voeding geven.

Hier gaat het introduceren van km-voeding eigenlijk wel goed. Ze krijgt alleen nog maar de melkpoeder en nog geen gekke dingen gehad. Alleen heeft ze al een paar dagen een plek in haar mondhoek :? Precies zo'n plek had ze ook met soja, trok toen pas weg toen ze een tijdje geen soja meer binnen kreeg.

Heske, beterschap voor S.terre :hug:

Marijke , succes met de test ! Ik hoop dat jullie er iets wijzer van worden.

Heske:

Dikke knuffel voor je meiden :hug: :hug:

Hoop dat ze snel opknappen. En dat je zelf minder last van je bekken krijgt :hug:

Hier vanavond het kaartje uitgezocht met Raim en de tekst die in het kaartje moet komen, nu nog naar een drukker om te kijken of het is uit te voeren …

Miek, is de streep inmiddels al wat dikker/donkerder??? :pray:

Marijke, fijn dat Jesse verder wordt bekeken! Suc6 met de test maandag! :-*

Super dat het nu beter gaat en dat het op de bruiloft ook goed is gegaan :thumbup:’

Tijgertje, je zit alweer in je 32e week :shock:

Leuk dat jullie HET kaartje hebben gevonden. Ben benieuwd :wink:

Leuke wagen heb je uitgezocht :thumbup: Daar past wel een kinderwagen in lijkt me :smiley:

KC, doe C’tje… aan de kattevoer :sick: Zo te lezen ben je idd gek op die beestjes, lux voer. Vandaar dat C’tje het wel zag zitten, :lol:

Heske, weet je al zeker dat het een j en m is? Wat leukkkk!

Beterschap voor je meiden :hug:

Wat een mooie foto’s en wat lijkt Fleur op Sterre! Mooie meiden hoor :inlove:

Ik zag ook foto’s van Tim in het SF voorbij komen :inlove:

Buik van Sproetje had ik al gezien en een reactie op gegeven geloof ik :think: En anders nog een keer: Prachtig bescheiden buikje :inlove:

Hoe is het verder met jullie? Is jouw hoofdpijn alweer wat afgezakt? En Femke alweer helemaal de ‘oude’?

Mascha, ik denk nog steeds aan jullie! Hoop echt dat er snel verbetering in Jerry (jullie) situatie komt :pray:

…en wie heb ik dan nu no niet benoemd??? :think:

Ff kijken in de lijst aan de voorkant :wink: :think:

:oops: Newbe…hoe kon ik jou nou ‘vergeten’??? :oops:

Hoe gaat het met jou/jullie?

Nog steeds op en neer naar het ziekenhuis of is J inmiddels alweer thuis?

Ik hoop dat jullie gezinnetje inmiddels weer lekker compleet thuis zit.

Ben jezelf lichamelijk alweer wat opgeknapt? :-

Fijne zondag allemaal! :-

Goede morgen!

Hier gisteren getest en die was gelukkig een stuk duidelijker. Verlies nu alleen wat roze slijm, maar dat had ik bij Leon ook, dus maak ik me nog niet echt druk om. Verder ben ik moe, moe en moe.

Mem, hoe is het met jou? dat willen we ook graag weten :-

Tijger, wat leuk dat jullie een kaartje hebben. Is hij roze of blauw? :angel:

Kc, wat vreemd van die plek… Weet je zeker dat het niet van het kattenvoer is? :lol: Grapje… Wordt het al minder?

Hoe is het met je meiden Heske??? En met jou vandaag?

Tierrr, wat fijn dat het beter gaat met Jesse! En nu moet hij het volhouden!

Wat snoezig die Tim :inlove:

Verder geen ik jullie een dikke kus en wens ik jullie een fijne zondag :-

@miek1982 wrote:

Tijger, wat leuk dat jullie een kaartje hebben. Is hij roze of blauw? :angel:

Mooi dat de test nu wel donkerder en duidelijk was :dance:
Geniet ervan ondanks de kwaaltjes die je al hebt !!

Het kaartje kan zowel in roze en blauw :mrgreen:
Nog 8 weekjes en dan zullen jullie het weten... :wink:

KC, wat fijn dat het introduceren van koemelkproducten redelijk goed gaat. nu maar hopen dat die plek toeval is en dat het nog wegtrekt… :pray: Zou lekker zij, zeg, als ze er straks helemaal vanaf is! Want zo’n allergie is op latere leeftijd verdomd lastig!

Memmie, leuk weer wat van je te lezen, hoe gaat ie? :-*

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met newbe is…?

Miek, yes!! De test gelukkig duidelijker!

Haha, ik vind het zo spannend allemaal hier… tijger gaat al heel hard, Heske straks een tweeling, jij weer zwanger… en sproet natuurlijk! leuk leuk leuk! :mrgreen:

J.amie ligt nog steeds in het ziekenhuis (nu bijna een week) Hij is nog steeds behoorlijk onrustig.

Dus nog steeds erg druk hier.Zijn voeding wordt ingedikt en hij heeft medicijnen tegen spruw. Verder nog steeds aan de losec en de pepti.

J.ulian zn voeding wordt nu ingedikt en hij krijgt ook losec en medicijnen tegen spruw.

Morgen afspraak met de kinderarts.

Liefs

Lief dat jullie aan me denken!

Miek wat lees ik nou!!! GEFELICITEERD!!!

Tierr ff knuffeltje :hug: voor jou!

Heb verder nog niet terug gelezen :oops:

He jakkes Newbe, wat naar dat J nog steeds in het ziekenhuisligt… daar is echt niks aan inderdaad… :hug:

Zouden jullie geen nutramigen kunnen proberen ipv de pepti? Daar heb ik een compleet ander mannetje van gekregen.